Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Nu var det vaket värre här hos mig. Tror att jag gick i sömnen och drack kaffe. Verkar som att hundarna har en koffeinkick de med just nu.

k9 (oregistrerad)
Postat

Börjar va mätt på silver. Mera guld åt folket 😑

Har vi nån mer guldchans?

Japp! Sanrt är det JVM Hockey igen. 😛
k9 (oregistrerad)
Postat

Blidde ett mickstativ och tre kablar till ändå. 😊

Tur att det är bärsäsong så att man kan få något i magen denna månad ändå. ☺️

k9 (oregistrerad)
Postat

Jo mera kaffe här med. Och finskt bröd med rödlök som pålägg. 🙂

drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Spelat Moog på morgonen, fint. Tog ca 20 minuter innan Moogen blev stabil nog och kunde hålla stämningen, sedan blev det fin stämning och syntmys.

Redigerat av drloop
Postat

Nu är det snart l lisa nordén i triathlon, men hon har inte varit i form sen förra os. Skulle gärna se mountainbike för damer men det verkar inte gå i tv 3 eller tio.

Somnade sittande i soffan i natt framför tv-friidrotten och det har nog aldrig hänt förut. Kan inte sova sittande.

Postat

såg en elscooter på stan häromdagen och skulle vilja ha en själv.

k9 (oregistrerad)
Postat

Spelat Moog på morgonen, fint. Tog ca 20 minuter innan Moogen blev stabil nog och kunde hålla stämningen, sedan blev det fin stämning och syntmys.

Nice!

You get in too the right mood with the sound of a tight Moog.

And a belly puncung base, pushing guts throgh your face.

k9 (oregistrerad)
Postat

Ska se MTB

Fixar en go KBD

sen glo på TV.

k9 (oregistrerad)
Postat

Länge sedan det var en haikuboom här på forat. Minns ni den? 😆

Postat

Rätt intressant uppmaning från Trump till USA:s svarta befolkning, typ, varför inte rösta på mig.

"– Ni lever i fattigdom, era skolor duger inte, ni saknar jobb, 58 procent av era ungdomar är arbetslösa.

– Vad i helvete har ni att förlora?" frågade han.

k9 (oregistrerad)
Postat

Vad fel det ser ut när nästan hela MTBstartfältet kör på 29" hjul nu för tiden.

k9 (oregistrerad)
Postat

Ser ut att vara en rolig XC bana, även om jag föredrar när de kör på banor som inte är byggda. Fast det är ju roligare att kolla på XC på bana medans det är roligare att cykla på naturliga stigar och i torra diken.

Postat

candy-swedishfish.jpg

Ser ut att vara en rolig XC bana, även om jag föredrar när de kör på banor som inte är byggda. Fast det är ju roligare att kolla på XC på bana medans det är roligare att cykla på naturliga stigar och i torra diken.

Du får hojta till om det blir medalj.

k9 (oregistrerad)
Postat

När det blir medalj, som det ser ut just nu. 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.