Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Aj! Jobbigt att täcka boll med njuren sådär... 🤪😐

k9 (oregistrerad)
Postat

Intressant namn på Horan som just kom in. 😛

Postat

Det där vart inte offside... 😠 Nu är t o m jag upprörd! 😠 :angry: 😠

Postat

Appropå wtf, WTF!?

Jag trodde den här formen av dumheter inte var trendigt längre...

Det ÄR så svårt att förstå. Granaterna visslar runt mitt huvud, mina föräldrar och lillasyster dog i ett kulregn, mitt hus bombades sönder och samman och jag ses som en oliktänkande. Någon som min regering vill tortera genom att sakta dra av mig mina tånaglar och klippa av mig mina ögonlock för att jag tror på fel gud, håller på fel politiker, är född i fel land... En icke accepterad skithög helt enkelt. Så jag och min familj flyr hit och efter alla om och men för att få lugn och ro, komma ifrån kriget, skapa mig en ny framtid och så...

eller handlar detta här om något helt annat?

Vad tycker du? ☺️

Varför slänger man helt enkelt inte av dessa idioter från bussen och så får de göra som de vill sen?

k9 (oregistrerad)
Postat

ORKAR INTE MER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Postat

Är dommarjävulen blind eller?

Fullständigt värdelös. Missar tre offside i rad för att sedan dömma bort två mål för offside som inte är det.

Straffar.

Postat (redigerat)

Usa vinner på straffar!

Lätt!

Usa vinner på straffar!

Lätt!

Bajsforum? Ja, det ligger i luften. Sverige spelar illa, för mycket misstag.

Varför slänger man helt enkelt inte av dessa idioter från bussen och så får de göra som de vill sen?

Låter inte som en bra lösning. Då blir det fler stenar kastade och bilar brända.

Ut ur riket..?

Många vackra kvinnor i Murikanska laget också...

Spännande...

Redigerat av Dark Of Light
k9 (oregistrerad)
Postat

JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!

k9 (oregistrerad)
Postat

Blev ju JVM klass på spamet här nu. 🥰 :wub: 🥰

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.