k9 (oregistrerad) Postat 14 september 2016 Postat 14 september 2016 Ger upp att somna utan hjälp nu. Får bli en tablett fast att hela morgondagen blir förstörd då jag inte reagerar som man ska på dessa sömnmedel. Lite ironiskt att jag har svårt att somna men är överkänslig mot just sömnmedel... 😏
k9 (oregistrerad) Postat 14 september 2016 Postat 14 september 2016 Oh beklagar sorgen. Ja ratt/styrfyllon är inte kul. En av mina polare blev påkörd av en för några år sedan, klarade sig dock efter lite rehab. Den chauffören piskade jag på rätt duktigt, frågan är om han lärde sig något av det... Var med om att en polare fyllekörde en annan polare. Han som inte körde överlevde bara för att han var för full för att få på sig säkerhetsbältet. Förardörren trycktes in av en gren (eller om det var stammen) från ett träd som de sladdade in i. Han som satt shotgun slungades ur sätet och låg/satt i knät på föraren. Bägge klarade sig, men han som slungades ur sätet fick ett stort och djupt sår i ena benet. Fick sy akut men klarade sig utan men för livet. Föraren däremot lider av ångest attacker än.
k9 (oregistrerad) Postat 14 september 2016 Postat 14 september 2016 Tyvärr så är det nog inte sorg jag känner över han som just körde ihjäl sig. Det jobbiga är att det nästan känns bra att han gjorde det. Men det känns ju sjukt att tänka så. Hoppas att det bara är någon form av chock som det handlar om.
Dark Of Light Postat 14 september 2016 Postat 14 september 2016 Kollar originalvarianten av Cape Fear med Robert Mitchum i stället för Robert De Niro. Mycket Bättre. De Niro är så inihelvete överskattad. Håller med. Det fanns en tid då han var som en frisk fläkt bland alla andra, nu är han själv en av dem. Verkar som han bara har ett register, ett ganska begränsat sådant faktiskt. Samma skitnödiga mimik i alla filmer t ex. Om du har möjlighet så kolla in skådespelaren Heath Leadgers filmer. Där hade (dog av en överdos) vi en riktig skådespelare som kunde gestalta en mängd olika personligheter på ett trovärdigt sätt.
Micke H Postat 14 september 2016 Postat 14 september 2016 Indeed, Heath Ledger var sjukt underskattad fram till hans död och sista roll. Därefter blev alla experter. Synd att han inte fick mer uppskattning när han var i livet. Men det är ju så det brukar funka.
Bluddrik Postat 14 september 2016 Postat 14 september 2016 Jo. Tesla var en mycket intressant människa, men han dog på ett sunkigt hotellrum, utfattig och besatt av sina tvångstankar. I dag hade han förmodligen fått diagnosen autism i någon form. Det är närmast obegripligt att han kunde åstadkomma så mycket som han gjorde.
Dark Of Light Postat 14 september 2016 Postat 14 september 2016 (redigerat) Ninjad 😑 Redigerat 14 september 2016 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 14 september 2016 Postat 14 september 2016 😑 Jag har ju inte vett och hålla käft så, svenskt kaffe på hotellet? Samt hur var det med de där störiga gästerna som thrashade rummet, svenskar?
slejnard Postat 14 september 2016 Postat 14 september 2016 Nja kör mest Nescafé. Vad de har i automaten vet jag inte. Och ja, de var svenskar. Skåningar! Nån äldre som reste med barn å barnbarn samt bekanta. Tre familjer totalt. Galenskap Vattenkokaren är mitt vattenhål ☺️
slejnard Postat 14 september 2016 Postat 14 september 2016 Buffé serveras varje dag 18.45. Lunch har blivit varma mackor som vi gör själva. Ja förutom pepparsteken då Riktigt god mat! 200kr/dag för frukost å middag är bra.
Dark Of Light Postat 14 september 2016 Postat 14 september 2016 (redigerat) 🙂 Såja, låter ju najs. Man har ju sällan sådär jätteaptit heller när man är i varmare trakter. Det räcker att vara här nu. Dock blev det thai käk idag. ☺️ Redigerat 14 september 2016 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 14 september 2016 Postat 14 september 2016 CHAE. Provat? På rätt ställe skulle detta kunna funka. Man undrar ju om inte "stativet" kan ta eld?
Bluddrik Postat 14 september 2016 Postat 14 september 2016 Tänkte att den där ugglan skulle dra lite folk, men det är magert.
Dark Of Light Postat 14 september 2016 Postat 14 september 2016 Såg första avsnittet sedan kom jag på att man ju kan googla.
CHAE Postat 14 september 2016 Trådstartare Postat 14 september 2016 (redigerat) CHAE. Provat? På rätt ställe skulle detta kunna funka. Man undrar ju om inte "stativet" kan ta eld? Hmmmm... Intressant. Behandlar du "stativet" med något flamsäkert så lär du vara good to go i alla fall 😮 Mycket trams i fråga lund i dag. Lite som Längstah ☺️ Redigerat 14 september 2016 av CHAE
Recommended Posts