Micke H Postat 12 september 2016 Postat 12 september 2016 Böcker är fan rätt metal egentligen. Dom är döda, tatuerade träd.
Micke H Postat 12 september 2016 Postat 12 september 2016 Upptäckte precis att en pendeltågsstation på samma linje som jag bor på heter Krigslida. 😳 Alltså, hur man än väljer att läsa det så låter det fel.
Dark Of Light Postat 12 september 2016 Postat 12 september 2016 Vi har en annan, lätt förbisedd möjlighet till Slejs hotell oroligheter.
Gäst Postat 12 september 2016 Postat 12 september 2016 ny dator från returbutiken. 1200 kr för en i3 3.1 ghz, 4 GB Ram, win 7... lådan är liten, mer som en HTPC än en stationär
Dark Of Light Postat 12 september 2016 Postat 12 september 2016 Vadå. Ska du också äta buffé ? 😳 Det blir säkert av någon gång. Gärna i Krigslida.
Memphis Postat 12 september 2016 Postat 12 september 2016 Tjaba. Foten är så där. Jag har fått lite så men än så länge är det hanterbart. Sysselsättning har jag ingen utan tror väl att det kan bli sk sjukersättning framöver. Jag ägnade ju förra året åt arbetsträning och praktik, och trots att det blev en del problem på arbetsplatsen tycker både AF och FK att jag gjorde det bra. Problemet är att de numera sitter i linköping och inte har några kontakter i åtvid för att fixa praktikplats osv, och jag fixar inte sånt själv numera i min situation. Saknat? Hurså? Jag kollade upp din tjej lite. Hon verkar va en aktiv sak. Får du inte problem att hänga med? Sent svar, men okej hoppas det löser sig med nån annan praktikplats då. Klart du har saknat mig. ☺️ Tjejen gjorde slut förra veckan tyvärr. Jag hängde med ett halvår iallafall. Bästa tiden i mitt liv. Sen kom verkligheten ikapp och gav mig en pungspark. 😏 Vagott! Fagott! Böcker är fan rätt metal egentligen. Dom är döda, tatuerade träd. haha, fet insikt.
Dark Of Light Postat 12 september 2016 Postat 12 september 2016 Sent svar, men okej hoppas det löser sig med nån annan praktikplats då. Klart du har saknat mig. ☺️ Tjejen gjorde slut förra veckan tyvärr. Jag hängde med ett halvår iallafall. Bästa tiden i mitt liv. Sen kom verkligheten ikapp och gav mig en pungspark. 😏 Fagott! haha, fet insikt. ☺️ Memph! 🙁 Men vad tråkigt med kärleken där... C´est la vie antar jag. Been there, done that an´bought the T-shirt twice. Men du har ju alltid oss. ☺️
Memphis Postat 12 september 2016 Postat 12 september 2016 Tack Dol och Grahn. Mm det är trist. Vi var både bästa vänner och ett par, men nu är vi ändå fortfarande bästa vänner och kan träffas så, så det är ändå en vinst. Trivs vansinnigt bra med henne och hon med mig, så helt åt helvete är det inte, men klart jobbigt att bli lämnad, känslor går ju aldrig att styra.
Bluddrik Postat 12 september 2016 Postat 12 september 2016 Tjejen gjorde slut förra veckan tyvärr. Jag hängde med ett halvår iallafall. Bästa tiden i mitt liv. Tråkigt. Har du börjat plugga än?
slejnard Postat 12 september 2016 Postat 12 september 2016 Tråkigt att höra memph! Cigg å ett glas vatten pd!
CHAE Postat 12 september 2016 Trådstartare Postat 12 september 2016 @Memphis: trist med tjejen 🙁 On the other hand; MEEEEMPHIIIIS 🥰 :wub: 🥰😮 :o 😮🥰 :wub: 🥰
CHAE Postat 12 september 2016 Trådstartare Postat 12 september 2016 [...] Cigg å ett glas vatten pd! Vafan... Röker du, Slej??! 😳😮
CHAE Postat 12 september 2016 Trådstartare Postat 12 september 2016 Skönt att både MickeH och Memphis (låter som ett barnprogram) hänger i Längstah igen 🥰 Må skägget växa inåt på er om ni lämnar igen 😠😛
Neosus Postat 12 september 2016 Postat 12 september 2016 Hur många godisbitar ryms i min ficka om en godis är 2 cm och Neosus är jävligt godissugen? 😑
Bluddrik Postat 12 september 2016 Postat 12 september 2016 Hur många godisbitar ryms i min ficka om en godis är 2 cm och Neosus är jävligt godissugen? 😑 Det låter som ett av mattetalen vi hade när jag undervisade på särvux.
slejnard Postat 12 september 2016 Postat 12 september 2016 Vafan... Röker du, Slej??! 😳😮 Bara utomlands ☺️ Hur många godisbitar ryms i min ficka om en godis är 2 cm och Neosus är jävligt godissugen? 😑 Kan inte 😑
Bluddrik Postat 12 september 2016 Postat 12 september 2016 Bara utomlands ☺️ En ny variant. 🙂 Blir det inga pics?
Memphis Postat 12 september 2016 Postat 12 september 2016 @Memphis: trist med tjejen 🙁 On the other hand; MEEEEMPHIIIIS 🥰😮 🥰 😮 :o CHAE 🥰 🥰 Hur mår du och med livet? Tråkigt. Har du börjat plugga än? Yep, 4 kurser på distans. Två Musikteori, en Brukspiano och en Ljudteknik. Det e skoj ☺️
Memphis Postat 12 september 2016 Postat 12 september 2016 Skönt att både MickeH och Memphis (låter som ett barnprogram) hänger i Längstah igen 🥰 Må skägget växa inåt på er om ni lämnar igen 😠😛 😆 Lovar att det inte ska hända igen. 😱 Snart kan jag och Nay ha obskyra konversationer i både musikteori och Ljudteknik 😮 :o xD
Naymari Postat 12 september 2016 Postat 12 september 2016 😆 Lovar att det inte ska hända igen. 😱 Snart kan jag och Nay ha obskyra konversationer i både musikteori och Ljudteknik 😮 :o xD 😆 kör föffa! 😄 😑
Dark Of Light Postat 12 september 2016 Postat 12 september 2016 Det låter som ett av mattetalen vi hade när jag undervisade på särvux. ... och de fick givetvis känna efter..?
Dark Of Light Postat 12 september 2016 Postat 12 september 2016 Tråkigt att höra memph! Cigg å ett glas vatten pd! Cigaretter... ? ... och vatten!?!?? 😮 Nuhuhuhuu blev jag besviken! Vissa saker skyltar man inte med... En pipa eller cigarr och en konjagare hade jag respekterat men cigg. Detta vedervärdiga, feminina uttrycksform som endast gör sig hemma vägandes på ett ben i en högstadie rökruta. Slej, nerd eller ej, men bättre kan du! 😐 Bah.
Memphis Postat 12 september 2016 Postat 12 september 2016 Det händer att jag feströker.. 😱 Och festsnusar.. 😱 Och.. dricker vatten.. 😱
Recommended Posts