Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

@the AirPort 😄

Strax burgare på olearys ☺️

En timme till liftoff! 😄

Längstar i det längsta 😮

Nära nu 😮

Spännande mannen! Ha det bra, lycka till och se upp för luftgropar. ☺️

Postat

Fick en ny surfplatta för 2 papp från jobbet... bara för "bra tidrapporterat" liksom... fan alltså, om världen i stort vore lite mer ödmjuk och omtänksam på det viset. Eller egentligen, surfplattan valde jag.. det fanns ett helt fucking bord med stuff jag fick välja från, allt från biobiljetter, deluxe-kaffebönkvarnar till drönare med filmkamera. Den senaste kostade säkert jättemycket men surfplattan löste ett direkt problem för mig så valet var enkelt. xD

Postat

Fick en ny surfplatta för 2 papp från jobbet... bara för "bra tidrapporterat" liksom... fan alltså, om världen i stort vore lite mer ödmjuk och omtänksam på det viset. Eller egentligen, surfplattan valde jag.. det fanns ett helt fucking bord med stuff jag fick välja från, allt från biobiljetter, deluxe-kaffebönkvarnar till drönare med filmkamera. Den senaste kostade säkert jättemycket men surfplattan löste ett direkt problem för mig så valet var enkelt. xD

Va bra. Då kan du längsta mera.

k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Här! ☺️

Protaras heter det

Louis althea beach

Kan du säga det där igen, men utan att först nysa och sedan harkla dig?  ☺️

Redigerat av k9
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.