Jump to content
Annons

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)
Postat

Kul att jag fipplat med Cubase flera timmar nu men ändå inte sparat något projekt. Bara exporterat några demon och mp3or som man blir åksjuk av att lyssna på för att testa olika lyssningar. De är mixade för att låta bra bitvis och för att vara fula bitvis.

Tänkte att jag ska lära mig mina olika lyssningar bättre.

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Var svårt att få till ett fasfel bara genom att flytta runt mickarna dock. Men det gick tillslut 😛

Postat

Så där ja. Nu börjar man få koll på Cubase igen. Lagom tills man uppgraderar till nästa version.

Det knepigaste tycker jag är detta med mediabay. Andra program har mycket enklare system för att testa loopar mm.

k9 (oregistrerad)
Postat

Just loopar använder jag inte så mycket.

k9 (oregistrerad)
Postat

Irriterande att alla mina guror måste fixas halsarna på och intoneras. 😏

Gör det när jag byter strängar. 😑

Postat

☺️

Jag är ju storbshsare. 2-3 ggr/dag

Där det finns input, måste det finna output. Är du en sådan där långsittare också som nästintill har tidningsprenumerationer adresserade till dasset? 😛
k9 (oregistrerad)
Postat

Undrar om man skulle äta och dricka något mer än en kanna kaffe och två citroner idag.. 😏

Har kallur blivit kommentator? Jag trodde hon skulle springa?

De har ju haft gästkommentatorer som även är deltagare i tävlingarna de dagar de inte tävlar.

Det knepigaste tycker jag är detta med mediabay. Andra program har mycket enklare system för att testa loopar mm.

Fast du ska kunna lyssna på looparna utan att dra ut dem på arbetsytan med.
k9 (oregistrerad)
Postat

Just det ja! Någon sa ju blodpudding här om dagen. Hörs! Ska gå och handla nu. ☺️

Postat

Fast du ska kunna lyssna på looparna utan att dra ut dem på arbetsytan med.

Jo. Jag tycker att det är otymligt bara. Ska se om jag kan lära mig ordentligt om jag kommer igång igen.

Postat (redigerat)

Korv är lite speciell mat eftersom den kommer ut i samma form som den gick in. Lite som chokladpudding eller den finska påskdelikatessen memma. Apropå det nu är det segling med leksaksbåtar i avloppsvatten i OS. Det vore fantastiskt att se ett lik flyta förbi.

Redigerat av Dark Of Light
Postat (redigerat)

Nupp

Grattis! ☺️

Hur gick golfen?

1. Slukhål.

2. 8-3 till tjeckerna.

3. Långt.

Märks det att jag inte tittade på golfen? 😕

Redigerat av Dark Of Light
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.