slejnard Postat 6 september 2016 Postat 6 september 2016 Och ingen bryr sig. Försökte skriva tidigare men kunde inte göra inlägg. Men då fick jag en PT som plåster på såren! 😆
Dark Of Light Postat 6 september 2016 Postat 6 september 2016 Jag är fortfarande nyfiken på DGs svar till protestanten. Plötsilgt ser forat annorlunda ut i mobilen.
Bluddrik Postat 6 september 2016 Postat 6 september 2016 Hur är ditt blodtryck? Vänligen Dr Neosus Det är bra.
Bluddrik Postat 6 september 2016 Postat 6 september 2016 😑 Jah, det är ju ändå längstah. Man ska vara seriösh. Vad svarade du damen med protesfrågan? "Lite små halt på vintrarna, annars bra"? Jag gick väl i stort sett bara därifrån efter att ha givit henne en lång blick. Sånt där brukar inte göra mig på dåligt humör annars. Försökte skriva tidigare men kunde inte göra inlägg. Men då fick jag en PT som plåster på såren! 😆 Ja då så.
Bluddrik Postat 6 september 2016 Postat 6 september 2016 Hopskrivningen av inlägg är hursomhelst kvar.
Bluddrik Postat 6 september 2016 Postat 6 september 2016 (redigerat) Ikväll börjar vm-kvalet till vm 2018. Nedanstående lag är i vår grupp. Det lär bli väldigt svårt, men det finns en chans att ta sig till en utslagningsmatch om en plats om man är bästa tvåa. Nederländerna Frankrike Sverige Bulgarien Vitryssland Luxemburg Redigerat 6 september 2016 av Bluddrik
Bluddrik Postat 6 september 2016 Postat 6 september 2016 Då börjar snart uppsnacket i kanal 5. Med 50 % reklam antar jag. Matchen börjar 20.45. Undrar om det är tillräckligt hög nivå för drloop?
Algotezza Postat 6 september 2016 Postat 6 september 2016 Go kväll! Är inte så mycket inne här nu... Större klasser och fler undervisningstimmar... Hoppas få lite av lärarlönelyftet. Annars blir det triss...
Algotezza Postat 6 september 2016 Postat 6 september 2016 Tänkte se isländska deckaren i kväll. Den e bra...
Bluddrik Postat 6 september 2016 Postat 6 september 2016 (redigerat) Go kväll! Är inte så mycket inne här nu... Större klasser och fler undervisningstimmar... Hoppas få lite av lärarlönelyftet. Annars blir det triss... Alla äldre lärare borde få flera undervisningstimmar. Ni har haft åratal på er att förbereda. Redigerat 6 september 2016 av Bluddrik
Algotezza Postat 6 september 2016 Postat 6 september 2016 Ja, vi äldre står ofta på rutinens brant...
Bluddrik Postat 6 september 2016 Postat 6 september 2016 Ja, vi äldre står ofta på rutinens brant... Jag försökte reta upp dig lite där.
Bluddrik Postat 6 september 2016 Postat 6 september 2016 går inte att logga in med mobilen! Hur gör du nu då?
Bluddrik Postat 6 september 2016 Postat 6 september 2016 Sverige leder med 1 - 0. Inte direkt rättvist men va fan. Jag gillar inte holländare. Det var en som skulle ge mig stryk en gång.
Dark Of Light Postat 6 september 2016 Postat 6 september 2016 (redigerat) Ja de är likadana hela bunten. Likt Mölltorpare går de på hasch och alla har träskor och bor i väderkvarnar... helvetes. 😄 Redigerat 6 september 2016 av Dark Of Light
Bluddrik Postat 6 september 2016 Postat 6 september 2016 Ja de är likadana hela bunten. Likt Mölltorpare går de på hasch och alla har träskor och bor i väderkvarnar... helvetes. 😄 Dom får göra vad dom vill, men stryk vill jag inte ha.
k9 (oregistrerad) Postat 7 september 2016 Postat 7 september 2016 Så ja! Nu får jag skriva här igen. 😑
Bluddrik Postat 7 september 2016 Postat 7 september 2016 (redigerat) Måste bara länka till en Flashbacktråd om "sångaren" Leif Andersson som gjorde en helt sanslös inspelning av låten "Cheek To Cheek" år 1974 och sedan tycktes försvinna från jordens yta. Den här inspelning blev en kultplatta för somliga, och man har försökt att hitta honom, men inte lyckats förrän nyligen. Tråden är riktigt underhållande, och jag har själv gjort ett par inlägg. https://www.flashback.org/t2209972 Redigerat 7 september 2016 av Bluddrik
slejnard Postat 7 september 2016 Postat 7 september 2016 Hur gör du nu då? Ja det är fan förjävligt! Sitta vid datorn å längsta är så 2010! Så ja! Nu får jag skriva här igen. 😑 vagott 🙂
slejnard Postat 7 september 2016 Postat 7 september 2016 funkar det för er andra i mobilen? rensat cache å allt men går inte logga in. tom bytt E-postadress
Bluddrik Postat 7 september 2016 Postat 7 september 2016 funkar det för er andra i mobilen? rensat cache å allt men går inte logga in. tom bytt E-postadress Jag har ingen jävla smartphone. Den där Steve Jobs har mycket att stå till svars för.
Dark Of Light Postat 7 september 2016 Postat 7 september 2016 (redigerat) funkar det för er andra i mobilen? rensat cache å allt men går inte logga in. tom bytt E-postadress Funkar för mig men... Jag kan inte ändra teckenstil eller storlek etc, ibland inte lägga in smileys eller ens skicka in ett inlägg då "inlägget är du... tomt" och detta med dator. Redigerat 7 september 2016 av Dark Of Light
Recommended Posts