Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)
Verkar vara ett avslappnat ställe med en slapp attityd?

pt fick du 😑

D e d han fick! 😑 Han gillar å ligga överst, då kan den vara slak och ändå trilla in. Å han försökte inte ens.

Men vars e k9? Har han fått sitt ljudkort? Är det mögel på den? Har den brunnit ner? Har hundarna ätit upp den? Finns k9? Tänk om han brunnit upp? Eller ljudkortet, vid återinträdet till atmosfären? Tänk om hundarna brinner? Eller fått mögel? Finns huset kvar?

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Ska man steka PÅ lite korv?

Stekare som man är.. 😑☺️

Förslaget bifalles! Det är bra att korva sig ibland.

Fråga Lund i dag p SVT1 21.00. Ska bli kul och se om de har förvaltat arvet från förr...

drloop (oregistrerad)
Postat

Potatis och ägg, fina grejer.

drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Stark paprikapulver eller vanligt?

Redigerat av drloop
Postat

Fråga Lund på SVT. Är måttligt förtjust i Luuk.

Han är en duktig programledare med en viss cynisk touch.

Ser ni dol? Gott e d

Näpp.

😳

Den kände jag inte till. Den bränner väl mer. Gillar styrkan på den jag har. Den ger en slags sötma också, tycker jag.

Kör du med den starka?

Här avhandlas heta ämnen ☺️😑

Kpd imorgon??

Postat

Jupp det är lite hans grej. Den där lite överlägsna undrande blicken som ibland liksom tvivlar på intervju offrets mentala hälsa. Roligt om man uppfattar den på rätt sätt. Han är ändå en av den ironiska generationen och fd. medlem i Hassan.

drloop (oregistrerad)
Postat

Den kände jag inte till. Den bränner väl mer. Gillar styrkan på den jag har. Den ger en slags sötma också, tycker jag.

Kör du med den starka?

Beror på vad jag skall laga för mat. Jag har rätt mycket grejer i skafferiet plus en massa färska örter som jag kan plocka här hemma. Skojigt med

En enkel god rätt för er som gillar att laga mat snabbt.

Tag vitlök i lite olja och lägg i en kastrull och stek utan att det blir brun vitlök. Ned med färsk chili eller sambal oelek. Häll ned ca 2-3 vatten och lite höns/kycklingbuljong. Koka ned så att det bara blir lite såsigt kvar i kastrullen, glöm inte att röra runt under tiden det kokar så att nudlarna delar på sig. Häll upp i en skål, riv över rikligt med parmesan och blanda. Snabbmums!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.