Bluddrik Postat 5 september 2016 Postat 5 september 2016 Jag tyckte han var rödhårig, Han kanske är skotte?
Bluddrik Postat 5 september 2016 Postat 5 september 2016 (redigerat) Här kan man se var det finns flest rödhåriga i Europa. Redigerat 5 september 2016 av Bluddrik
Dark Of Light Postat 5 september 2016 Postat 5 september 2016 Jag tyckte han var rödhårig, Han kanske är skotte? Irländare... då kommer räkningen snart... 😑
Bluddrik Postat 5 september 2016 Postat 5 september 2016 Irländare... då kommer räkningen snart... 😑 Dom kanske börjar lägga om hela taket? Det låter nästan som det.
Gäst Postat 5 september 2016 Postat 5 september 2016 Är det nån mer än jag som börjat tänka på anonymitet och säkerhet på internet? jag betalar för en VPN-tjänst (anonine.com) och surfar med Tor browser bundle.
Neosus Postat 5 september 2016 Postat 5 september 2016 https://www.youtube.com/watch?v=gGoI02jxDP0 Vilken bra grej!
Naymari Postat 5 september 2016 Postat 5 september 2016 Är det nån mer än jag som börjat tänka på anonymitet och säkerhet på internet? jag betalar för en VPN-tjänst (anonine.com) och surfar med Tor browser bundle. Jag bryr mig inte, om jag ska vara helt ärlig. Jag har inget att dölja, om någon nu vill spionera på mig. Reklamer via cookies har varit hjälpsamma flertalet gånger med att visa erbjudanden jag faktiskt är intresserad av. 😑
Bluddrik Postat 5 september 2016 Postat 5 september 2016 Är det nån mer än jag som börjat tänka på anonymitet och säkerhet på internet? jag betalar för en VPN-tjänst (anonine.com) och surfar med Tor browser bundle. Nä. Jag kör på icas offentliga wifi.
Dark Of Light Postat 5 september 2016 Postat 5 september 2016 Till och med bombhot låter lite småtrevligt på norska, bombetrussel... Hur ska det sluta?
Dark Of Light Postat 5 september 2016 Postat 5 september 2016 Hurlåter en förbannad norrman egentligen? "Hurskensluttenhuggudavidadutten, men jäman"? Den enda gång jag hört en norrlänning förbannad var det; "... ... ... ... ... schämmes ta mé faan... ... ... schuu."
Bluddrik Postat 5 september 2016 Postat 5 september 2016 Hade missat att det är u21 em i fotboll. Sverige - Spanien 0 - 0 efter första halvlek.
Bluddrik Postat 5 september 2016 Postat 5 september 2016 ☺️ Hittat nån bostad? Han ska flytta ihop med flickvännen framåt årsskiftet. Tills dess bor han i studion.
k9 (oregistrerad) Postat 5 september 2016 Postat 5 september 2016 Kan du spå oss andra också? 😆 :lol: Tycker jag har hört det där nån gång. 😑
Recommended Posts