k9 (oregistrerad) Postat 11 augusti 2016 Postat 11 augusti 2016 Jag tänkte att du skulle bli förbannad? Förbannad? Du gav ju bara honom något att testa vid tilfälle. 😑
Dark Of Light Postat 11 augusti 2016 Postat 11 augusti 2016 Jag tänkte att du skulle bli förbannad? Krävs allt mer än så, mannen. ☺️ Fast det inre skulle ju komma ut rätt fint på den bilden. Varför blev jag sugen på chockladpudding helt plötsligt? 😲
Bluddrik Postat 11 augusti 2016 Postat 11 augusti 2016 Förbannad? Du gav ju bara honom något att testa vid tilfälle. 😑 Här är det svårt att va udda.
Bluddrik Postat 11 augusti 2016 Postat 11 augusti 2016 Sverige behöver väl slå slovenien i handbollen i natt?
Neosus Postat 11 augusti 2016 Postat 11 augusti 2016 Vagott! Här är det stilltje i musiktillverkeriet! Ska ta och plocka ut tummen ur röven... 😳
CHAE Postat 11 augusti 2016 Trådstartare Postat 11 augusti 2016 [...] Ska ta och plocka ut tummen ur röven... 😳 Vems tumme? 😳
slejnard Postat 11 augusti 2016 Postat 11 augusti 2016 Så här varte. Lite annorlunda för å va mej med svensk text! 😄 Hur låter det? Är texten för fattig? Mix, framförande etc...SHOOT
Dark Of Light Postat 12 augusti 2016 Postat 12 augusti 2016 (redigerat) Här är det svårt att va udda. Jag tycker nog att vi samtliga här inne har en talang för att vara just det, alla på sitt egna vis. Vagott! Här är det stilltje i musiktillverkeriet! Ska ta och plocka ut tummen ur röven... 😳 Vems tumme? 😳 ... och hur i helv. hamnade den där? Du provade väl inte Pluttrix gräddlavemangs tips? 😮 Så här varte. Lite annorlunda för å va mej med svensk text! 😄 Hur låter det? Är texten för fattig? Mix, framförande etc...SHOOT http://soundcloud.com/slejnard/kanske-goteborg Ja! Svensk text, som jag faktiskt har väntat!!! Det där passar dig som tummen i rö... handen i mu... handsken!!! Den där aningens svaijiga sången får en helt ny karaktär här, det passar så bra! Jag får faktiskt lite Di Leva vibbar av detta och det är något bra, väldigt personligt framförande. Arbeta med aningens tydligare melodier i visslandet och sångmelodin, det blir stundtals lite smårörigt eller otydligt om man vill. Något händer vid runt 2,00 där tamburinen tystnar ett ögonblick. Samtidigt är det något väldigt personligt i ditt framförande där som jag gillar. Slipa kanterna lite, lite, liiiiiiiite bara. Svenska verkar kanske vara din grej, Slej? ☺️ Engelska är helt ok men det är ju inte ens modersmål och tarvar ett brilliant uttal, på svenska har man en grej mindre att tänka på + att texten går igenom bättre här. Du fick en svensk text av mig för en tid sedan, fortsätt med den om du vill nu när du fått "styrfart". Det blir en kpd nu. Redigerat 12 augusti 2016 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 12 augusti 2016 Postat 12 augusti 2016 (redigerat) Målande... Redigerat 12 augusti 2016 av Dark Of Light
slejnard Postat 12 augusti 2016 Postat 12 augusti 2016 Morn! Vart sovmorgon. Tack dol för en lång och bra feedback. Får slipa lite till. Ska kolla in din text igen och se om det går å få till nåt. Den här riffade jag fram sent igår på acken. KPD 😄
Dark Of Light Postat 12 augusti 2016 Postat 12 augusti 2016 Morn! Vart sovmorgon. Tack dol för en lång och bra feedback. Får slipa lite till. Ska kolla in din text igen och se om det går å få till nåt. Den här riffade jag fram sent igår på acken. KPD 😄 Varsågod, ja du gör precis som du vill med den givetvis men jag tänkte bara nu när du doppat tårna i och känt på temperaturen så att säga så kan det kanske vara en bra grej? 🙂 Den är ju lite andlig vill jag minnas, skulle nog passa utomordentligt i dina kyrkogig? Du är något på spåret här. ☺️ Framför allt ÄR det kpd nu! ☺️
CHAE Postat 12 augusti 2016 Trådstartare Postat 12 augusti 2016 Så här varte. Lite annorlunda för å va mej med svensk text! 😄 Hur låter det? Är texten för fattig? Mix, framförande etc...SHOOT Lite svajig sång och lite småjoxigt i mixen men FAN vad nice att du slagit in på svenska! 😮 🥰 Polera lite, sätt ny sång och fortsätt på svenska! 😄
Dark Of Light Postat 12 augusti 2016 Postat 12 augusti 2016 (redigerat) Eeeexaaaaaaaakt! Ja att inte fortsätta på det svenska spåret skulle vara ett brott! Ja d e d d e! D e d. ☺️ Friidrott för hela slanten i dag i 3:an. 16,20 är det damhandboll i 10:an. Redigerat 12 augusti 2016 av Dark Of Light
