Jump to content
Annons

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag gjorde en låtsnutt på 20 minuter alldeles nyss.

Ett litet intro, eller? 😲
Annons
drloop (oregistrerad)
Postat

Typ

Ett finger som gör allt. Fett med hjälpmedel.

k9 (oregistrerad)
Postat

Ska lyssna när jag kommer hem.

drloop (oregistrerad)
Postat

Det var en lång snutt.

mmmm

Postat

Det var en lång snutt.

Hur lång är en snutt egentligen? Alltså en alldeles vanlig svensk standard snutt? Finns det olika långa snuttar? Är de ISO-standardiserade? I vilka enheter kan man mäta snuttar? Är det minuter eller måhända cm? Vad styr det i så fall? Är en snuttefilt en särdeles kort filt? Hur kort kan en filt bli innan den kallas för halsduk? Ska jag ta en öl till?
k9 (oregistrerad)
Postat

Hur lång är en snutt egentligen? Alltså en alldeles vanlig svensk standard snutt? Finns det olika långa snuttar? Är de ISO-standardiserade? I vilka enheter kan man mäta snuttar? Är det minuter eller måhända cm? Vad styr det i så fall? Är en snuttefilt en särdeles kort filt? Hur kort kan en filt bli innan den kallas för halsduk? Ska jag ta en öl till?

En snutt är alltid av en och samma längd, vare sig det handlar om längd i mått eller längd i tid. Den har ett statiskt förhållande som alltid är konstant och alltid avvikande på obestämt totalbestämt sätt. Avvikelsen är alltid den samma i för hållande till sig själv och snutten i sig som kan variera oändligt mycket under begränsade förhållanden som inte existerar och är ett faktum i både ock, samt varken eller, enligt orimligt rimliga förhållanden. En snutt är så lång att den räcker från sin början till sitt slut, nämligen.
Postat

Är det bara jag som tycker att dagens musik i stil med Chainsmokers suger..?

Postat

En snutt är alltid av en och samma längd, vare sig det handlar om längd i mått eller längd i tid. Den har ett statiskt förhållande som alltid är konstant och alltid avvikande på obestämt totalbestämt sätt. Avvikelsen är alltid den samma i för hållande till sig själv och snutten i sig som kan variera oändligt mycket under begränsade förhållanden som inte existerar och är ett faktum i både ock, samt varken eller, enligt orimligt rimliga förhållanden. En snutt är så lång att den räcker från sin början till sitt slut, nämligen.

Jag tror att detta har med den där ökade snuttefieringen i samhället att göra.

Smal menar du?

Nä, nu tänker du på slips va?

Rökning dödar.
k9 (oregistrerad)
Postat

Jag gillar de tunga beatsen som är poppis just nu, så jag får nog säga att det är helt ok musik ändå.
k9 (oregistrerad)
Postat

Men jag skulle nog inte orka lyssna på band som Chainsmokers så länge heller. En eller två låtar räcker väl.

drloop (oregistrerad)
Postat

Haha! Trodde att du gjort en låt som var 20 minuter lång på riktigt... 😊

Fast det var en trevlig liten snutt som var lagom lång. Informativ var den med. 😛

Jo, den tog 20 minuter att göra med ett finger. 🙂 Tackar IF för den fina texten.

k9 (oregistrerad)
Postat

Jo, den tog 20 minuter att göra med ett finger. 🙂 Tackar IF för den fina texten.

Tur att det inte var DoL som skrev den för då hade man ju inte kunna släppa tanken på att han spelade den med sitt "enda finger"... 😱

Har redan sett den 1 gång!

Gånger 2! 😳

Så såg du avsnitt 2 innan du såg avsnitt två, eller? 😳🤪
k9 (oregistrerad)
Postat

Avsnitt 2 finns att se där med iofs. Eller avsnitt 3/4 i ditt fall kanske. 😏😲

k9 (oregistrerad)
Postat

Skulle förresten vilja se dom köra mer med min favoritbil corvette!

Fräsigt va? 🙂

Corvett finns i kylet vha? Corvett är gottast med senapett, jag tocker.

Nu ropar bastun! 🥰

drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Postat denna förut. Men det här är så bra så jag vet faktiskt inte vad jag skall säga.

Ståpäls nåt så in i bomben. Bara de små stråkeffekterna som blir extra tydliga från 3:15 satan jag blir tårögd, rörd.

ewroL du måste gilla detta eller?

Redigerat av drloop
k9 (oregistrerad)
Postat

Oj! Mitt första förslag jag lade i Vänsterpartiet ska de ta upp som motion på Samhällsbyggnadsnämndens möte. Spännande! 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.