Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Korg CX3 kanske går att få tag på beggat.

Det kom mängder av varianter av Hammondkloner där ett tag på 90- och 00-talet. En del kom dessutom som små moduler. Det borde finnas en del alternativ om man vill ha hårdvara.

k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Bra länkar och tips på VST:er.

Redigerat av k9
Postat

[...] Eller Klockur!

Nej, "gökur" heter det 😑

k9 (oregistrerad)
Postat

Digitalur... Hon skulle göra succe på Island.

Kallurur..
Postat

Precis. Och hon går som en karl och hon talar som en karl och hon coachar precis som en karl ska... Denna Pia Sundhage förnekar sig inte. Hon ser ut som en medelålders karl som har klippt lite för många gräsmattor i radhuslängan. Lite sliten, lite krum, lite gråhårig. Undrar hon vankar av och till duschen efter matcherna "sökandes efter hårbollar" alternativt "rensa avlopp" eller "byta glödlampa". Det hade jag gjort om jag var Pia.

Postat

Precis. Och hon går som en karl och hon talar som en karl och hon coachar precis som en karl ska... Denna Pia Sundhage förnekar sig inte. Hon ser ut som en medelålders karl som har klippt lite för många gräsmattor i radhuslängan. Lite sliten, lite krum, lite gråhårig. Undrar hon vankar av och till duschen efter matcherna "sökandes efter hårbollar" alternativt "rensa avlopp" eller "byta glödlampa". Det hade jag gjort om jag var Pia.

Men det är hon som är i Rio.

Postat (redigerat)

Ja de har väl glödlampor i Rio också? Man undrar bara om hon är lite sådär halv sliskig och ska spana på tjejerna i smyg i duschen. Hon vill väl ha lite yngre kött hon också och inte något som är klassat som "sekunda", skadat gods eller slappt i skräppan 🙂

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Hon avslöjar sig ju inte heller genom att gå omkring och har ribba... eller? Jag menar ett trosskydd kan hon ju ha då blir det inga snigelspår på linoleumgolvet heller. Mycket Brasilien nu förresten om man nu ska återgå till matchen.

Postat

God Deg igen efter sommarens avhållsamhet från nätet...

🙂graphics-coffee-261851.gif

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.