Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Ja jag drog iväg i lördags och har inte kunnat bajsa sedan dess. I min toalettstol alltså. Men där jag är nu har jag kunnat bajsa!

Bra va? 😄

Najs bajs!

Postat (redigerat)

mycket gott! 😄

vi renoverar toan så måste bajja i husbilen. förhoppningsvis klar på måndag!

😳 Vem fan städar upp det då?

alltså att jag har bajjat klart på måndag 😳

Var inte du en snabbajsare? Allt är ju relativt...

Som sagt... en riktig skitvecka detta.

Redigerat av Dark Of Light
k9 (oregistrerad)
Postat

mycket gott! 😄

vi renoverar toan så måste bajja i husbilen. förhoppningsvis klar på måndag!

Vi har ju sagt att det är bättre att du använder toan i husbilen istället för att bajja i husbilen. 😐
k9 (oregistrerad)
Postat

BMX i OS idag. Får nog kolla på det. 🙂

Såg att de har Top Gear (det nya programmet) på SVTplay med. Ska nog kunna avvara ett öga för det med. 😑

Postat

Får kanske ett förskott på ett arv som kommer komma skapa ekonomiska förutsättningar för en mera seriös studio som jag skulle kunna hyra ut till en billig peng. 🙂 Men bara kanske.

Varför får man förskott på arv? Själv har jag ärvt färdogt.

k9 (oregistrerad)
Postat

Varför får man förskott på arv? Själv har jag ärvt färdogt.

Det är pengar jag ändå kommer att ärva så tanken var att jag skulle få en liten del av dem redan nu.
k9 (oregistrerad)
Postat

Husbil är bra att ha!

Banne mej!

Så för bajjans bra!
k9 (oregistrerad)
Postat

ja ni har ju sett den. fin va?! 😄

Jo jag gillar att se på de äldremodellerna faktiskt. Såg ut att vara ett smart köp du gjorde.
k9 (oregistrerad)
Postat

Vad heter husbilen? 😛

Måste ju döpa den. 😑

Postat

Det är pengar jag ändå kommer att ärva så tanken var att jag skulle få en liten del av dem redan nu.

Inte för att jag vill va sån, men vad händer om du dör först sen då?

Postat

Meh, va fan... blev utloggad. 😳

Insåg just att ganska så precis för 10 år sedan startade jag senast ett inlägg själv på detta forum... Det var ju en stund sedan.

Nej, jag tror inte att det var därför jag blev utloggad... jävla ihopslagna poster... 😏

Postat

Meh, va fan... blev utloggad. 😳

Insåg just att ganska så precis för 10 år sedan startade jag senast ett inlägg själv på detta forum... Det var ju en stund sedan.

Nej, jag tror inte att det var därför jag blev utloggad... jävla ihopslagna poster... 😏

Vad i helvete?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.