Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Appropå wtf, WTF!?

Jag trodde den här formen av dumheter inte var trendigt längre...

Det ÄR så svårt att förstå. Granaterna visslar runt mitt huvud, mina föräldrar och lillasyster dog i ett kulregn, mitt hus bombades sönder och samman och jag ses som en oliktänkande. Någon som min regering vill tortera genom att sakta dra av mig mina tånaglar och klippa av mig mina ögonlock för att jag tror på fel gud, håller på fel politiker, är född i fel land... En icke accepterad skithög helt enkelt. Så jag och min familj flyr hit och efter alla om och men för att få lugn och ro, komma ifrån kriget, skapa mig en ny framtid och så...

eller handlar detta här om något helt annat?

Vad tycker du? ☺️

Kom igen nu Tjejor!

Jag har dåligt inflytande i den här tråden...

PT2PT2PT2PT2PT2PT2PT2PT2PT2PT2PT2PT2PT2PT2PT2PT2PT2PT2...

Annons
Postat

Där ser man... ☺️ Handskbyte och sedan seger. Men vilken klantig fotboll och vilka domare...

Det är märkligt att man kan gå till semi i os med detta spel. Kommentatorerna tyckte ju att man gjorde en bra match. Det är lite kejsarens nya kläder över detta.

k9 (oregistrerad)
Postat

Med tanke på motståndet så var det en bra match ändå. Eftersom svenskorna borde varit mera underlägsna så gjorde de ju bra ifrån sig trotts allt. 🥰

Postat

Med tanke på motståndet så var det en bra match ändå. Eftersom svenskorna borde varit mera underlägsna så gjorde de ju bra ifrån sig trotts allt. 🥰

Jo, Man ska va positiv.

k9 (oregistrerad)
Postat

Tror jag håller på att bli förkyld, mitt i sommarn.

Jag var förkyld mitt i sommarn och nästan hela sommarn. Nu är det ju sensommar och snudd på höst. 😑
k9 (oregistrerad)
Postat

Mycket lyckad grillfest. God mat bra väder o gott sällskap. Vi var väl en tjugo stycken. Benfri karré och egen varmrökt lax. Smultrrt!

Gott!

Men nu är jag sugen på tandkräm och gå och lägga mig. Om det är OK med er?

Postat

Mycket lyckad grillfest. God mat bra väder o gott sällskap. Vi var väl en tjugo stycken. Benfri karré och egen varmrökt lax. Smultrrt!

Låter trevligt det!

Men nu är jag sugen på tandkräm och gå och lägga mig. Om det är OK med er?

Jag ska fundera på saken!

k9 (oregistrerad)
Postat

Det sket sig med att sova. Lyssnade på kanske Göteborg och blev sugen på att jama istället... så det blir kaffe och en nattmangling här tror jag.

Postat

Härligt! 😄 Vad roligt att höra! Ibland bara kommer inspirationen och då går det av bara farten! Så är det oftast för mig när jag skapar 🙂. Blir inte perfekt men det kan man göra om läget blir knivskarpt

Ska svara i tråden sen också (bumpa 😉 )

k9 (oregistrerad)
Postat

Lyckades skapa något som jag vill spela in. 😄

Då undrar ni varför jag inte spelade in, va? 😑

Frågan är snarare varför jag inte sparade. 😏

Hade varit bra att göra det innan hatorn hängde sig, svarar jag då. 🙁

Fördelen är att nu kan jag repa in kompgitarren och sätta den i en enda tagning så som jag gillar att göra. 😄

k9 (oregistrerad)
Postat

Oj! Nu är ju Australien och utmanar Brasilien i fjollboll för damer. Vore ju intressant om de vann så att våra svenskor fick möta Australien i nästa match. 😎

k9 (oregistrerad)
Postat

En till "lätt tippad" match som gick till förlängning. 😲

k9 (oregistrerad)
Postat

Fortfarande 0-0 och femton minuter kvar till straffar. 😮

k9 (oregistrerad)
Postat

Jo det blidde straffar i denna match med. 😳

Vore ju spännande om Australien vinner. 😑

k9 (oregistrerad)
Postat

Alla straffar sitter hittills-

k9 (oregistrerad)
Postat

Australien räddar...

Brasilien räddar....

Straffarna går till sudden.... 😄

Brassarna sätter den....

Australien sätter den....

Brasilien sätter den.....

Australien sätter den....

Brasilien sätter den............

Brasilien räddar!!!!!!!!!!

Blir Brasilien vi möter då. 🙂

k9 (oregistrerad)
Postat

Oj vilken fotbollsdag det var i OS idag. Känns som att man sett två finaler fast att man inte gjort det. Eller jo det gjorde man ju men inte final-finaler.

G'natt nu!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.