Dark Of Light Postat 20 januari 2016 Postat 20 januari 2016 http://www.expressen.se/gt/1-500-kampar-for-att-radda-snosnoppen/ 😆 Ja, djävlar...
Dark Of Light Postat 20 januari 2016 Postat 20 januari 2016 ☺️ Efterpåmiddags metaldags. Den sista demon av Dark Of Light projektet innan samarbetet exploderade och datorn imploderade och allt som blev kvar är rå-mix demosarna jag sitter på... eller inte sitter på men... äh. https://soundcloud.com/user-78130018/catherine-wheel Lyckades hitta den gamla tråden den här postades på studioforat en gång i tiden. Jäsiken vad tiden går... ☺️ //forum.studio.se/topic/20601-tacksam-for-lite-rad/ Har alldeles för mig att denna rå-mix låg 1:a i tre veckor på någon metal demo lista i England (kan det ha varit SoundClick?)... Märkligt... en rå-mix..? 😲
Dark Of Light Postat 20 januari 2016 Postat 20 januari 2016 (redigerat) En bitter Nordströmmare avgår alltså... men inte direkt utan "sedan"... Någon av er som sett Deutschland 83 på SVT? Lite småspännande är det allt. Redigerat 20 januari 2016 av Dark Of Light
slejnard Postat 20 januari 2016 Postat 20 januari 2016 Inte sett. Fick lite musikalkänsla av låten dol. På ett positivt sätt. Du sjunger bra! Fasen nu är man sjuk. Skallebang å hosta. Bara man är frisk till den 5:e för då drar vi till Thailand 😄
slejnard Postat 20 januari 2016 Postat 20 januari 2016 Inte sett. Fick lite musikalkänsla av låten dol. På ett positivt sätt. Du sjunger bra! Fasen nu är man sjuk. Skallebang å hosta. Bara man är frisk till den 5:e för då drar vi till Thailand 😄
Dark Of Light Postat 20 januari 2016 Postat 20 januari 2016 Inte sett. Fick lite musikalkänsla av låten dol. På ett positivt sätt. Du sjunger bra! Fasen nu är man sjuk. Skallebang å hosta. Bara man är frisk till den 5:e för då drar vi till Thailand 😄 Hah, musikal, ja djävlar. Kanske är det den teatraliska inramningen? Det skulle ju blivit en temaplatta. Ja faen förkylningar är inte kul i tropisk värme. Skit jobbigt juh!!! Se till och tillfriskna. Dr DoL ordinerar en ordentlig wirre kur och finsk risbastu. Se så, verkställ.
Memphis Postat 20 januari 2016 Postat 20 januari 2016 Slej, såg att du skrev i tråden om Utbildning i Spelmusik, det är min bror som är Eminor. Guhu ☺️
slejnard Postat 20 januari 2016 Postat 20 januari 2016 Slej, såg att du skrev i tråden om Utbildning i Spelmusik, det är min bror som är Eminor. Guhu ☺️ Coolt. Memfinor ☺️ Välkommen tillbaka bara å läsa ikapp! 😄
Memphis Postat 20 januari 2016 Postat 20 januari 2016 Hej din tomte. Har du saknat mig Grattis i efterskott förresten, såg på fejjan.
Den Gode Postat 20 januari 2016 Postat 20 januari 2016 Har du saknat mig Grattis i efterskott förresten, såg på fejjan. Tack. Har du varit på semester?
Memphis Postat 20 januari 2016 Postat 20 januari 2016 Tack. Har du varit på semester? Ja, åkte snowboard i Alperna en vecka. Jätteskoj resa, träffat mycket folk från olika delar av världen. Ätit mycket fransk ost. Om Nom Nom. ☺️
Den Gode Postat 20 januari 2016 Postat 20 januari 2016 Ja, åkte snowboard i Alperna en vecka. Jätteskoj resa, träffat mycket folk från olika delar av världen. Ätit mycket fransk ost. Om Nom Nom. ☺️ Kul. Själv har jag varit förkyld i tre veckor. Det har inte gått över än. "Tough crowd" han råkade ut för, bror din.
Recommended Posts