Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

imrgn blir det ny begagnad dator på returbutiken, köpa

Annons
Postat
[...]Delayfil, det är en person som har läggningen att ha sex och/eller orgasm med en viss fördröjning. Även kallad tveksamhetssex eller i förekommande fall dröjklimax.

DoL

Leg. Nuppolog.

😆

Postat

Vad får du för pengarna?

Minns inte helt, men har för mig att det finns i Core processor i vissa

Postat

😄😑 Det blir en Slejkumentär. En nerdumentärsåpa. Tänk dig lite som Paradise Hotel fast med medelålders folk.

Bra TV m a o? 😆

Postat

Fan också... Jag som sett fram emot lite guppande täcken fast långsammare.

Nåja, hur är det i utlandet Slejjeman? Taskigt väder, härskna räkor, kalla nätter trots bränsletillägg och inget svenskt kaffe på hotellet?

drloop (oregistrerad)
Postat

Blir fint väder den här veckan. Synd att man är inbokad på en massa möten där man bör ha andra kläder än shorts...

Postat

Blir fint väder den här veckan. Synd att man är inbokad på en massa möten där man bör ha andra kläder än shorts...

Enligt prognosen ska det va minst 18 grader de kommande två veckorna. Är du också  kortbyxeextremist?

drloop (oregistrerad)
Postat

Enligt prognosen ska det va minst 18 grader de kommande två veckorna. Är du också  kortbyxeextremist?

Nej, men gillar att gå i shorts. Speciellt när jag i princip kunnat göra detta sedan i maj och plötsligt måste jag ha kostym på möten de varmaste dagarna i veckan. Inte så kul.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.