Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jodå man laddar ner stämmor och gör en remix... på Indaba...

Har inte vunnit på Indaba förutom att jag är ständig platinummedlem.

Ja man behöver förnya avataren ibland...

Jodå man laddar ner stämmor och gör en remix... på Indaba...

Har du gjort avataren själv? Kostar det nåt att va med? Vad går det ut på?

Postat (redigerat)

Vart är k9 😕

Vet ej. Micke är i livet i alla fall. Han är aktiv på facebook.

Verkar som summan av frånvaro är konstant...

HAN KANSKE HAR FÅTT MÖGEL PÅ LJUDKORTET!?!?!?!?! 😮 :o 😮😕🙁

eller har han fått den än? Ja, ljudkortet alltså. Mögel hade han sedan innan.

Redigerat av Dark Of Light
Postat (redigerat)

Har du gjort avataren själv? Kostar det nåt att va med? Vad går det ut på?

Jorå. Avataren är en fx.ad selfie jag snickrat ihop med mobilappar.

Det finns olika lägen på Indaba. Gratis då kan man göra fem bidrag per år tror jag. Sedan finns Gold som kostar 50 dollar och då har man fler möjligheter. Med Platinum har man obegränsat per år. Kostade 100 dollar per år om jag inte minns fel. Jag har dock fått Platinum på livstid för trogen tjänst... (de har i varje fall inte dragit någon medlemsavgift på ett par år)... Å andra sidan har jag inte vunnit något...

Och så tävlar man med egna låtar och remixer och kan vinna upp till 300 dollar per bidrag plus grejor...

Och så kan man rösta och ha lyssnarchatt på låtarna kommentera... Men artisterna med låtarna och jury avgör vinnaren...

Kul tycker jag...

Redigerat av Algotezza
Postat

Skicka in din Göteborgs låt vet ja! Instinkten säger att skicka in en låt med engelsk text men skulle tro att den skulle funka, exotiskt skulle de nog tycka då! 🙂

Jag vet inte hur ni tänker men jag tar iaf en kpd här & nu.

Postat (redigerat)

Gillar man att remixa och joxa med andras låtar och filer är Indaba tha plejs. Man kan vn tävla även med egna låtar på olika teman och med covers. Finns många möjligheter.

Tror jag är en av de äldre sim håller till där..

Redigerat av Algotezza
Postat

Skulle vilja ha en speldator... Men det kostar 9 000 - 16 000 kr och jag kanske inte ens har intresset. Dock har jag kollat på Asus ROG, minidatorer(HTPC) med ljusspel på höljet... jätte snygga...

Postat

Skulle vilja ha en speldator... Men det kostar 9 000 - 16 000 kr och jag kanske inte ens har intresset. Dock har jag kollat på Asus ROG, minidatorer(HTPC) med ljusspel på höljet... jätte snygga...

Vad är det för speciellt med en speldator? Varför kan man inte spela spel på en standarddator för 4-5 000:-?

Postat

Man vill ha bra grafik och flyt på de senaste spelen.

Postat

Man vill ha bra grafik och flyt på de senaste spelen.

Vad är det för spel du pratar om? Har läst att man inte ska ha dyra grafikkort på musikdator, tror jag.

Köpte Cities:Skylines, men det går nog att spela på vilken dator som helst. Det försvann dessutom när datorn kraschade. Antar att jag får köpa ett nytt.

Postat (redigerat)

<p>Typ Counter-Strike: Global Offensive, Battlefield 1...

Om du köpt spelet via Steam går det att ladda ner och installera, igen, utan kostnad.

Redigerat av ewroL
Postat

Jag har inte gått in i datorspelandet. Är rädd att jag fastnar där och blir helt insnöad på det. Släpper allt annat. Spelar lite småspel på mobilen och PokemonGo. Får räcka. Redan där har jag lätt nörda till det.

Yngste sonen spelar rätt mycket. Känner igen spel du nämner, Ewrol. Han spelar mer mer än mig i alla fall. Kör mycket via Steam.

Postat

Jag spelade mycket när jag var 14-15 år och byggde ihop min första egna dator. Det var Wolfenstein: enemy-territory (multiplayer, online) jag lirade, även en kompis gjorde det. Det är fortfarande kul.

Innan det var det Age of Empires 2.

Postat

Skit i speldatorn, börja med kvinnor istället! Bra med drama och spänning där + lite annat smått o gott. Sköter man sig får man bonusar ☺️

Men glöm inte - NÄPP TILL NUPP!

Postat

Men glöm inte - NÄPP TILL NUPP!

Det är ju det bästa! Hur kan man säga nej till det?

Han är med i "De Slaka".

Jag spelade mycket när jag var 14-15 år och byggde ihop min första egna dator. Det var Wolfenstein: enemy-territory (multiplayer, online) jag lirade, även en kompis gjorde det. Det är fortfarande kul.

Innan det var det Age of Empires 2.

Jag nuppade redan när jag var 14-15 år och fick ihop det med min första tjej. Det var brunett jag nuppade, även numer nuppas det. Mest med granntjejen men hon är blond. Det är fortfarande kul.

Innan det var det mer random donnor.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.