Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Är det någon religiös grej? 🙂 Helvetes vad hetsig fotbollen är nu. Ett frustrerat Brasilien.

Nätcelibat? Hohoho...

graphics-nuns-669041.gif

Kungen har inte setts till i detta os.

Zlatan?

Postat

Det är kul att du tittar in. Det är lite glest. Men va fan?

Blir mer nu när jag är tillbaka på jobbet...

clip-art-computers-746321.jpg

Postat

Förlääääääääängning. Sverige genomför på sätt och vis matchen bra. Det är sällan ett så underlägset lag kommer undan med 0-0 vid full tid.

Nu börjar det om.

Postat

Det blev bara två svarta rutor...

Kan inte se det på den här skitdatorn. Läget Pico?

Ptja, va fan... jämna plågor. Själv?
Postat

Ugh, hatar facebook mer än någonsin efter senaste reklam-uppdateringen. Hur satans många gånger måste man gömma en ad för att bli av med den? 😠

Postat

"Sömnen, livets svar på döden", det är ju brilliant! ☺️

😲 Fan... nu är jag sådär trött igen. Man kanske skulle dö en smula då? ☺️

Postat

Ugh, hatar facebook mer än någonsin efter senaste reklam-uppdateringen. Hur satans många gånger måste man gömma en ad för att bli av med den? 😠

Går det inte att logga ut för gott?

Postat

"Sömnen, livets svar på döden", det är ju brilliant! ☺️

😲 Fan... nu är jag sådär trött igen. Man kanske skulle dö en smula då? ☺️

Jepp, det kliade i fingrarna att skriva just den raden men jag ville inte spoila något. xD
Postat

Inget vidare. Men det är kul att du mår bra.

Oj då! Något som hänt eller bara småkrasslig/låg eller något?

Vad gäller att logga ut från fejjan för gott så vet jag inte om samhället "tillåter" det. 😛

Postat

Jag antar det handlar om åldern - jag kallar numera onsdagar för lilla måndag och just därför skall jag kasta in handduken för i afton. Tittar väl in något imorgon...

G'natt!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.