Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Nu är Kjell Alinge död också. Hysteriskt rolig i radion på 70-talet.

Ja, Eldorado var ju helt fantastiskt bra på sin tid. En sorgens dag när det la ner en gång i tiden.
Postat

Ja, Eldorado var ju helt fantastiskt bra på sin tid. En sorgens dag när det la ner en gång i tiden.

Jagt tyckte han var ännu bättre före Eldorado. Hemma hos, och vad det nu hette.

Postat (redigerat)

Grattis alla som det berör.

Äh, mitt var ju inte så allvarligt menat. Tio år här mer eller mindre.

DGs 97 års dag är mer på allvar. ☺️

Kpd blir d och en semla.

Vem vinner förresten, Nordström eller Wallström??? Herre jisses vad snabbt bajs hamnar i fläkten och sprider sig...

Redigerat av Dark Of Light
Postat

DGs 97 års dag är mer på allvar. ☺️

Såg att världens äldste man just dog vid 112 års ålder. Det verkar ju inte helt omöjligt längre.

Postat

En häftig utveckling detta. Alla ska bli äldre och äldre, kanske leva till 120-150 års ålder. Vi blir fler och fler också eftersom folk nuppar så förbannat. Det blir trångt.

Postat

Vi blir fler och fler också eftersom folk nuppar så förbannat. Det blir trångt.

Vad ska vi göra åt det? Det skulle behövas en internationell rörelse med en slagkraftig slogan.

Postat

Vem vinner förresten, Nordström eller Wallström??? Herre jisses vad snabbt bajs hamnar i fläkten och sprider sig...

Jag kan klara mig utan båda. Syrran är lokal boss för Kommunal, så hon har haft några glada dagar på fackexpedition.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.