Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

☺️

Efterpåmiddags metaldags.

Den sista demon av Dark Of Light projektet innan samarbetet exploderade och datorn imploderade och allt som blev kvar är rå-mix demosarna jag sitter på... eller inte sitter på men... äh.

https://soundcloud.com/user-78130018/catherine-wheel

Lyckades hitta den gamla tråden den här postades på studioforat en gång i tiden. Jäsiken vad tiden går... ☺️

//forum.studio.se/topic/20601-tacksam-for-lite-rad/

Har alldeles för mig att denna rå-mix låg 1:a i tre veckor på någon metal demo lista i England (kan det ha varit SoundClick?)... Märkligt... en rå-mix..? 😲

Postat (redigerat)

En bitter Nordströmmare avgår alltså... men inte direkt utan "sedan"...

Någon av er som sett Deutschland 83 på SVT? Lite småspännande är det allt.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Inte sett.

Fick lite musikalkänsla av låten dol. På ett positivt sätt. Du sjunger bra!

Fasen nu är man sjuk. Skallebang å hosta. Bara man är frisk till den 5:e för då drar vi till Thailand 😄

Hah, musikal, ja djävlar. Kanske är det den teatraliska inramningen? Det skulle ju blivit en temaplatta.

Ja faen förkylningar är inte kul i tropisk värme. Skit jobbigt juh!!! Se till och tillfriskna. Dr DoL ordinerar en ordentlig wirre kur och finsk risbastu. Se så, verkställ.

Postat

Tack. Har du varit på semester?

Ja, åkte snowboard i Alperna en vecka. Jätteskoj resa, träffat mycket folk från olika delar av världen. Ätit mycket fransk ost. Om Nom Nom. ☺️
Postat

Ja, åkte snowboard i Alperna en vecka. Jätteskoj resa, träffat mycket folk från olika delar av världen. Ätit mycket fransk ost. Om Nom Nom. ☺️

Kul. Själv har jag varit förkyld i tre veckor. Det har inte gått över än. "Tough crowd" han råkade ut för, bror din.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.