Jump to content
Annons

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)
Postat

Gissa vem som har riktat gitarrhalsar och intonerat fram och tillbaks bara för att sedan hitta två sätt strängar som någon trodde att redan var bytta. Hur tusan kan denna dumma individ missa att kolla hur strängarna som sitter på guran faktiskt ser ut? 😏

😊

Märks att man varit stressad en längre tid. 😐

Skönt att det verkar som att det släppt nu. 🙂

Annons
Postat (redigerat)

godmorgon

Morn morn

28738633430_9dc424a5df_n.jpg

Redigerat av Algotezza
Postat

Oj då! Något som hänt eller bara småkrasslig/låg eller något?

Vad gäller att logga ut från fejjan för gott så vet jag inte om samhället "tillåter" det. 😛

Det är diabetesen. Får sår på de nedre extrimiteterna, eller det som är kvar av dom. Man får hoppas att det går att få ordning på det.

Postat

Jå hoppas!

Funderar på att skriva om din låt i storforum. Det blir i så fall som vanligt förslag om hur du gör om den fullständigt. Vissa kan bli lite irriterade av sånt.

k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Mitt ljudkort har kommit till musikcenter i Borlänge. 😄

Ska dit och hämta det i morgon. 🙂

Kommer bli en fattig månad efter ett besök till Borlänge men hoppas på att det blir en kreativ månad istället. 😑

Redigerat av k9
k9 (oregistrerad)
Postat

Funderar på att skriva om din låt i storforum. Det blir i så fall som vanligt förslag om hur du gör om den fullständigt. Vissa kan bli lite irriterade av sånt.

Slej drivs av skaparglädje och inte av pretentioner. 😎 Så du vågar vara ärlig och bestämd, men på ett trevligt sätt. 😉

Kritik är alltid bra att få, förslag på hur man kommer tillrätta med "problem" som en annan lyssnare upplever är ju extremt nyttigt och intressant att få så att man kan använda denna kunskap för att lära sig och utvecklas som musiker/låtskrivare/producent. 🙂

k9 (oregistrerad)
Postat

Tror att jag ska sälja mitt Scarlet 2i2 för att få råd med ett frontskinn till baskaggen. Och nya stockar. Man känner sig inte så rik när man är fattig. Men att vara fattig i Sverige är ju ändå att vara ganska rik ändå. Sett ur ett globalt perspektiv.

Postat

Tror att jag ska sälja mitt Scarlet 2i2 för att få råd med ett frontskinn till baskaggen. Och nya stockar. Man känner sig inte så rik när man är fattig. Men att vara fattig i Sverige är ju ändå att vara ganska rik ändå. Sett ur ett globalt perspektiv.

Var det inte trasigt?

Du vet väl att det ska löna sig att arbeta, och kosta att vara sjuk.

k9 (oregistrerad)
Postat

Det är mitt Saffire Liquid Pro 56 sm inte funkar. Tänkte använda preamparna ur det och bara köra den med ADAT för att se om jag kan vänja mig vid att jobba i 48kzh. Funkar inte det för mig så har jag en plan ändå. Blir 2st RME kort och 8 extra in så att jag kan använda Liquid kortet som preamp bara. ☺️

Men man får tydligen 4 kanaler in med ADAT Smux i 96 khz så jag kommer ha totalt 12 kanaler in vilket ju räcker gott och väl för mig just nu. ☺️

k9 (oregistrerad)
Postat

Är man sjuk så är man. Betalar gärna mer i skatt för att behålla välfärden.

Fler och fler börjar tänka så just nu. Men förtroendet för hur deras skatteslantar används av politikerna kommer det ta tid att återbygga. Men det är på rätt väg just nu på många ställen runt om i landet.
k9 (oregistrerad)
Postat

Ja. Välfärden och att k9 får sitt ljudkort så man (obs) kan sova på nätterna. 😉

Ninjaaah

Borde det inte stå han istället för man där? 😑 <
Postat (redigerat)

Det är ju en spännande följetong detta med ljudkortet men den verkar vara på väg. Vad du behöver göra är att undvika elda upp huset eller hitta mer mögel. 🙂

Redigerat av Dark Of Light
Postat

han och man är samma sak............................................................................. ☺️😑😏😳😕😊

...dvs om det är en man och inte en kvinna. Eller pojke. Eller flicka. Eller annat.

k9 (oregistrerad)
Postat

Det är ju en spännande följetong detta med ljudkortet men den verkar vara på väg. Vad du behöver göra är att undvika elda upp huset eller hitta mer mögel. 🙂

Spela in the hit song och köpa ett nytt hus bara. ☺️

Får kanske ett förskott på ett arv som kommer komma skapa ekonomiska förutsättningar för en mera seriös studio som jag skulle kunna hyra ut till en billig peng. 🙂 Men bara kanske.

k9 (oregistrerad)
Postat

han och man är samma sak............................................................................. ☺️😑😏😳😕😊

...dvs om det är en man och inte en kvinna. Eller pojke. Eller flicka. Eller annat.

Är inte vi gubbar män då? 😕🙁😠🙁
k9 (oregistrerad)
Postat

Gubbar är ett eget släkte! ☺️

Kusiner?
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.