Bluddrik Postat 22 augusti 2016 Postat 22 augusti 2016 Vi bildar ett parti vet ja! Längstah partiet. Pix för att bli nuppminister, jag lovar att göra mitt bästa och... ligga i. Frågan är vad vi ska ha för inriktning och valspråk? NÄPP TILL NUPP!
Dark Of Light Postat 22 augusti 2016 Postat 22 augusti 2016 Då får du bilda ett eget parti 😏 "De slaka" eller något åt det hållet. Val låten blir: "Gammal man gör så gott han kan, men knulla gör han illa. Med armar och ben viftar han, men räva den é stilla!"
Dark Of Light Postat 22 augusti 2016 Postat 22 augusti 2016 I vårt parti kunde ju Slej och Pazo ta hand om toalettrelaterade grejer. Avdelningen B.A.J.S, "Bara Avföring Jämt & Ständigt". Neo kan ta övriga frågor, ser speciellt fram emot valduellerna där han går in med "jag säger inget" vinkeln i alla frågor. k9 kan ta allt som Neo inte svarar på. Ska CHAE vara gruppenführer då? Ansiktet utåt liksom.
CHAE Postat 22 augusti 2016 Trådstartare Postat 22 augusti 2016 [...] Ska CHAE vara gruppenführer då? Ansiktet utåt liksom. 😊😆 Bluddrik får bli mäster Kampanj och/eller andlig ledare 🙂
Bluddrik Postat 22 augusti 2016 Postat 22 augusti 2016 Nä. Politiker blir man nog aldrig. Jag tror att jag skulle passa bättre som diplomat.
Dark Of Light Postat 22 augusti 2016 Postat 22 augusti 2016 (redigerat) 😄 Redigerat 22 augusti 2016 av Dark Of Light
Bluddrik Postat 22 augusti 2016 Postat 22 augusti 2016 (redigerat) Den här låten, med video, har det varit ett jävla liv om. Handlar om mordet på Lisa Holm. Bandet har blivit utskällda överallt, men har nu meddelat att intäkterna ska gå till Lisa Holms minnesfond. Några åsikter? Redigerat 22 augusti 2016 av Bluddrik
Dark Of Light Postat 22 augusti 2016 Postat 22 augusti 2016 (redigerat) Kanske lite för tidigt. Annars tycker att låten var riktigt bra, videon däremot sådär. Modus i TV4 just nu verkar faktiskt bra. Redigerat 23 augusti 2016 av Dark Of Light
Bluddrik Postat 22 augusti 2016 Postat 22 augusti 2016 Kanske lite för tidigt. Annars tycker att låten var riktigt bra videon och sådär. Modus i TV4 just nu verkar faktiskt bra. Modus är en repris från i fjol. Såg den då.
Dark Of Light Postat 23 augusti 2016 Postat 23 augusti 2016 Ja, jag tyckte att det var bekant på något vis. Kanske har jag sett den förut? ... man ser så mycket... Kpd!
Bluddrik Postat 23 augusti 2016 Postat 23 augusti 2016 Helt sanslös video med Root Boy Slim - "Boogie till you puke". Kan ha lagt upp den förut nån gång. I så fall är det favorit i repris.
Bluddrik Postat 23 augusti 2016 Postat 23 augusti 2016 Foster MacKenzie III, som Root Boy Slim egentligen hette, sågs som mycket intelligent under sin uppväxt, även om han hade svårt för auktoriteter. Efter att ha blivit utkastad ur ett antal skolor hamnade han slutligen på Yale universitet där han var medlem i the Delta Kappa Epsilon fraternity. Samma fö som en viss George W Bush som var ett år yngre än MacKenzie . Året efter examen återvände han och en klasskompis till sitt frathouse på ett homecoming event. Bush hade då blivit sällskapets president, och slängde ut dem och förbjöd dem att återvända. MacKenzie fick sedan ett jobb med att köra glassbil. Han drabbades dock av en psykos efter att ha tagit en massa LSD och klättrade över staketet till Vita Huset Han sa till vakterna att han letade efter universums medelpunkt, men vakterna körde honom till ett sinnessjukhus. Väl där blev han diagnostiserad med schizofreni, för/mot vilket han åt medicin resten av livet. Root Boy Slim med band spelade in sex album utan några framgångar att tala om. Han dog i sömnen 1993 vid 48 års ålder.
k9 (oregistrerad) Postat 23 augusti 2016 Postat 23 augusti 2016 Fick avboka min beställning på kablar och stativ. Fick veta att stativet inte skulle komma förns om tre till fyra veckor tidigast. Känns lite märkligt att vänta på ett stativ som man tänkte ha medans man väntar på nästa pension bara... den hinner ju komma innan stativet så då kan jag ju köpa ett ordentligt på en gång när jag får pengarna istället. 😏 Tråkigt att inte kunna testa ljudkortet som jag ville, men det gör ju inget att jag fick råd att äta igen. ☺️
Bluddrik Postat 23 augusti 2016 Postat 23 augusti 2016 Fick avboka min beställning på kablar och stativ. Fick veta att stativet inte skulle komma förns om tre till fyra veckor tidigast. Känns lite märkligt att vänta på ett stativ som man tänkte ha medans man väntar på nästa pension bara... den hinner ju komma innan stativet så då kan jag ju köpa ett ordentligt på en gång när jag får pengarna istället. 😏 Tråkigt att inte kunna testa ljudkortet som jag ville, men det gör ju inget att jag fick råd att äta igen. ☺️ Finns det inget att köpa lokalt? Finns det inte massor begagnat på vendolin och blocket och vad det heter? Försöker bara vara konstruktiv för den eventualitet att du får lust att skriva ett spydigt svar.
k9 (oregistrerad) Postat 23 augusti 2016 Postat 23 augusti 2016 Finns det inget att köpa lokalt? Finns det inte massor begagnat på vendolin och blocket och vad det heter? Försöker bara vara konstruktiv för den eventualitet att du får lust att skriva ett spydigt svar. Öhmm! Har faktiskt inte kollat det. 😊 Tack för tipset! 😄 Hur kunde jag missa något så enkelt? 😲
k9 (oregistrerad) Postat 23 augusti 2016 Postat 23 augusti 2016 En sån har liten kille blir ju perfekt: https://www.kjell.com/se/sortiment/ljud-bild/pa-ljud-underhallning/mikrofoner-tillbehor/mikrofonstativ-tillbehor/bordsstativ-for-mikrofon-p24040
CHAE Postat 23 augusti 2016 Trådstartare Postat 23 augusti 2016 Foster MacKenzie III, som Root Boy Slim egentligen hette, sågs som mycket intelligent under sin uppväxt, även om han hade svårt för auktoriteter. Efter att ha blivit utkastad ur ett antal skolor hamnade han slutligen på Yale universitet där han var medlem i the Delta Kappa Epsilon fraternity. Samma fö som en viss George W Bush som var ett år yngre än MacKenzie . Året efter examen återvände han och en klasskompis till sitt frathouse på ett homecoming event. Bush hade då blivit sällskapets president, och slängde ut dem och förbjöd dem att återvända. MacKenzie fick sedan ett jobb med att köra glassbil. Han drabbades dock av en psykos efter att ha tagit en massa LSD och klättrade över staketet till Vita Huset Han sa till vakterna att han letade efter universums medelpunkt, men vakterna körde honom till ett sinnessjukhus. Väl där blev han diagnostiserad med schizofreni, för/mot vilket han åt medicin resten av livet. Root Boy Slim med band spelade in sex album utan några framgångar att tala om. Han dog i sömnen 1993 vid 48 års ålder. Vilken tönt.
Recommended Posts