Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Ja, det är väldigt mycket. Men det är samtidigt väldigt kul! Stimulerande, jag lär mig väldigt mycket. Och jag har fått mycket beröm av mina nya chefer, vilket känns väldigt kul.

Ninjad. 🙁

Ninjad. 🙁

Ehm, okej? Forumet fungerar inte helt okej verkar det som. What a shock! 😮

k9 (oregistrerad)
Postat

Fast den stömprylen jag länkade till är ju för ljus och inte för ljud så den kanske stör lite i signalerna om man har otur.  😑 

Kul med utmaningar och beröm Micke!  😎

k9 (oregistrerad)
Postat

Intressant! Märkte just att eftersom jag styrketränar så låter gitarrerna lite små sura.  😮 

Trycker tydligen ner strängarna för hårt mot halsen/banden.  😲

Postat

Ja, det är väldigt mycket. Men det är samtidigt väldigt kul! Stimulerande, jag lär mig väldigt mycket. Och jag har fått mycket beröm av mina nya chefer, vilket känns väldigt kul.

Ninjad. 🙁

Ninjad. 🙁

Ehm, okej? Forumet fungerar inte helt okej verkar det som. What a shock! 😮

Dom gjorde om här igår. För mig funkar det bra. Det är nog för att jag inte lägger in några finkar?

Nu har du väl liknande jobb som du hade innan du försökte dig på nya grejer, eller?

Postat

Nu har du väl liknande jobb som du hade innan du försökte dig på nya grejer, eller?

Jo, det är väldigt likt mitt första jobb som jag hade i sju år. Fast med några avgörande skillnader:

- En chef som inte är psykopat

- Mer möjlighet att utvecklas

- Större kontor så jag får träffa fler människor

Postat

Jo, det är väldigt likt mitt första jobb som jag hade i sju år. Fast med några avgörande skillnader:

- En chef som inte är psykopat

- Mer möjlighet att utvecklas

- Större kontor så jag får träffa fler människor

Grattis. Nu har du ju testat andra grejer. Då behöver du inte tänka om 30 år - tänk om jag bara hade...........

Postat

☺️

Hittat nån bostad?

Njae, har inte riktigt haft tid eller pengar till att leta efter en bostad. Men nu från slutet av september ska allt vara på banan igen, så då kan jag söka mer aktivt.

Han ska flytta ihop med flickvännen framåt årsskiftet. Tills dess bor han i studion.

Vilken koll du har!

Postat

Njae, har inte riktigt haft tid eller pengar till att leta efter en bostad. Men nu från slutet av september ska allt vara på banan igen, så då kan jag söka mer aktivt.

Vilken koll du har!

Var det rätt alltså? Hur får man tag på en lägenhet i stockholm?

Postat

Var det rätt alltså? Hur får man tag på en lägenhet i stockholm?

Helt korrekt! Antingen hyr man i andrahand till ockerhyror, eller så får man köpa. Det är så bostadsmarknaden ser ut!

Postat

Helt korrekt! Antingen hyr man i andrahand till ockerhyror, eller så får man köpa. Det är så bostadsmarknaden ser ut!

Då ska man ha några miljoner. Antar att karriären går bra?

Postat

Vad är detta? Stämmer det inte att jag kan spela in och exportera i 24 bit - trots att det finns det alternativet i musikprogrammet?

asdasd.jpg

Postat

Jag har börjat lära mig spela mer fingerspel. Till en början akustiskt men det vore nice att lära sig lira elgitarr också på det sättet, lite som Alan Morse eller Richie Kotzen. Det är dock som att börja om från början nästan. Men det är ett kul projekt och det har gett mig lite av motivationen till musiken tillbaka faktiskt, iallafall när jag väl började märka att jag faktiskt blev bättre. xD

Postat

Jag har börjat lära mig spela mer fingerspel. Till en början akustiskt men det vore nice att lära sig lira elgitarr också på det sättet, lite som Alan Morse eller Richie Kotzen. Det är dock som att börja om från början nästan. Men det är ett kul projekt och det har gett mig lite av motivationen till musiken tillbaka faktiskt, iallafall när jag väl började märka att jag faktiskt blev bättre. xD

Eller Mark Knopfler.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.