k9 (oregistrerad) Postat 9 augusti 2016 Postat 9 augusti 2016 Glömde vist kolla på OS idag. 😑 Tror att jag ska ta en sväng i bastun och gå och lägga mig efter det. 😑
Bluddrik Postat 9 augusti 2016 Postat 9 augusti 2016 Handboll och fotboll i natt. Egypten har en knepig handbollsstil.
k9 (oregistrerad) Postat 9 augusti 2016 Postat 9 augusti 2016 Handboll och fotboll i natt. Egypten har en knepig handbollsstil. Två svenskor i simnings finalen med. 😄
Dark Of Light Postat 9 augusti 2016 Postat 9 augusti 2016 Det är något visst med gymnastiktjejer. Kan det vara att de lärt sig att hålla sig på mattan? Även när det blir en och annan bom. Sägas bör dock att jag inte begriper ett barr av gymnastik, det är ett faktum man snabbt kan ringa in. Kinas töser ser inte ut att vara mer än 8 år, märkligt. Nederländernas och Tysklands deltagare däremot kunde komma och utföra ett och annat nummer här.
Gäst Postat 9 augusti 2016 Postat 9 augusti 2016 www.spiritualinsight.gr/en Koalani kan ca 13 språk...
Bluddrik Postat 9 augusti 2016 Postat 9 augusti 2016 Tre döda i morden i midsommer i dag. Det är nog genomsnittet.
Bluddrik Postat 9 augusti 2016 Postat 9 augusti 2016 Jag vet inte hur många de haft ihjäl genom åren.
k9 (oregistrerad) Postat 10 augusti 2016 Postat 10 augusti 2016 Godmorgon igen! Somnade på soffan. Vaknade nyss. Hittade Steinberg Groove Agent 3 i en flytt kartong. Installerar den nu, vad är det för nåt? Silver i simningen. 😎
k9 (oregistrerad) Postat 10 augusti 2016 Postat 10 augusti 2016 Hittade en Halion Player 3 nu med. Men ingår inte både Groove agent och Halion i vanliga cubase nu för tiden?
Dark Of Light Postat 10 augusti 2016 Postat 10 augusti 2016 (redigerat) Jag vet inte hur många de haft ihjäl genom åren. Näeh. Det närmar sig runt 300 ungefär enligt en del som orkat räkna. Spännande koncept egentligen att ta livet av så många på liten yta och låtsas som om varje mord är den första i området. Nåja, man blir ju av med de gamla och får utrymme med nya invånare (vem i helv. vågar flytta in, speciellt i Badgers Drift?). Följde den där serien under några år men har kroknat. Intrigerna tenderar att gå igen. Lite frågor man kan ställa sig under tiden man tittar... Gmorn´... Redigerat 10 augusti 2016 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 10 augusti 2016 Postat 10 augusti 2016 Vädret påverkar... Hur är den där uppe? Här är det mulet, hyfsat blåsigt med regnstänk. Höst... Jipiiii...
slejnard Postat 10 augusti 2016 Postat 10 augusti 2016 Höstlikt här å. Lite svalare men sol Badsäsongen över. Blir nog Kreta en sväng sen ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 10 augusti 2016 Postat 10 augusti 2016 BRRRRR 12 och regnskurar här nu. Ska sjunka till under tio idag med. 🙁
k9 (oregistrerad) Postat 10 augusti 2016 Postat 10 augusti 2016 Håller på att ominstallera Cubase och de programmen jag hittade i en flyttkartong. Hade glömt bort att jag köpte ett begagnat Cubase med en massa andra program till.
k9 (oregistrerad) Postat 10 augusti 2016 Postat 10 augusti 2016 Jobbigt när man inte får mjukvaran att funka alls. 🙁 :( 🙁 Hatar allt detta krångel. 😠 :angry: 😠 Det ska va hårdvara hela vägen... 😑
Bluddrik Postat 10 augusti 2016 Postat 10 augusti 2016 Det är svalt idag. Nästan tveksamt om man kan ha kortbrallor, så jag har bestämmt mig för att stanna inne. Blev inget os i natt och det var väl lika bra. Jag skrev väl att egypten var ett knepigt lag? Damhandboll och herrfotboll idag. Sverige är underdogs i båda matcherna.
Recommended Posts