Dark Of Light Postat 18 augusti 2016 Postat 18 augusti 2016 😮 Bara inte detta på något konstigt sätt kommer att påverka ljudkortsinköpet/leveransen!!!!?! PT 😑
k9 (oregistrerad) Postat 18 augusti 2016 Postat 18 augusti 2016 Funderade på att ta med mig guran och försöka byta den emot ett frontskinn till min baskagge. 😛 Det är en billig Yamaha gitarr som kostar knappa 2000 ny. 🙂
k9 (oregistrerad) Postat 18 augusti 2016 Postat 18 augusti 2016 Ska försöka övertala en polare att köpa 4 gitarrer och ett ljudkort för en femmhundrig av mig idag. 😆 Vet att han är lite sugen på ett Scarlet 2i2 och så vet jag att han vill ha gitarrer att meka med. 😉
k9 (oregistrerad) Postat 18 augusti 2016 Postat 18 augusti 2016 Gibson och Fender? Tyvärr bara PRS och ESP. 😛
k9 (oregistrerad) Postat 18 augusti 2016 Postat 18 augusti 2016 (redigerat) En J&D en Big Sound (såldes på World Import förr) och två noname gitarrer. Men ljudkortet är ju värt sina 500kr. Borde ju få det om jag säljer till någon annan. 😑 Redigerat 18 augusti 2016 av k9
slejnard Postat 18 augusti 2016 Postat 18 augusti 2016 Skulle lätt köpt + frakt om jag inte hade gitarrinköosförbud hemma! 😎
Neosus Postat 18 augusti 2016 Postat 18 augusti 2016 Ska försöka övertala en polare att köpa 4 gitarrer och ett ljudkort för en femmhundrig av mig idag. 😆 Vet att han är lite sugen på ett Scarlet 2i2 och så vet jag att han vill ha gitarrer att meka med. 😉 Va äre för gitarrer?
Dark Of Light Postat 18 augusti 2016 Postat 18 augusti 2016 (redigerat) Chewbaccas mammas! Chewbaccas mamma. Redigerat 18 augusti 2016 av Dark Of Light
k9 (oregistrerad) Postat 18 augusti 2016 Postat 18 augusti 2016 (redigerat) Va äre för gitarrer? Det är några lik jag ville bli av med. Blev det också. Köpte frontskinn till baskaggen och stockar för de pengarna. 😎 Orkar nog inte testa ljudkortet idag dock. 😐 Redigerat 18 augusti 2016 av k9
k9 (oregistrerad) Postat 18 augusti 2016 Postat 18 augusti 2016 Funderar på om jag verkligen måste äta denna månad, eller om jag kan beställa mickstativ och mickkablar med. 😛
Neosus Postat 18 augusti 2016 Postat 18 augusti 2016 Det är några lik jag ville bli av med. Blev det också. Köpte frontskinn till baskaggen och stockar för de pengarna. 😎 Orkar nog inte testa ljudkortet idag dock. 😐 Är noname gitarrerna stratakopior? Är dom kompletta med stämskruvar, mikar och allt det som sitter på en gitarr? Har du bilder på dom? Kaffe på det? 😕 Jaha fick du dom sålda? Jag är sen i huvet! 😄
k9 (oregistrerad) Postat 18 augusti 2016 Postat 18 augusti 2016 Det är så dåliga gitarrer att jag inte kunnat sälja dem. Han fick dem på köpet när han köpte ljudkortet. 😉
Algotezza Postat 18 augusti 2016 Postat 18 augusti 2016 Funderar på om jag verkligen måste äta denna månad, eller om jag kan beställa mickstativ och mickkablar med. 😛 Men hur blir det då med kaffet?
k9 (oregistrerad) Postat 18 augusti 2016 Postat 18 augusti 2016 (redigerat) Men hur blir det då med kaffet? 😛 Kaffe och hundmat är det jag alltid har hemma. Få jag i mig kaffe så är det lugnt. Blir hundarna utan mat så är det katastrof. Såg till att låna ut pengar juni och juli med ett krav på att få tillbaks den denna månad, så jag har räknat noga för att ha råd. 🙂 Vet vilka marginaler jag har och har sett till att ha en slant extra ifall något krisar. 😑 Redigerat 18 augusti 2016 av k9
k9 (oregistrerad) Postat 18 augusti 2016 Postat 18 augusti 2016 Baskaggen lät ju mycket bättre utan en tre decimeter lång reva från ljudhålet. 😑☺️
k9 (oregistrerad) Postat 18 augusti 2016 Postat 18 augusti 2016 Hittade just en Tama Rythm Watch och en Korg Pandora när jag letade efter strängar i ett gitarr case... 😮 :o 😮
Dark Of Light Postat 18 augusti 2016 Postat 18 augusti 2016 Happy! Jag ser en psykedelisk mutta!? Undrar hur jag skulle klara ett roschard test? Någon som provat eller vet hur det egentligen går till? Jag skulle nog enbart se muttor eller fladdermöss... vilket i en del fall kan vara nästan samma sak.
k9 (oregistrerad) Postat 18 augusti 2016 Postat 18 augusti 2016 Jag ser en psykedelisk mutta!? Undrar hur jag skulle klara ett roschard test? Någon som provat eller vet hur det egentligen går till? Jag skulle nog enbart se muttor eller fladdermöss... vilket i en del fall kan vara nästan samma sak. Jag gjorde ett och var tydligen psykopat. Men det var ett vad ser du test med 5 svars alternativ och jag valde ju alltid det som var roligast att svara även om jag inte såg det innan jag läst att det kunde se ut som ett eller annat alternativ. Men det är ett test som är vanligare i filmens värld än i den verkliga världen.
Dark Of Light Postat 18 augusti 2016 Postat 18 augusti 2016 Tre änglar som utövar älskog i stratosfären inuti en Skoda 1100 LS. Den ena är blond, men bara upptill. Vi går ofta halvvägs men never, ever go full retard! https://www.youtube.com/watch?v=lOx4iftdy0c
Recommended Posts