Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Svenskan hoppar över att dricka och satsar tydligen på att säkra guldpengen på det sista varvet... spännande!

Nu drack hon. Bra där!

k9 (oregistrerad)
Postat

Vilket jäkla guld! 🥰 :wub: 🥰 :wub:

Såg ut som att hon inte ens försökte vinna det, så överlägsen var hon. 😎 B)

k9 (oregistrerad)
Postat

Bortsett från att kedjan hoppade en gång, en jätte liten sladdning och ett lite orent hopp så var det sagolikt felfritt rakt igenom. 😎

k9 (oregistrerad)
Postat

Måste ut med min MTB jag med nu känner jag. 😆

Postat

Öl, cognac, rom och brudar. Man ligger bra till i badtunnan. Dock har de eldat lite för optimistiskt i badtunnan till o börja med. 46 grader 🙂

Blir det nuppa? Klart det blir. Jag är DoL, nuppologen!

Postat

Ok. Ninjad. DOL nuppande i badtunnan. Nääääääåhh.

Har öht svårt för kollektiva saker som badtunnor och liknande. Om det nu finns något som liknar det.

Undrar inte kompisarna över varför du avbryter för att längsta DOL?

k9 (oregistrerad)
Postat

Märks att jag inte har lika bra hoj som de som cyklar i OS har. Cyklade mycket kortare men ble mycket tröttare än de verkade vara. 😛

Postat

Äh. Jag nuppade inte i badtunnan... än 🙂 Meen nuppandet sker nog senare. Att plötsligt plocka fram mobilen är väl inte så konstigt? Ja, kanske om man nuppar då. Nåja trevligt är det, väldans mycket skulle jag vilja säga.

Postat

Äh. Jag nuppade inte i badtunnan... än 🙂 Meen nuppandet sker nog senare. Att plötsligt plocka fram mobilen är väl inte så konstigt? Ja, kanske om man nuppar då. Nåja trevligt är det, väldans mycket skulle jag vilja säga.

Idag plockar folk fram mobilen i alla sammanhang. Inte minst vid nuppande för en selfie osv. Folk lägger ut bilder på sig själva som tyder på rent självhat.

Är ni mycket folk?

drloop (oregistrerad)
Postat

Pokemon jävla GO gör mig förbajjad! 🙂

ajabaja

k9 (oregistrerad)
Postat

Kul att jag växlar mellan Kanske Göteborg och Die Antwoord just nu. 😲

Postat

Hemkommen från (barnfri) kräftskiva på landet 😳😎 Liiiiite för packad för att egentligen skriva vettiga saker (som jag annars gör). Är inget fan av kräftor men västerbotten-pajen (som jag själv gjort) och omeletten (som sambon gjort) vart helt klart bäst 🙂

Summa summarum: vi är ett för jävla bra team även i köket 🥰

Undrar hur den längstah kräftskivan skulle kunna avlöpa? Spontan kommentar på det, DoL? 😄

* * *

"Kräftskive" heter det där jag kommer ifrån (småländska kusten) ☺️😑

* * *

😆

* * *

G'natt pojkar! 🥰

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.