Jump to content
Annons

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

VST Pluggar för elbas, Hammonds, och snygga pianon sökes.

Redigerat av k9
Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Märkte att min elbas bara vill spela pop och rock. Den tyckte det var för krångligt att lära sig feta basgångar. 😛

k9 (oregistrerad)
Postat

Fans det inte något midiklaviatur som hade en massa Hammond reglar och ljud förut?

Kommer inte på vad det hette just nu dock.

k9 (oregistrerad)
Postat

😎

Du ska ha en B3 😎

Var nära att jag köpte en riktig med Leslie. Men det blev inte så. 🙁

Fegade ur när jag insåg att det kostar så mycket att hålla dem up and running. Ångrar mig nu då den skulle varit värd mycket mer idag.

drloop (oregistrerad)
Postat

Jag har haft en Hammond L100 med leslie. Sålde den för den var kass och ingen i bandet ville bära.

Korg CX3 kanske går att få tag på beggat.

k9 (oregistrerad)
Postat

Jo enda tills den andra branden insåg jag just. 😛

drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Korg CX3 demo

Redigerat av drloop
k9 (oregistrerad)
Postat

Jag har haft en Hammond L100 med leslie. Sålde den för den var kass och ingen i bandet ville bära.

Korg CX3 kanske går att få tag på beggat.

Jo det ska vara de stora killarna med drawbars och inte te billigare Hammond grabbarna.

Korg CX3 ska jag nog kolla lite efter. Men de är väl relativt dyra har jag för mig?

k9 (oregistrerad)
Postat

Bra Korg demo. Nu blir jag ju sugen på att lära mig klaviatur med. 😑☺️😄

Postat

VST Pluggar för elbas, Hammonds, och snygga pianon sökes.

När det gäller elbas har du "Ample Bass P Lite II" som är en gratisvariant av en vst man betalar för. Bra basljud, men funkar även som självspelande med inbygda basgångar tror jag. Har inte testat den än.

Här finns även en gratisvariant av en akustisk gitarrplugg, som jag heller inte hunnit sätta mig in i. Men ljudet låter bra. Här är en länk till basen,

http://www.amplesound.net/en/pro-pd.asp?id=19

Postat

Någon halvseriös organisation i Amerika kräver bojkott av IKEA och andra svenska produkter som t ex köttbullar efter Hope Solos bittra kommentar efter Sverige matchen i OS... Å andra sidan har Hope visat muttan över hela internet och bråkat med poliser. Vete faen om det är en merit.

Postat

Någon halvseriös organisation i Amerika kräver bojkott av IKEA och andra svenska produkter som t ex köttbullar efter Hope Solos bittra kommentar efter Sverige matchen i OS... Å andra sidan har Hope visat muttan över hela internet och bråkat med poliser. Vete faen om det är en merit.

Länk och pics or......

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.