Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Postat denna förut. Men det här är så bra så jag vet faktiskt inte vad jag skall säga.

Ståpäls nåt så in i bomben. Bara de små stråkeffekterna som blir extra tydliga från 3:15 satan jag blir tårögd, rörd.

ewroL du måste gilla detta eller?

jo det här var bra!

Postat (redigerat)

69df5a2b9552f4621a9ef90dedf0c393.jpg

Akiane Kramarik

c2a60294facdf82172d4386cd8a601a1.jpg

Redigerat av ewroL
drloop (oregistrerad)
Postat

jo det här var bra!

Gott

Postat (redigerat)

smileys-coffee-826223.gif

Skulle jag ens orka skämta om detta så skulle man väl kunna säga att bilar är den nya julbocken i Gävle. Som någon i artikeln säger så har dessa händelser nästan blivit normaliserade. Lite som handgranats kastandet får ett tag sedan. Det blir liksom ingen nyhet längre. Att gå in med "stora kvasten" och göra ett ordentligt rensande är på sin plats men tyvärr en kortsiktig lösning. Dessutom skulle detta rensande utföras av en polis som befinner sig i fritt fall. Kanske är jag för gammal för att förstå stenkastandet, varför de gör sådana här saker. What´s the point?

Detta måste få ett slut.

Det här är också en djävla historia... jag kunde inte skrivit det bättre själv. Inte är hon snögger heller.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Så här skriver man på den "officiella hemsidan":

"– In the Swedish village of Dönskborg, anyone without a beard is banished from the town and forced to spend twenty-four hours in a nearby forest. Back in the town, the hirsute burn effigies of their clean-chinned loved ones."

Någon som varit i Dönskborg?

https://worldbeardday.com/

Postat

rekommenderar ingen mixcraft 7 pro längre. vid mickinspelning uppstår fult brus, ibland. audacity är bättre och mer pålitligt.

k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Jo omorganisationen av polisen är ju ett tragiskt misslyckande. För att komma tillrätta med dessa problem http://www.svt.se/ny...ts-fler-poliser

Så lade man detta förslag som skapat ännu mera problem. https://www.riksdagen.se/sv/dokument-lagar/dokument/proposition/en-ny-organisation-for-polisen_H103110/html

Och tanken är väl att omorganisationen ska vara klar nästa år?

Redigerat av k9
k9 (oregistrerad)
Postat

Känns lite som att det var en reform i sista stunden för att få lite röster snarare än att vara ett genomtänkt och praktiskt beslut kan, tycker jag.

Postat

Vad för inställningar har ni på sång-filer?

WAV 24 bit, 48000 hz ?

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag spelar in allt i 24/96.

k9 (oregistrerad)
Postat

Blir lite lustigt att Expressen pekar ut Statsministern som boven i dramat med en så illa hanterad polisledning när Alliansen sågar sig själva för deras egna misslyckande: http://www.dagensjuridik.se/2014/03/alliansen-totalsagar-sin-egen-storsatsning-pa-polisen

Vist borde statsministern ta tag i saken, men samtidigt så är det ju svårt att avbryta en reform som är planerad att vara klar nästa år. Tyvärr så måste nog reformen få landa innan man kan börja justera så mycket i den. Så nästa budgetförslag kan ju bara handla om fler poliser och förebyggande av brott, då man inte kan ha två reformer som löper parralelt och skapar ännu mera oreda i organisationen.

k9 (oregistrerad)
Postat

Tor att det får bli en tur ut till mamma och se om det går att få fatt i en firre med lite tur. 😑

k9 (oregistrerad)
Postat

Jo en kpd nu och en kdm senare.

(kaffe där med) ☺️

drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Vad för inställningar har ni på sång-filer?

WAV 24 bit, 48000 hz ?

44,1kHz och 24 bitar på hela projektet.

Redigerat av drloop
Postat

Alltså vrider man på mycket volym och lite gain då blir det mer brus. Vrider man på mer gain och mindre volym då blir det mindre brus.

Såatte!

Brustablett är något annat.. 😑

Postat

Del två i Det Stora Tågrånet. Nej inte den gamla filmen från 1903, när DG var en ung spoling

small_original.jpg

utan den om händelserna 1963 i England. Då var ju DG redan långt inne i medelåldern.

Kpd.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.