Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

😮 Fiskar knullar i vatten varje dag! Cigaretter luktar askopp, gammalt hästaklafs, ger upphov till skolios, tarmvred samt nageltrång. Snus är helt ok men cigaretter ska man akta sig för. De innehåller inte tobak om någon nu trodde det. Sågspån indränkta i kylarvätska, gamla pruttskal, nagelsmulor, torkade måsögon samt pubeshår.

Man framstår som en nervös och oattraktiv typ samt kan bli kriminell.

Postat

Cigaretter... ?

... och vatten!?!?? 😮 Nuhuhuhuu blev jag besviken! Vissa saker skyltar man inte med... En pipa eller cigarr och en konjagare hade jag respekterat men cigg. Detta vedervärdiga, feminina uttrycksform som endast gör sig hemma vägandes på ett ben i en högstadie rökruta. Slej, nerd eller ej, men bättre kan du!

😐 Bah.

Du har aldrig träffat mig så varför inte hålla käften!
Postat

Jag är redan kriminell. 

Igår åkte jag spårvagn utan biljett.

Det blir helvetet för min del efter det här. 

Postat

Jag är redan kriminell.

Igår åkte jag spårvagn utan biljett.

Det blir helvetet för min del efter det här.

Plankat tunnelbanan en gång. Så vi möts i helvetet och snackar om förminskade kvarter och Q-värden!

Postat

En del hävdar att vi är i helvetet redan med allt elände som finns i bekymmer över kvartalsrapporter, SD, krig, terrorism, amorteringar, hbtq frågor, flyktingströmmar, brist på fritidsgårdar och Nordkorea mm. Frågan är hur det då är på det andra stället om det skulle förhålla sig så?

Postat

Plankat tunnelbanan en gång. Så vi möts i helvetet och snackar om förminskade kvarter och Q-värden!

😆🥰

I helvetet finns bara heltonsteg och presets.
xD 
Postat

😳 Erm... Joråsåatte... Annars har det varit en trend på uppåtgående med sk. prankvideos på JooTuuben. Folk i amerikat klär ut sig till clowner och vevar runt med yxor mm för att skrämma folk medans någon filmar reaktionerna. Det där har slagit tillbaka en hel del gånger då am. medborgare tenderar att vara beväpnade. Farliga lekar...

Postat

Cigaretter... ?

... och vatten!?!?? 😮 Nuhuhuhuu blev jag besviken! Vissa saker skyltar man inte med... En pipa eller cigarr och en konjagare hade jag respekterat men cigg. Detta vedervärdiga, feminina uttrycksform som endast gör sig hemma vägandes på ett ben i en högstadie rökruta. Slej, nerd eller ej, men bättre kan du!

😐 Bah.

"Femina"? Är det något dåligt? Bättre kan du. 😉

Postat

Imorse var det något jäkla stolpskott som spillde kaffe på mig, utan att ens be om ursäkt. Jag fucking hatar morgonar, idag mer än vanligt.

Postat

Imorse var det något jäkla stolpskott som spillde kaffe på mig, utan att ens be om ursäkt. Jag fucking hatar morgonar, idag mer än vanligt.

Är det många som jobbar där?

Postat

På tunnelbanan kanske det är riskabelt att ge igen?

Att ge igen känns kanske lite barnsligt.

Jag räcker ut tungan bakom ryggen istället. 😑 

Postat

Att man har en trevlig utstrålning men det man säger är dräpande/kraftigt sarkastiskt/otrevligt. 

Är så jag uppfattat det iallafall. 

k9 (oregistrerad)
Postat

En del hävdar att vi är i helvetet redan med allt elände som finns i bekymmer över kvartalsrapporter, SD, krig, terrorism, amorteringar, hbtq frågor, flyktingströmmar, brist på fritidsgårdar och Nordkorea mm. Frågan är hur det då är på det andra stället om det skulle förhålla sig så?

Jag tror på asarnas Hel och att vi redan är där.  😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.