Dark Of Light Postat 9 september 2016 Postat 9 september 2016 @the AirPort 😄 Strax burgare på olearys ☺️ En timme till liftoff! 😄 Längstar i det längsta 😮 Nära nu 😮 Spännande mannen! Ha det bra, lycka till och se upp för luftgropar. ☺️
Bluddrik Postat 9 september 2016 Postat 9 september 2016 Finns det slukhål i luften? 😕 Det har du ju själv konstaterat i ett tidigare inlägg.
Dark Of Light Postat 9 september 2016 Postat 9 september 2016 Det har du ju själv konstaterat i ett tidigare inlägg. Det är en viss skillnad på en grop och ett veritabelt hål. 😑 Så d så.
Bluddrik Postat 9 september 2016 Postat 9 september 2016 Dobedo, men det var inget kul folk ikväll, tror jag.
Bluddrik Postat 9 september 2016 Postat 9 september 2016 Det ska bli sommarväder i 10 dagar till enligt prognosen.
Pico Postat 9 september 2016 Postat 9 september 2016 Fick en ny surfplatta för 2 papp från jobbet... bara för "bra tidrapporterat" liksom... fan alltså, om världen i stort vore lite mer ödmjuk och omtänksam på det viset. Eller egentligen, surfplattan valde jag.. det fanns ett helt fucking bord med stuff jag fick välja från, allt från biobiljetter, deluxe-kaffebönkvarnar till drönare med filmkamera. Den senaste kostade säkert jättemycket men surfplattan löste ett direkt problem för mig så valet var enkelt. xD
Bluddrik Postat 9 september 2016 Postat 9 september 2016 Fick en ny surfplatta för 2 papp från jobbet... bara för "bra tidrapporterat" liksom... fan alltså, om världen i stort vore lite mer ödmjuk och omtänksam på det viset. Eller egentligen, surfplattan valde jag.. det fanns ett helt fucking bord med stuff jag fick välja från, allt från biobiljetter, deluxe-kaffebönkvarnar till drönare med filmkamera. Den senaste kostade säkert jättemycket men surfplattan löste ett direkt problem för mig så valet var enkelt. xD Va bra. Då kan du längsta mera.
slejnard Postat 9 september 2016 Postat 9 september 2016 Framme! Hotellet bra. Får se mer imorn när det är ljust. Gonatt!
drloop (oregistrerad) Postat 9 september 2016 Postat 9 september 2016 Lite Rhodes anyone? Luv dat sound. https://soundcloud.com/dabene/mmm-electricpiano
Bluddrik Postat 10 september 2016 Postat 10 september 2016 Det verkade ju som om han inte visste riktigt själv var han var.
Bluddrik Postat 10 september 2016 Postat 10 september 2016 Undrar vart Slej hamnade? Undrar om det blev applåder vid landningen?
slejnard Postat 10 september 2016 Postat 10 september 2016 Här! ☺️ Protaras heter det Louis althea beach
Bluddrik Postat 10 september 2016 Postat 10 september 2016 Dagstempen ligger tydligen på 35 grader på cypern. Här ska det bara bli 23.
Dark Of Light Postat 10 september 2016 Postat 10 september 2016 Här! ☺️ Prosiasis heter det Louis althea beach 😳
k9 (oregistrerad) Postat 10 september 2016 Postat 10 september 2016 (redigerat) Här! ☺️ Protaras heter det Louis althea beach Kan du säga det där igen, men utan att först nysa och sedan harkla dig? ☺️ Redigerat 10 september 2016 av k9
Recommended Posts