Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det slog mig precis att det är nog ett fåtal utomstående som överhuvudtaget förstår vad det är vi pratar om här i tråden stundtals. 🙂

Vi vet väl knappast själva vad vi pratar om här så atteeeeeh... 😑

k9 (oregistrerad)
Postat

Det slog mig precis att det är nog ett fåtal utomstående som överhuvudtaget förstår vad det är vi pratar om här i tråden stundtals. 🙂

Det slog mig precis att det är nog ett fåtal lägstarianer som överhuvudtaget förstår vad det är vi pratar om här i tråden stundtals. 🙂
Postat

Det är rätt så befriande faktiskt att inte fatta...... att få befria hjärncellen så att det inte blir...vahettere................

....att va vare nu? JC_thinking.gif

Postat

knäppt när man upptäcker att ens favoritlåt med Mariah Carey är pitchad +0.1 i rösten. Whenever You Call (1997)

Postat

Vi vet väl knappast själva vad vi pratar om här så atteeeeeh... 😑

Jag förstår inte vad du pratar om.

Det slog mig precis att det är nog ett fåtal lägstarianer som överhuvudtaget förstår vad det är vi pratar om här i tråden stundtals. 🙂

Det är rätt så befriande faktiskt att inte fatta...... att få befria hjärncellen så att det inte blir...vahettere................

....att va vare nu? JC_thinking.gif

4 av 5 gigs avklarade. Strax till Luleå för 40-årsgig!

Vilket långt gig! 😳
k9 (oregistrerad)
Postat

Vilket långt gig! 😳

En vanlig dag för de gamlaste av oss. 😐
Postat

[...]

Jag begriper ingenting.

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag begriper ingenting.

Det begriper jag.
Postat

Det slog mig precis att du ofta tror att du vet vad du pratar om 🙂

281927_c16cbd71d866dc893e9d032f695feb60_large.jpg

* * *

Middag med vänner ikväll. Det blir till att grilla minsann 😎

Okej, era bästa grilltips. KÖR!

Det begriper jag.

Nu har du bestämt gått vilse igen 😮😛

k9 (oregistrerad)
Postat

Nu har du bestämt gått vilse igen 😮😛

Hur tänker du nu va? Oförskämt av dig! 😠

Det förutsätter ju att jag någon sin varit rätt ute för att sedan kunna gå vilse IGEN. Men jag är vilse jämt och är glad över att vara så grym på det. 😑

Postat

En hut i varje ben!

Det är mitt tips! 😳☺️

Well played, Grahn 🙂

Hur tänker du nu va? Oförskämt av dig! 😠

Det förutsätter ju att jag någon sin varit rätt ute för att sedan kunna gå vilse IGEN. Men jag är vilse jämt och är glad över att vara så grym på det. 😑

😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.