Bluddrik Postat 14 augusti 2016 Postat 14 augusti 2016 Undrar om man orkar va vaken i natt. Inte så kul om gatlin vinner.
Dark Of Light Postat 14 augusti 2016 Postat 14 augusti 2016 Njäeh... det kommer vevas repriser... Kollar på tennisen nu, sedan är det sömn. Är oförklarligt trött. Kanske var det Zachrissons toalettbesök som tog musten ur mig? 😛
Bluddrik Postat 14 augusti 2016 Postat 14 augusti 2016 Jag sitter väl oppe och sen får jag se hur trött jag blir. Har ju inte tagit nån tupplur heller.
k9 (oregistrerad) Postat 14 augusti 2016 Postat 14 augusti 2016 Youtube videos funkar inte på forat för mig. Gör dem det för er?
k9 (oregistrerad) Postat 14 augusti 2016 Postat 14 augusti 2016 Oj! Missad ju Anna i boxningen idag. Måste se om hon gör sitt jobb eller om de borde skickat dit Love istället. 😑
CHAE Postat 15 augusti 2016 Trådstartare Postat 15 augusti 2016 Ja, han är så härligt cool som golf kommentator. ☺️ Just golf är ju ingen hi-action sport direkt så det passar honom utmärkt. Undrar hur han skulle klara kommentera F1 eller en hockey match mellan Sverige - Finland. Hjärtflimmer efter 15 sekunder skulle jag tro 😆 Han kanske kissar likadant som han kommenterar? Vad som egentligen hände: Han känner att det är dags nu... Det trycker på, bäst att göra det som göras skall innan en olycka händer och det har hänt förr. Utan ett ord lämnar han kommentatorsbåset med en ytterst diskret och avvägd nick till bisittaren Catrin Nilsmark. En annan bås hägrar nu och med lite tur, bus också. Den lettiske kommentatorn Dziesma förlorade ett vad igår mot Zachrisson i hotellbaren. Vadet gällde hur många shotglas som kunde stjälas innan bartendern märkte något. Med fickorna fulla av glas landade siffran på 25 och Zachrisson vann eftersom hans gissning på 27 kom närmast, ett faktum som letten inte ville acceptera. Irriterande tänkte Zachrisson... Mycket irriterande. En helt ny byggnad har byggts upp till journalisternas och kommentatorernas fromma och bekvämlighet. Ett sprillans nytt exkrementpalats! Allt invändigt i bländande kalkvitt kakel och speglarna hade inbyggd belysning med kall vitt led-ljus. Blanka urinoarer i rostfritt stål ståtar mot ena kortväggen. De obligatoriska doft/desinficeringsblocken kämpade mot ammoniakdoften och flöt runt i en stilla gul bäck, som en travesti av gårdagens segellopp. Det ser ut som Pommac, tänker Zachrisson och viker plötsligt av en ingivelse åt vänster, mot båsen. Från lucka nr ett, längs till vänster ( Zachrisson kom alltid att tänka på julkalendrar när han gick in i dylika ställen) hördes ett stilla taktfast slurpande och dito grymtande. Från den ca halvmetern höga springan nere på båsdörrens nederkant syntes ett par ben med nedhasade byxor bakifrån. Längre in i båset syntes ett par ben till, dessa vända åt andra hållet. En avsugning, det var länge sedan, tänkte Zachrisson för sig själv. Lokalbefolkningens glädjeflickor fick extra arbete så här vid OS. Ett uppsving utan dess like med alla manliga journalister på grönbete. Själva idrottarna satte på varandra i OS-byn så av dem fick man inga arbetstillfällen. Zachrisson hade tidigare nyttjat flickornas tjänster men det var för flera år sedan... Man kanske skulle, tänkte han. Resten av de fem återstående "kalenderluckorna" var lediga utom den näst längst åt höger. Där syntes ett par halvexklusiva, förmodat italienska skor och ett par ljusa byxor, nedhasade också förstås. En del avslöjande kroppsljud från det båset signalerade att det rörde sig om en sk. sittning. Det finns bara en med dylika skor, tänkte den åldrade golfkommentatorn. Zachrisson väljer direkt båset till höger om den. Han drar med en svepande rörelse ner gylfen och drar vant fram "den sure", ett smeknamn som Zachrisson gav sin lille kompis efter en spritfylld natt på en golftour för några år sedan. Alkohol är inte bra för potensen. Han ställer sig i den typiska pose som de flesta män intar vid en stående urinering. Något bredbent och med något utmanande i blicken. Som en förberedelse inför en stundande revolverduell. Han fnissar lite tyst för sig själv inför fyndigheten; sexskjutaren är framdragen tihii, tänker han. Det tar ett par minuter, Zachrisson liksom blundar. Vaggar sakta fram och tillbaka med överkroppen. Nynnar smått. En närmast sakral stämning sveper över honom där han står, koncentrerat ackompanjerad av den brasilianska horans smackande, mottagarens grymtande och det plågsamma stönandet samt de pinsamma pruttljuden från båset bredvid. Först kommer det lite... några droppar... Sedan nyper han av och liksom bara står där... iakttar... svajar lätt igen och inväntar rätt tillfälle... Efter ett utdraget stön från lucka ett blir det alldeles tyst... ett svagt droppande hörs från en kran någonstans och det blir startsignalen för Zachrisson! En lååååångsam kissbåge mot toalettpappershållaren i båset. Där efter iakttar man upphetsat papprets uppsugningsförmåga, med "den sure" fortfarande ute... han är INTE klar. I båset bredvid sitter den Lettiska kommentatorn Dziesma och försöker bli av med gårdagens Feijoada som liksom klibbat sig fast någonstans långt där inne hans tarmsystem. Han SKULLE valt salladstallriken istället. Zachrisson ser lettens vänstra, italienska Frederigo sko i ljusbrunt läder i springan vid golvet och tar sikte. Han erfar en känsla som måste liknat den, brittiska bombfällare kände vid WW2 efter att ha tryckt på knappen. Bombs away! En ljummen stråle av vad som en gång kan ha varit öl landar förstrött på skon. Letten skriker till, märkbart irriterat då inte bara skon utan även en bit av det nyss vita byxbenet färgas gyllengult... Estdjävel, väser Zachrisson, skakar av "den sure" och drar upp gylfen. På vägen ut stöter han på den brasilianska horan och gör upp om en tid om en halvtimma. Sedan lämnar han byggnaden och gör sig klar för ytterligare en runda i kommentatorsbåset... Ja, ungefär så? 😳😆
Gäst Postat 15 augusti 2016 Postat 15 augusti 2016 Mariah Careys "Butterfly"-album från 1997 lyssnar jag på. Det bästa av hennes alla. Hamnade med i boken 1001 albums you have to hear before you die
drloop (oregistrerad) Postat 15 augusti 2016 Postat 15 augusti 2016 Mariah Careys "Butterfly"-album från 1997 lyssnar jag på. Det bästa av hennes alla. Hamnade med i boken 1001 albums you have to hear before you die Tar mig en lyssning senare idag. Grym sångerska.
