Bluddrik Postat 12 september 2016 Postat 12 september 2016 Snus är lika farligt som cigg läste jag idag. Tror jag.
Dark Of Light Postat 12 september 2016 Postat 12 september 2016 😮 Fiskar knullar i vatten varje dag! Cigaretter luktar askopp, gammalt hästaklafs, ger upphov till skolios, tarmvred samt nageltrång. Snus är helt ok men cigaretter ska man akta sig för. De innehåller inte tobak om någon nu trodde det. Sågspån indränkta i kylarvätska, gamla pruttskal, nagelsmulor, torkade måsögon samt pubeshår. Man framstår som en nervös och oattraktiv typ samt kan bli kriminell.
slejnard Postat 12 september 2016 Postat 12 september 2016 Cigaretter... ? ... och vatten!?!?? 😮 Nuhuhuhuu blev jag besviken! Vissa saker skyltar man inte med... En pipa eller cigarr och en konjagare hade jag respekterat men cigg. Detta vedervärdiga, feminina uttrycksform som endast gör sig hemma vägandes på ett ben i en högstadie rökruta. Slej, nerd eller ej, men bättre kan du! 😐 Bah. Du har aldrig träffat mig så varför inte hålla käften!
Memphis Postat 12 september 2016 Postat 12 september 2016 Jag är redan kriminell. Igår åkte jag spårvagn utan biljett. Det blir helvetet för min del efter det här.
Dark Of Light Postat 12 september 2016 Postat 12 september 2016 (redigerat) Jag tror vi alla har en reserverad plats där.😑 bara de har kaffe... Redigerat 12 september 2016 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 12 september 2016 Postat 12 september 2016 Du har aldrig träffat mig så varför inte hålla käften!Woah! 😳
Bluddrik Postat 12 september 2016 Postat 12 september 2016 Själv tål jag inte nikotin så det är inget problem.
Naymari Postat 12 september 2016 Postat 12 september 2016 Jag är redan kriminell. Igår åkte jag spårvagn utan biljett. Det blir helvetet för min del efter det här. Plankat tunnelbanan en gång. Så vi möts i helvetet och snackar om förminskade kvarter och Q-värden!
Bluddrik Postat 12 september 2016 Postat 12 september 2016 Plankat tunnelbanan en gång. Så vi möts i helvetet och snackar om förminskade kvarter och Q-värden! I helvetet finns bara heltonsteg och presets.
Dark Of Light Postat 12 september 2016 Postat 12 september 2016 En del hävdar att vi är i helvetet redan med allt elände som finns i bekymmer över kvartalsrapporter, SD, krig, terrorism, amorteringar, hbtq frågor, flyktingströmmar, brist på fritidsgårdar och Nordkorea mm. Frågan är hur det då är på det andra stället om det skulle förhålla sig så?
Neosus Postat 12 september 2016 Postat 12 september 2016 Helårs rapporter, Socialdemokraterna, Nupp, Guld och Gröna skogar? 😑
Memphis Postat 12 september 2016 Postat 12 september 2016 Plankat tunnelbanan en gång. Så vi möts i helvetet och snackar om förminskade kvarter och Q-värden! 😆🥰 I helvetet finns bara heltonsteg och presets. xD
Dark Of Light Postat 13 september 2016 Postat 13 september 2016 Helårs rapporter, Socialdemokraterna, Nupp, Guld och Gröna skogar? 😑 😆 Det är himlen det alltså? Kpd.
Dark Of Light Postat 13 september 2016 Postat 13 september 2016 😳 Erm... Joråsåatte... Annars har det varit en trend på uppåtgående med sk. prankvideos på JooTuuben. Folk i amerikat klär ut sig till clowner och vevar runt med yxor mm för att skrämma folk medans någon filmar reaktionerna. Det där har slagit tillbaka en hel del gånger då am. medborgare tenderar att vara beväpnade. Farliga lekar...
Micke H Postat 13 september 2016 Postat 13 september 2016 Cigaretter... ? ... och vatten!?!?? 😮 Nuhuhuhuu blev jag besviken! Vissa saker skyltar man inte med... En pipa eller cigarr och en konjagare hade jag respekterat men cigg. Detta vedervärdiga, feminina uttrycksform som endast gör sig hemma vägandes på ett ben i en högstadie rökruta. Slej, nerd eller ej, men bättre kan du! 😐 Bah. "Femina"? Är det något dåligt? Bättre kan du. 😉
Bluddrik Postat 13 september 2016 Postat 13 september 2016 Tisdag betyder vårdcentralen. Det kan bli över 25 grader i dag.
Micke H Postat 13 september 2016 Postat 13 september 2016 Imorse var det något jäkla stolpskott som spillde kaffe på mig, utan att ens be om ursäkt. Jag fucking hatar morgonar, idag mer än vanligt.
Bluddrik Postat 13 september 2016 Postat 13 september 2016 Imorse var det något jäkla stolpskott som spillde kaffe på mig, utan att ens be om ursäkt. Jag fucking hatar morgonar, idag mer än vanligt. Är det många som jobbar där?
Micke H Postat 13 september 2016 Postat 13 september 2016 Är det många som jobbar där? Hehe, det hände på tunnelbanan. Men där jag jobbar är det cirka 20 personer som jobbar.
Bluddrik Postat 13 september 2016 Postat 13 september 2016 På tunnelbanan kanske det är riskabelt att ge igen?
Micke H Postat 13 september 2016 Postat 13 september 2016 På tunnelbanan kanske det är riskabelt att ge igen? Att ge igen känns kanske lite barnsligt. Jag räcker ut tungan bakom ryggen istället. 😑
Bluddrik Postat 13 september 2016 Postat 13 september 2016 Vad betyder passiv aggressivitet egentligen?
Memphis Postat 13 september 2016 Postat 13 september 2016 Att man har en trevlig utstrålning men det man säger är dräpande/kraftigt sarkastiskt/otrevligt. Är så jag uppfattat det iallafall.
Micke H Postat 13 september 2016 Postat 13 september 2016 När man skakar hand med ena handen men kniper om motpartens bollar med andra.
Dark Of Light Postat 13 september 2016 Postat 13 september 2016 "Femina"? Är det något dåligt? Bättre kan du. 😉 Är inte det en tidning?
k9 (oregistrerad) Postat 13 september 2016 Postat 13 september 2016 En del hävdar att vi är i helvetet redan med allt elände som finns i bekymmer över kvartalsrapporter, SD, krig, terrorism, amorteringar, hbtq frågor, flyktingströmmar, brist på fritidsgårdar och Nordkorea mm. Frågan är hur det då är på det andra stället om det skulle förhålla sig så? Jag tror på asarnas Hel och att vi redan är där. 😑
Recommended Posts