Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Glömde vist kolla på OS idag. 😑

Tror att jag ska ta en sväng i bastun och gå och lägga mig efter det. 😑

drloop (oregistrerad)
Postat

Tuff vecka. WoW...

k9 (oregistrerad)
Postat

Handboll och fotboll i natt. Egypten har en knepig handbollsstil.

Två svenskor i simnings finalen med. 😄
Postat

Det är något visst med gymnastiktjejer. Kan det vara att de lärt sig att hålla sig på mattan? Även när det blir en och annan bom. Sägas bör dock att jag inte begriper ett barr av gymnastik, det är ett faktum man snabbt kan ringa in. Kinas töser ser inte ut att vara mer än 8 år, märkligt. Nederländernas och Tysklands deltagare däremot kunde komma och utföra ett och annat nummer här.

Postat

www.spiritualinsight.gr/en

Koalani kan ca 13 språk...

k9 (oregistrerad)
Postat

Godmorgon igen! Somnade på soffan. Vaknade nyss. Hittade Steinberg Groove Agent 3 i en flytt kartong. Installerar den nu, vad är det för nåt?

Silver i simningen. 😎

k9 (oregistrerad)
Postat

Hittade en Halion Player 3 nu med. Men ingår inte både Groove agent och Halion i vanliga cubase nu för tiden?

Postat (redigerat)

Jag vet inte hur många de haft ihjäl genom åren.

Näeh. Det närmar sig runt 300 ungefär enligt en del som orkat räkna. Spännande koncept egentligen att ta livet av så många på liten yta och låtsas som om varje mord är den första i området. Nåja, man blir ju av med de gamla och får utrymme med nya invånare (vem i helv. vågar flytta in, speciellt i Badgers Drift?). Följde den där serien under några år men har kroknat. Intrigerna tenderar att gå igen. Lite frågor man kan ställa sig under tiden man tittar...

Gmorn´... smileys-coffee-810335.gif

Redigerat av Dark Of Light
k9 (oregistrerad)
Postat

BRRRRR 12 och regnskurar här nu. Ska sjunka till under tio idag med. 🙁

k9 (oregistrerad)
Postat

Håller på att ominstallera Cubase och de programmen jag hittade i en flyttkartong. Hade glömt bort att jag köpte ett begagnat Cubase med en massa andra program till.

k9 (oregistrerad)
Postat

Jobbigt när man inte får mjukvaran att funka alls. 🙁 :( 🙁

Hatar allt detta krångel. 😠 :angry: 😠

Det ska va hårdvara hela vägen... 😑

Postat

Det är svalt idag. Nästan tveksamt om man kan ha kortbrallor, så jag har bestämmt mig för att stanna inne.

Blev inget os i natt och det var väl lika bra. Jag skrev väl att egypten var ett knepigt lag?

Damhandboll och herrfotboll idag. Sverige är underdogs i båda matcherna.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.