Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Beror på vad jag skall laga för mat. Jag har rätt mycket grejer i skafferiet plus en massa färska örter som jag kan plocka här hemma. Skojigt med

En enkel god rätt för er som gillar att laga mat snabbt.

Tag vitlök i lite olja och lägg i en kastrull och stek utan att det blir brun vitlök. Ned med färsk chili eller sambal oelek. Häll ned ca 2-3 vatten och lite höns/kycklingbuljong. Koka ned så att det bara blir lite såsigt kvar i kastrullen, glöm inte att röra runt under tiden det kokar så att nudlarna delar på sig. Häll upp i en skål, riv över rikligt med parmesan och blanda. Snabbmums!

2-3 vatten? Nudlarna?

Postat (redigerat)

Jag hade dem Pamela Andesson som är frikort när jag var yngre. Jag vet inte vem jag skulle välja nu Jill Johnson kanske hon är ju ledig nu?

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Man får inte sä jävla många anledningar att fira så.......

Har lagt 200 i veckan på vårdcentralen sista tiden. Det blir tufft när man går på hjonpeng.

Postat

Startade dagen med ett tvåtimmarspass i svenska och slutade med ett i engelska.

Och ve ni vad? MPD! Möte på det....Ämneslag...

TMB trött man blir....

Mot kaffeautomaten!

Postat

Nu vill jag ha

KPD, KPD, KPD med detsamma

Då blir jag gla, när koffeinet stiger i kroppen

Nu vill jag ha

KPD, KPD, KPD med detsamma

Jag vill må bra, så jag orkar längsta här varje da

Postat

Kan du va själv 😑

Grattis mannen, förstår att det betyder mycket för dig... ja inte Thore Skogmans medicinlåt utan frikortet... Äntligen får du ligga ☺️

Postat

Kan du va själv 😑

Grattis mannen, förstår att det betyder mycket för dig... ja inte Thore Skogmans medicinlåt utan frikortet... Äntligen får du ligga ☺️

"Fuck landstinget" är väl något de flesta drabbade skulle skriva under på. 😛
Postat

"Fuck landstinget" är väl något de flesta drabbade skulle skriva under på. 😛

Ja, men det handlar väl mer om att de blivit knullade av landstinget? ☺️ Jag tolkade saken som att DG inte skulle vara the reciever.

Vart chokladbollsdeg pd! Sötsuget som bortblåst!

Är det en sådan period? ☺️
Postat

Drömde att Dingbats var tillbaka. Fast han hade bytt namn till "Edvin..." och så hade han ju sagt när han var här för sista gången att "vi ses om två år!" så det borde vi ju förstått.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.