drloop (oregistrerad) Postat 15 augusti 2016 Postat 15 augusti 2016 Bra sångerska men det albumet är nog för smörigt för mig.
Dark Of Light Postat 15 augusti 2016 Postat 15 augusti 2016 Sanslöst fyrahundrameterslopp i natt. Undrar hur det ser ut när Bolt går på toaletten...?
Neosus Postat 15 augusti 2016 Postat 15 augusti 2016 Undrar hur det ser ut när Bolt går på toaletten...? Fyrahundrameters avlopp?
Zakyath Postat 15 augusti 2016 Postat 15 augusti 2016 "Ska du på vattenskallarnas huvudkongress? Jaa, jättehjärna!"
Zakyath Postat 15 augusti 2016 Postat 15 augusti 2016 (redigerat) Hmm vet ej när jag var här och uppdaterade sist Tog examen i juni å har börjat jobba nu (redovisning) Vi släpper vår ep ganska snart.. Mer demo än nåt annat men ändå... Har fixat min dator nu så har börjat spela in lite egen material också Träffar fortfarande den amerikanska tjejen, hon kommer på besök på lördag Om nån undra Redigerat 15 augusti 2016 av Zakyath
Dark Of Light Postat 15 augusti 2016 Postat 15 augusti 2016 "Ska du på vattenskallarnas huvudkongress? Jaa, jättehjärna!" 😄 Hmm vet ej när jag var här och uppdaterade sist Tog examen i juni å har börjat jobba nu (redovisning) Vi släpper vår ep ganska snart.. Mer demo än nåt annat men ändå... Har fixat min dator nu så har börjat spela in lite egen material också Träffar fortfarande den amerikanska tjejen, hon kommer på besök på lördag Om nån undra Det där låter ju prima! ☺️Kpd.
drloop (oregistrerad) Postat 15 augusti 2016 Postat 15 augusti 2016 Hmm vet ej när jag var här och uppdaterade sist Tog examen i juni å har börjat jobba nu (redovisning) Vi släpper vår ep ganska snart.. Mer demo än nåt annat men ändå... Har fixat min dator nu så har börjat spela in lite egen material också Träffar fortfarande den amerikanska tjejen, hon kommer på besök på lördag i Om nån undra Härligt, jobb, flicka och ep. Fyrahundrameters avlopp? Mycket skit blir det.
k9 (oregistrerad) Postat 15 augusti 2016 Postat 15 augusti 2016 Får inte ordning på min Ibanez planka. Ger snart upp och tar den till doktorn. 🙁
Dark Of Light Postat 15 augusti 2016 Postat 15 augusti 2016 Får inte ordning på min Ibanez planka. Ger snart upp och tar den till doktorn. 🙁 Detta kommer inte att påverka ditt inköp av ljudkortet? 😮
Neosus Postat 15 augusti 2016 Postat 15 augusti 2016 Får inte ordning på min Ibanez planka. Ger snart upp och tar den till doktorn. 🙁 Planka låtar istället! Doug seegers ikväll i Piteå ! Gött! Yo zak 😎 Aha han är där! Detta kommer inte att påverka ditt inköp av ljudkortet? 😮 Vi får hoppas att det inte gör det! Hmm vet ej när jag var här och uppdaterade sist Tog examen i juni å har börjat jobba nu (redovisning) Vi släpper vår ep ganska snart.. Mer demo än nåt annat men ändå... Har fixat min dator nu så har börjat spela in lite egen material också Träffar fortfarande den amerikanska tjejen, hon kommer på besök på lördag Om nån undra Det låter som att det går framåt! Trevligt Zak! 🙂
k9 (oregistrerad) Postat 15 augusti 2016 Postat 15 augusti 2016 Detta kommer inte att påverka ditt inköp av ljudkortet? 😮 Ljudkortet är beställt ock kommer senast fredag. 😄
k9 (oregistrerad) Postat 15 augusti 2016 Postat 15 augusti 2016 Aha han är där! Läste; Haha! Han är död. 😳 Lät lite hotfullt tyckte jag.
Dark Of Light Postat 15 augusti 2016 Postat 15 augusti 2016 (redigerat) Hej Micke, Micke hej, Micke var är du, tjohej? Hej Micke, hej Micke. Redigerat 15 augusti 2016 av Dark Of Light
Recommended Posts