Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Diskuterar man politik blir man bara ovänner. Och missförstår varandra. Det handlar om åsikter och tolkningar av fakta och åsikter baserade på tolkningarna. Man är som man är baserat på ens erfarenheter och förmågor att tänka och analysera.Har lagt av att snacka andlighet på ett par fejanforum. Samma snack hela tiden. Rundgång. Tankeloopar. Leder ingen vart. Man blir bara sur och kränkt. Roligare syssla med musik. Låt hjärtat och känslan va me! Snackar nog i mitt jobb. Bla bla bla.

Sjukdomar kan vara relativt riskfritt att snacka om... Ju äldre man blir desto mer att snacka om på den fronten.

Postat (redigerat)

Mariah Careys bästa bild !!!!!

we-belong-together-mariah-carey-h.jpg

Och du snodde den? :rolleyes: Whoah. Payback time, bra jobbat! Fast den här...

nude-mariah-carey-nip-slip.jpg.. är inte så dum heller?

Fast det var väl ryssen som var här och härjade senast? Typ när vi förlorade Finland till ryssen, utan att ens kriga som saken. 😐

På sätt och vis, om man inte räknar med tysktågen. Om inte annat var det ju en markering. Redigerat av Dark Of Light
Postat (redigerat)

Alltså år 2005 när jag blev ryckt med i Say Somethin' So So Def Remix - utan att veta hur eller varför, så chattade jag med en kille på MSN Messenger som kunde sjunga i "whistle register". Det lät lite skadat dock och mycket luftigt. Han var ett Mariah Carey fan och hängde på "The Butterfly Room" (fan board), som jag.

- Kan det vara så att det var en kvinna jag chattade med? Och att pitchen blivit sänkt i inspelningarna, som han skickade?

Tänk om det var MARIAH CAREY !!!!!!!!!!!!!!!

Redigerat av ewroL
Postat

https://soundcloud.com/melovi/say-somethin-melovi

"Melovi is featured on the song Say Somethin' (So So Def Remix) by Mariah. www.youtube.com/watch?v=uliNd1rytV4 at 01:41, 03:16, 3:36 (6 times totally) Check it on youtube on different sources/uploads and you'll know it's not edited by anyone else except than "Mariah".

Mariah, a silly criminal, breaking in to a 15-year old's computer stealing audio his clips of singing and releasing it. This during her mega-sucess of "The Emancipation of Mimi" 2005. Happened on an internet fan board "The Butterfly Room" (now closed), Melovi's nickname was "Lafa".

Don't Forget About Us, Mariah. - Melovi"

k9 (oregistrerad)
Postat

Ska iväg och spela schack och dricka koffe nu. Ha det!

Postat (redigerat)

Hur han avslutade tonen i flöjtsången (Whistle register) med massa luft - lät så jävla bögigt bara, andningen, det var förmodligen en kvinna, pitchat...

Redigerat av ewroL
Postat

Alltså år 2005 när jag blev ryckt med i Say Somethin' So So Def Remix - utan att veta hur eller varför, så chattade jag med en kille på MSN Messenger som kunde sjunga i "whistle register". Det lät lite skadat dock och mycket luftigt. Han var ett Mariah Carey fan och hängde på "The Butterfly Room" (fan board), som jag.

- Kan det vara så att det var en kvinna jag chattade med? Och att pitchen blivit sänkt i inspelningarna, som han skickade?

Tänk om det var MARIAH CAREY !!!!!!!!!!!!!!!

https://soundcloud.com/melovi/say-somethin-melovi

"Melovi is featured on the song Say Somethin' (So So Def Remix) by Mariah. www.youtube.com/watch?v=uliNd1rytV4 at 01:41, 03:16, 3:36 (6 times totally) Check it on youtube on different sources/uploads and you'll know it's not edited by anyone else except than "Mariah".

Mariah, a silly criminal, breaking in to a 15-year old's computer stealing audio his clips of singing and releasing it. This during her mega-sucess of "The Emancipation of Mimi" 2005. Happened on an internet fan board "The Butterfly Room" (now closed), Melovi's nickname was "Lafa".

Don't Forget About Us, Mariah. - Melovi"

jesus-wepting.jpg

Postat

Njäeh. Varför då kompis? Något syfte fyller väl detta ändå eftersom vi hänger här och tjatar. Syftar du på det politiska tjafsandet tidigare så var väl inte det så farligt. Vissa ämnen borde man helt enkelt inte ta upp. Politik, religion, Mariah Carey...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.