Bluddrik Postat 26 augusti 2016 Postat 26 augusti 2016 Drömde att Dingbats var tillbaka. Fast han hade bytt namn till "Edvin..." och så hade han ju sagt när han var här för sista gången att "vi ses om två år!" så det borde vi ju förstått. Drömde att Overkill var här. Och så vaknade jag och så var han det.
Bluddrik Postat 26 augusti 2016 Postat 26 augusti 2016 Är det inte två år till jul eller nyår eller nåt?
Bluddrik Postat 26 augusti 2016 Postat 26 augusti 2016 Kan du va själv 😑 Det kan jag väl inte. Snarare tvärtom. Tänkte att ungdomen bland oss kanske inte insåg att det var hans trudelutt jag hade lånat, men det är ju mest gubbar här, så det var ett onödigt inlägg.
Bluddrik Postat 26 augusti 2016 Postat 26 augusti 2016 Idag blir det hett om örona. Väderleksrapporten säger 30+. Då blir det säkert ett par grader till. Sommarens varmaste dag?
Bluddrik Postat 26 augusti 2016 Postat 26 augusti 2016 Det blir en helvetisk dag. Har inte lägen på fläkten som täcker upp detta.
Dark Of Light Postat 26 augusti 2016 Postat 26 augusti 2016 Ligga i badet? Tjacka AC? Göm dig i glassfrysen/fryslagret på ICA? Klä av dig? Dra ner persienner o rullgardiner? Sätt dig i en skuggig del an ngn park men ta på dig igen först? Kpd?
Bluddrik Postat 26 augusti 2016 Postat 26 augusti 2016 Ligga i badet? Tjacka AC? Göm dig i glassfrysen/fryslagret på ICA? Klä av dig? Dra ner persienner o rullgardiner? Sätt dig i en skuggig del an ngn park men ta på dig igen först? Kpd? Bli hämtad av polisen och körd till stormavdelningen? Det låter ju svalt och skönt iofs.
Dark Of Light Postat 26 augusti 2016 Postat 26 augusti 2016 Du ser möjligheterna, det är bra. Det finns ju dem som ser till, genom små bus, att bli inspärrade över natten vintertid för att ha någonstans att sova. Tänkte komplettera mina tips med; spara istappar från förra vintern i frysen/gjut egna efter behag och kör upp dem i storgången. Bra kylverkan, bra mot gikt, skavsår samt förebygger mot dålig hållning.
Gäst Postat 26 augusti 2016 Postat 26 augusti 2016 Lyssnar ibland på radio på www.sverigesradio.se ...
Gäst Postat 26 augusti 2016 Postat 26 augusti 2016 https://www.dustinhome.se/product/5010913799/rog-g20cb vill ha denna speldator
Bluddrik Postat 26 augusti 2016 Postat 26 augusti 2016 Tänkte komplettera mina tips med; spara istappar från förra vintern i frysen/gjut egna efter behag och kör upp dem i storgången. Bra kylverkan, bra mot gikt, skavsår samt förebygger mot dålig hållning. Gick och köpte en kasse bärs. Dessa ska inmundigas kalla. Fick en idé här. Varför inte skriva verser till KPD-refrängen som följer Skogmans musik?
Gäst Postat 26 augusti 2016 Postat 26 augusti 2016 Hur ser internet ut i framtiden? Chattboxar överallt?
Bluddrik Postat 26 augusti 2016 Postat 26 augusti 2016 https://www.dustinho...13799/rog-g20cb vill ha denna speldator Det är väl bara att slå till?
Dark Of Light Postat 26 augusti 2016 Postat 26 augusti 2016 Gick och köpte en kasse bärs. Dessa ska inmundigas kalla. Fick en idé här. Varför inte skriva verser till KPD-refrängen som följer Skogmans musik? Min herre talar väl. Kalla bärs är en viktig del i kostcirkeln, liksom pizza, hamburgare och fitt... ... film! Hur ser internet ut i framtiden? Chattboxar överallt? Alla som provat internet (någon här?), vet att det bara är en övergående fluga. 😑
Gäst Postat 26 augusti 2016 Postat 26 augusti 2016 Det är väl bara att slå till? är fattih... buhu Alla som provat internet (någon här?), vet att det bara är en övergående fluga. 😑 hehe
Neosus Postat 26 augusti 2016 Postat 26 augusti 2016 Alla som provat internet (någon här?), vet att det bara är en övergående fluga. 😑 Flugor på trumpeten skulle man kunna säga oxå... 😑
Dark Of Light Postat 26 augusti 2016 Postat 26 augusti 2016 😳 Har du... jag menar... din... alltså... hrm.
Dark Of Light Postat 26 augusti 2016 Postat 26 augusti 2016 Dagens ord "varmt". Matfestival i Skövde orkar dock inte gå ut i den här värmen och inspektera stånden. Dokumentär om Ulla Billquist ikväll i SVT. Verkar intressant. Vidare i TVn en film jag missat Cloud Atlas går senare. Även den kanske är sevärd?
Dark Of Light Postat 26 augusti 2016 Postat 26 augusti 2016 Glömde säga att det är kpd... det är så man skäms... 😕
Gäst Postat 26 augusti 2016 Postat 26 augusti 2016 (redigerat) när jag var 18 år tog jag en tramadol-tablett men visste inte hur man skulle inta den, helt. så jag smälte den i munnen. sen åkte jag till socialtjänsten till ett möte för bostadsbidrag. plötsligt under mötet med soc-tanten började jag läspa och sluddra i talet. hahah... hon sa eller gjorde inget dock... Redigerat 26 augusti 2016 av ewroL
Dark Of Light Postat 26 augusti 2016 Postat 26 augusti 2016 Jag lurade i en mindre vetande polare att Treo ska sväljas hela... Ordet gasboll comes to mind... Nej men en kaffe på det då? 😑 Naturligtvis.
Recommended Posts