Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Kollade in rodd i skitvattnet o skyttet förut. Simningen nu o senare vid 21 är det gymnastiken (skrev "gynastiken") det var ju typiskt att just jag skrev gyn). Annars vet jag inte.

k9 (oregistrerad)
Postat

Tror att jag tar ledigt från OS tittandet idag. Tänkte testa lite truminspelning med bara två X/Y mickar nu. 🙂

k9 (oregistrerad)
Postat

Lät rätt så bra med överhäng bara. Men jag spelar för okontrollerat för att vara nöjd med hur det låter. Behöver några mickar till som stödhjul så att jag kan mixa bättre sedan.

Postat (redigerat)

Lät rätt så bra med överhäng bara. Men jag spelar för okontrollerat för att vara nöjd med hur det låter. Behöver några mickar till som stödhjul så att jag kan mixa bättre sedan.

Låter lite som kvinnor. En del fungerar bäst med ett visst överhäng, andra är okontrollerbara och behöver stödhjul. ☺️😮Ja, fy fan, hemska minnen...

Hörni rappar, vad använder ni för virusskydd på datorn och vad gillar ni dem? Har använt en del "gratis" varianter och/eller Microsoft Essentials men de fungerar ju inte riktigt lika bra som "di riktige". Någon som har erfarenheter av panda. (Ja, antivirus programmet alltså, djuret skiter jag i.)

Redigerat av Dark Of Light
k9 (oregistrerad)
Postat

Jag kör på F-Secure genom telia säker surf. Galet nöjd och har två licenser. En på stationära och en på laptopen.

Min systerson kör på Panda och jag har hittat virus på en HDD som varit ansluten till hans dator innan jag kopplade in den i min.

Postat

Jag använder Avira free och det verkar fungera. Den är ju int lika avancerad som ett vanligt virusskydd men... Ska du ha spamskydd och allt annat skit så är det väl ett köpeprogram du ska ha.

Tror jag!

Vad tror du?

😳🙂

Postat

Jag kör på F-Secure [...]

Samma här; kär också F-Secure. Du och jag k9. Du och jag 🥰

k9 (oregistrerad)
Postat

Samma här; kär också F-Secure. Du och jag k9. Du och jag 🥰

Mot hela världen!!! 🥰 :wub: 🥰
k9 (oregistrerad)
Postat

Jag går helcrazy och tar en kpd, rebelliskt dricker jag den ur en tekopp!

EN TEKOPP!!! WHOAah... 😮 hrm...

Borde kanske låta bli...

Två minuters utvisning för det. 😑
k9 (oregistrerad)
Postat

Började kolla på arkiv kryss igen. Lite småkul. 🙂

Postat

Jag går helcrazy och tar en kpd, rebelliskt tar jag den ur en lavemangspruta!

EN LAVEMANGSPRUTA. MED VISPGRÄDDE!!! WHOAah... 😮 hrm...

Borde kanske låta bli...

Nä. Varför då?

k9 (oregistrerad)
Postat

🙂 Vilka inre bilder...

Fast det inre skulle ju komma ut rätt fint på den bilden.
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.