slejnard Postat 18 augusti 2016 Postat 18 augusti 2016 Hupp! Då är snickaren och mattläggaren klar. Blir urfint! Håller på att spackla sen blir det väv på två väggar och vinyltapet på två. Hinner nog klart i helgen trots musikcafé i afton och stort ungdomsarr på lördag 🙂. Sen får rörmokaren komma på måndag å he tillbaka toan!
slejnard Postat 18 augusti 2016 Postat 18 augusti 2016 Skiter alltså fortfarande i husbilen ☺️. Kanske ringer in rörmokaren imorn redan ändå!
CHAE Postat 18 augusti 2016 Trådstartare Postat 18 augusti 2016 Happy! Insekt. Gräshoppe-nylle närmare bestämt. Ball grej, Algo. Posta gärna fler sådana här bilder så kan vi köra bildassociationer-leken 🙂 DoL är ju på som fan har vi ju sett 😉
CHAE Postat 18 augusti 2016 Trådstartare Postat 18 augusti 2016 Chewbaccas mammas! Chewbaccas mamma. Schysst att du bekräftar... 😑 Sommarhimmel.
CHAE Postat 18 augusti 2016 Trådstartare Postat 18 augusti 2016 Skiter alltså fortfarande i husbilen ☺️[...] Är Pazo också där? 😳😲
Bluddrik Postat 19 augusti 2016 Postat 19 augusti 2016 😛 Kaffe och hundmat är det jag alltid har hemma. Få jag i mig kaffe så är det lugnt. Blir hundarna utan mat så är det katastrof. Då blir du hundmat. Massiv tupplur. Nu friidrott.
Bluddrik Postat 19 augusti 2016 Postat 19 augusti 2016 Förlorad bronsmatch i taekwondo. Ser oerhört märkligt ut. Kampsport för storkar. Ser man några taekwonokämpar i mma? Dom borde få dyngstryk.
Bluddrik Postat 19 augusti 2016 Postat 19 augusti 2016 Bolt vann 200 på 19.79. Sämre än Menneas världsrekord från 1979, men banorna var visst fuktiga eller nåt.
Dark Of Light Postat 19 augusti 2016 Postat 19 augusti 2016 Strax bär det av till Göttelábårjj. Det ska festas en smula
drloop (oregistrerad) Postat 19 augusti 2016 Postat 19 augusti 2016 (redigerat) Haj! Brukar sitta och lattja fram nya syntljud. Kommer inte ihåg om jag postat denna? Parsec är en additiv synt, genom digital kan man säga. Satt och gjorde lite ljud som skulle kännas lite mer analoga blandat med en typ av Yello bas. Parsec är fiffig för man kan köra in realtidsljudkälla in i den, alttså fick Parsec agera vocoder också! Alla ljud är Parsec, inklusive trummorna. https://soundcloud.com/dabene/this-is-parsec-part-2 Fan vad jag gillar att skapa ljud på syntar. Sicken hobby det är! Magisk! Redigerat 19 augusti 2016 av drloop
drloop (oregistrerad) Postat 19 augusti 2016 Postat 19 augusti 2016 Strax bär det av till Göttelábårjj. Det ska festas en smula Välkommen till Götet!
k9 (oregistrerad) Postat 19 augusti 2016 Postat 19 augusti 2016 Det är grått och fint här. Perfekt dag att sitta inne och strula med sin hator. 😉
k9 (oregistrerad) Postat 19 augusti 2016 Postat 19 augusti 2016 Lite små komiskt att jag är kort en mikrofonkabel för att kunna spela in trummor som jag vill. 😲😏 Fast jag orkar inte skaffa en kabel till ändå. Det får vara så ett tag till. 😛 Fick fart på Focusrite ljudkortet så att ja kan använda preampsen via ADAT även om inte kortet vill funka till datorn. Grymt skönt det med. 😄
slejnard Postat 19 augusti 2016 Postat 19 augusti 2016 Härligt k9! 😄 Har hängt väv. Nu måla tak å bakki elementet!
Algotezza Postat 19 augusti 2016 Postat 19 augusti 2016 (redigerat) Arbetsveckan är schluuut. Har träffat min nya mentorsgrupp. Elever födda 2000. De flesta i alle fall. Ett annat årtusende än en själv. Går väl det med. Denna sommars mani har varit göra låtar med appen Music Maker Jam på androiden. M hj a loopar och samples. Blev som en drog. Blev flera låtar om dan ibland. Och sen kom PökemonGo in... Som den här: https://soundcloud.com/algotezza/take-it-easy-now Redigerat 19 augusti 2016 av Algotezza
slejnard Postat 19 augusti 2016 Postat 19 augusti 2016 Jo jag följer dig på soundcloud algo. Oerhört kreativ är du! 😄
k9 (oregistrerad) Postat 19 augusti 2016 Postat 19 augusti 2016 Arbetsveckan är schluuut. Har träffat min nya mentorsgrupp. Elever födda 2000. De flesta i alle fall. Ett annat årtusende än en själv. Går väl det med. Denna sommars mani har varit göra låtar med appen Music Maker Jam på androiden. M hj a loopar och samples. Blev som en drog. Blev flera låtar om dan ibland. Och sen kom PökemonGo in... Som den här: https://soundcloud.com/algotezza/take-it-easy-now Softig låt det där. 🙂
Algotezza Postat 19 augusti 2016 Postat 19 augusti 2016 Jo jag följer dig på soundcloud algo. Oerhört kreativ är du! 😄 Min livsluft.., Man får en jädrans massa idéer via det man jobbar med, tekniken så att säga. Ofta sätter jag mig ned bara med lösa idéer att en vill göra nåt som ska låta jazzigt eller klassiskt eller rockigt eller ambient... och sen växer det fram nåt under processens gång om, det nu inte låter alltför pretto...
Recommended Posts