slejnard Postat 12 augusti 2016 Postat 12 augusti 2016 Lite svajig sång och lite småjoxigt i mixen men FAN vad nice att du slagit in på svenska! 😮 🥰 Polera lite, sätt ny sång och fortsätt på svenska! 😄 Va gott. En tacker! 😄 ska göra det! Vi ska ha grillfest idag. Hoppas vädret blir bra! Nu stundar KPD kanna nummer 2! ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 12 augusti 2016 Postat 12 augusti 2016 Här är det svårt att va udda. Både ja och nej. Är man här så är man udda. ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 12 augusti 2016 Postat 12 augusti 2016 (redigerat) Så här varte. Lite annorlunda för å va mej med svensk text! 😄 Hur låter det? Är texten för fattig? Mix, framförande etc...SHOOT http://soundcloud.com/slejnard/kanske-goteborg Tack så "JÄTTE" mycket. 😠 Nu måste jag ju ha cubase 248 för att göra lika bra musik som du. 🙁 :( 😱 Kommer ju aldrig ikapp med din utvecklingskurva. 😛 Redigerat 12 augusti 2016 av k9
slejnard Postat 12 augusti 2016 Postat 12 augusti 2016 Tack så "JÄTTE" mycket. 😠 Nu måste jag ju ha cubase 248 för att göra lika bra musik som du. 🙁 :( 😱 Kommer ju aldrig ikapp med din utvecklingskurva. Tackar! Bara å köra på ! 😄
k9 (oregistrerad) Postat 12 augusti 2016 Postat 12 augusti 2016 Tackar! Bara å köra på ! 😄 Skrev lite utförligare "kritik" i storforat.
slejnard Postat 12 augusti 2016 Postat 12 augusti 2016 Tackar! Återkommer med svar. Riktigt glad blir jag! 🙂
k9 (oregistrerad) Postat 12 augusti 2016 Postat 12 augusti 2016 Börjar bli dags att bestämma sig för ljudkort nu. Tänkte be dem ta hem det kortet jag vill ha till Musikcenter i Borlänge, bara för att stödja dem som faktiskt har fysiska butiker med. Gör ju ingen jätte skillnad men ändå. Är ju skönt att man kan ta sig dit och köpa strängar osv så att man slipper vänta de dagar det tar med posten. Är ju bra när man kan reklamera varor i butiken med. Och att butiken samt generalleverantören får stå för allt skickande om det vore något fel med det man köpt. Tackar! Återkommer med svar. Riktigt glad blir jag! 🙂 Vänta lite så att den bumpas igen. 😛
Gäst Postat 12 augusti 2016 Postat 12 augusti 2016 scarlett 2i2 är riktigt bra i jämförelse med m-audio fast track. den är tung och av metall. m-audio fast track var lätt och plastig.
k9 (oregistrerad) Postat 12 augusti 2016 Postat 12 augusti 2016 scarlett 2i2 är riktigt bra i jämförelse med m-audio fast track. den är tung och av metall. m-audio fast track var lätt och plastig. Jag tappade mitt 2i2 ner för en trappa och det klarade sig ändå. Bra att veta men inte värt att testa ändå. ☺️
Naymari Postat 12 augusti 2016 Postat 12 augusti 2016 Börjar bli dags att bestämma sig för ljudkort nu. Tänkte be dem ta hem det kortet jag vill ha till Musikcenter i Borlänge, bara för att stödja dem som faktiskt har fysiska butiker med. Gör ju ingen jätte skillnad men ändå. Är ju skönt att man kan ta sig dit och köpa strängar osv så att man slipper vänta de dagar det tar med posten. Är ju bra när man kan reklamera varor i butiken med. Och att butiken samt generalleverantören får stå för allt skickande om det vore något fel med det man köpt. Vänta lite så att den bumpas igen. 😛 Köp Apollo! Snuskigt bra grejer. Det sämsta är att ratten är gjord i hårdplast, när resten är aluminium. Annars är det en helt fantastisk låda.
Gäst Postat 12 augusti 2016 Postat 12 augusti 2016 Jag tappade mitt 2i2 ner för en trappa och det klarade sig ändå. Bra att veta men inte värt att testa ändå. ☺️ ok. jag tappade min mikrofon, SP1, det översta höljet gick sönder men det fungerar som den ska. på scarlett 2i2 är det TRS kabel vilket är bättre än RCA, för på RCA finns det risk att det börjar brusa/komma oljud...
k9 (oregistrerad) Postat 12 augusti 2016 Postat 12 augusti 2016 Köp Apollo! Snuskigt bra grejer. Det sämsta är att ratten är gjord i hårdplast, när resten är aluminium. Annars är det en helt fantastisk låda. På tok för dyrt för mig. Men tack för tipset. Skulle den varit 13 000 billigare så skulle jag fundera på den.
k9 (oregistrerad) Postat 12 augusti 2016 Postat 12 augusti 2016 Funderar på Steinberg ur824 just för att det bara är lite, lite dyrare än jag egentligen har råd med just nu. 🙂
Recommended Posts