Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag ska ha hela kittet.

DSCN0246.JPG

Go nuts! 🙂

[...] Senare var det bara att lägga i sista växeln på ett urval av "buffén". Man är ju ändå nuppolog... eller blir det nuppochlåg? 😎

[...] föremålet för mina amorösa ansträngningar var [...] en snubbe som varit med tidigare gånger [...] Nesligt värre. [...]

DoL goes bi-curious ☺️😑

Målandet å tapetserandet i toan klart! Vart schnyggt! Kakelliknande tapet. Tog en bild och la på fejjan o nu vill färgaffären där vi köpte tapeten låna bilden och göra reklam med. Kul! Sen vart det en fisketur. Sambon drog upp en regnbågslax. Blir gött i röken sen

Sweet stuff, baby 😄

Postat

Den där bilden på DG är rätt talande 🙂

Kräftskiva Åtvid style 😎

k9 (oregistrerad)
Postat

Konstigt det känns när de släcker OS-elden sådär. 😐

k9 (oregistrerad)
Postat

Lite lustigt att Super Mario startade Japans OS mottagande. 😄

Postat

Att bada badtunna är helt klart en kontaktsport. 😑 I mitt fall fulkontakt med tanke på berusningsgraden.

Kunde inte ha sagt det bättre själv.

Postat

Kunde inte ha sagt det bättre själv.

Förmodligen inte. ☺️

Så här blir toan. Målat blått å tapetserat flått ☺️

14100370_1397749866921342_3805066714004289070_n.jpg?oh=f67951377932e4b30bc40dccfc6c3961&oe=585B8837

kpd?!

Vaflott! Å kpd!!!!
Postat (redigerat)

Sveriges svar på Donald Trump? 😳

Hans flyktingar köar till toaletterna och tvingas ibland sova sju personer i ett rum på 20–25 kvadratmeter.

Direktören Leif-Ivan Karlsson, 56, bor i en villa på 700 kvadratmeter, har en båt med ett nypris på 10 miljoner kronor och garaget fyllt med lyxbilar. [...]

– Skaffa er ett liv i stället för att bry er om mig och alla andra som tjänar pengar, säger Leif-Ivan Karlsson

[...]

En bar med 150 olika spritsorter, ett karaokerum, en salong med förgyllda handgjorda egyptiska möbler som har beställts av två personer i världen – Leif-Ivan och Iraks tidigare diktator Saddam Hussein, ett master bedroom med bubbelpool, en kungasäng och inbyggd belysning i stengolvet som är av granitsorten norsk labrador.

– Den glittrar så fint, säger Leif-Ivan Karlsson.

Leif-Ivan Karlsson stortrivs med sitt liv det finns, enligt honom, bara ett problem: de avundsjuka jantarna.

– Jantarna är oftast sossar och sjukpensionärer. De har mest tid över att vara avundsjuka, säger han.

Vilken jävla nisse! 😱

Det blir ju förvisso "bra TV" men tänk om han gör en Bert Karlsson och ger sig in i politiken... Gud hjälpe oss alla i så fall 🙁

Redigerat av CHAE
Postat

Man kanske skulle ge sig in i politiken.

Jaaaa, go for it! 😄

Postat

Vi bildar ett parti vet ja! Längstah partiet. Pix för att bli nuppminister, jag lovar att göra mitt bästa och... ligga i. Frågan är vad vi ska ha för inriktning och valspråk?

Postat

Vi bildar ett parti vet ja! Längstah partiet. Pix för att bli nuppminister, jag lovar att göra mitt bästa och... ligga i. Frågan är vad vi ska ha för inriktning och valspråk?

Nu pratar vi 😆

PUG (= Producenter Utan Gränser), Picos pretorianer, Bluddergubbarna.

"För akffe i koppen", "Hellre brödgrill än rådvill", "Jakt är fel men kött är gott... 😳 " e t c

"Ropen skalla, akffe åt alla!"

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.