Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Humor... 83 miljoner visningar men endast en synlig kommentar på videon och den kommentaren lyder "Wtf" och har nästan 10000 likes. 😄

Annons
Postat

Konstigt. Trodde jag svarade på ett inlägg, men sen var det helt annorlunda?

Verkar bugga hyfsat mycket för tillfället... att göra come back just nu känns inte inspirerande när man blir motarbetad så här. :/
Postat

Humor... 83 miljoner visningar men endast en synlig kommentar på videon och den kommentaren lyder "Wtf" och har nästan 10000 likes. 😄

WTF indeed 😮

Postat

Verkar bugga hyfsat mycket för tillfället... att göra come back just nu känns inte inspirerande när man blir motarbetad så här. :/

Tycker det verkar va mindre dubbelposter och grejer än det var ett tag?

Postat

Tycker det verkar va mindre dubbelposter och grejer än det var ett tag?

Kan hända, jag tänkte nog mest på hur jag blev utloggad för att jag försökte svara på ett inlägg och att alla embedded youtube-videos och crap bara blir en stor svart blob på skärmen.
Postat

Kan hända, jag tänkte nog mest på hur jag blev utloggad för att jag försökte svara på ett inlägg och att alla embedded youtube-videos och crap bara blir en stor svart blob på skärmen.

Jaha. Jag trodde att det där med youtube bara var på min dator.

Postat

Näe fan, ett eller ett par avsnitt av The Sopranos (en serie väl värd att komma tillbaka till med några års mellanrum) sen sova lite. Lilla måndagen avklarad, tors/fre kvarstår sen lite vila från arbete.

Gnatt tamme fan!

k9 (oregistrerad)
Postat

Inte för att jag vill va sån, men vad händer om du dör först sen då?

Då ärver min mor mig istället. Tror att mina syskon får dela på halva arvet med. Eftersom jag inte har några barn. Men de pengarna som skulle varit ett förskotts arv får morsan och min styvar tillbaks. Det skulle ses som ett lån i det fallet och inte som en gåva.

(Så om de får en mille för för mitt hus så få morsan 500 000 och mina bägge syskon 250 000 var.)

k9 (oregistrerad)
Postat

Får också svarta fält istället för videos eller bilder just nu.

k9 (oregistrerad)
Postat

Fast nu verkar det funka.

k9 (oregistrerad)
Postat

Har kaffat mig till bristningsgränsen redan. 😑

k9 (oregistrerad)
Postat

Har råkat sätta i mig en hel kanna själv... 😊

k9 (oregistrerad)
Postat

Kommer ha en galen avtändning på väg till Borlänge. Tror att jag ska hinka vatten och basta för att sippa krevera i bilen.

k9 (oregistrerad)
Postat

Det där var ju bra skit! Sammanfattar mina känslor för den här tråden bra ☺️

Älskar tempostegringen när han börjar rappa. 🥰 :wub: 🥰😎 B) 😎 B)
k9 (oregistrerad)
Postat

Tänkte se om de ville byta in min dåliga Yamaha planka mot något kul på Musikcenter men insåg att den låter riktigt bra med micken i halsläget. Så jag tror att jag kommer att försöka hitta andra mickar för stall och mellan micken och se om jag kan lära mig att byta sådant med.

Funderar på EMG mickar och grövre strängar och intonera den för dropp D riffande. Kroppen i sig har en fet klang men inte så lång sustain så den borde passa för det.

Djent dj-djent dejnt dj-dj-djent twaaaaaang!

k9 (oregistrerad)
Postat

Insåg just att man kan köpa en hel metallplanka för samma pris som bara mickarna kostar nya. 😲

Så det får nog tänkas lite mera här. 😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.