Dark Of Light Postat 15 januari 2016 Postat 15 januari 2016 Jo liiiite onödigt vare! 😊 Hur gick det med diket... bilen... dig menar jag & hur gick det till mannen? Nu är det På Spåret & chips & öl & granne. ☺️ & PT.
Neosus Postat 15 januari 2016 Postat 15 januari 2016 Vägen var lite isig och spårig så vägen tyckte att jag skulle halka ner i diket. Men sandbilen körde förbi flera gånger medans jag satt där nere.... 😱 Och apropå spårig så ska jag oxå titta på på spåret!
Den Gode Postat 15 januari 2016 Postat 15 januari 2016 Vägen var lite isig och spårig så vägen tyckte att jag skulle halka ner i diket. Men sandbilen körde förbi flera gånger medans jag satt där nere.... Jag körde av vägen på "Fillingerakan" en gång i världen. Östergötlands längsta raksträcka.
Dark Of Light Postat 15 januari 2016 Postat 15 januari 2016 Antingen har På Spårets frågor blivit lättare denna säsong eller så har jag blivit smartare... Rätt så lätta frågor tyckte jag. Du har PM Neo!
Den Gode Postat 15 januari 2016 Postat 15 januari 2016 Antingen har På Spårets frågor blivit lättare denna säsong eller så har jag blivit smartare... Rätt så lätta frågor tyckte jag. Nu tog jag en tupplur på åtta timmar så jag har inte sett dagens avsnitt, men jag tyckte de första avsnitten i år var svåra. Förra året hade jag höga poäng jämt, men jag känner mig definitivt mer korkad nu, så vad vet jag.
Dark Of Light Postat 15 januari 2016 Postat 15 januari 2016 😳 Intelligens kanske går i vågor, som årstiderna. Tyckte att förra säsongens frågor var mycket knepigare mot, det nya som jag upplever som lättare. Kanske beror kunskap och hur man lyckas där på vad man kan... 😳 Jag kanske är något på spåret där... ☺️ Kpd imorgon.
Dark Of Light Postat 15 januari 2016 Postat 15 januari 2016 Jag körde av vägen på "Fillingerakan" en gång i världen. Östergötlands längsta raksträcka. Oftast efter jag fått av mig fillingarna får jag köra på. Bättre att köra i rätt fil än att fila i fel springa. Vart har Chae tagit vägen? Summan av de frånvarande verkar vara konstant. Kliver en gammal in går någon annan ut. Man får tydligen plats med ett visst antal här inne 😛
slejnard Postat 15 januari 2016 Postat 15 januari 2016 Yo! 😎 Hey! 😎 Wazzzzzzaaaaaa! 😎 Trött här. Blir nog tidig kväll!
Pico Postat 15 januari 2016 Postat 15 januari 2016 Yo. Hur har det gått med allt jobbande? Jo fan, det har väl gott bra... Lite för mycket öl om kvällarna bara. xD
Den Gode Postat 15 januari 2016 Postat 15 januari 2016 Jo fan, det har väl gott bra... Lite för mycket öl om kvällarna bara. xD Men nu har du ju råd.
Den Gode Postat 16 januari 2016 Postat 16 januari 2016 I dag börjar handbolls-em. Har vi nån chans att gå vidare från gruppen?
Overkill Postat 16 januari 2016 Postat 16 januari 2016 Jo fan, det har väl gott bra... Lite för mycket öl om kvällarna bara. xD Haha. Låter ju helt rätt!
Pico Postat 16 januari 2016 Postat 16 januari 2016 Haha. Låter ju helt rätt! En leverantör betalade drickat sista kvällen så då blev det lite väl mycket.. xD
Pico Postat 16 januari 2016 Postat 16 januari 2016 (redigerat) Men nu har du ju råd. Vet inte vad det egentligen har med saken att göra... Jag hade råd att dricka öl 3 kvällar på raken som långtidssjukskriven också men det är ju kanske inte tokbra. Redigerat 16 januari 2016 av Pico
Den Gode Postat 16 januari 2016 Postat 16 januari 2016 Vet inte vad det egentligen har med saken att göra... Jag hade råd att dricka öl 3 kvällar på raken som långtidssjukskriven också men det är ju kanske inte tokbra. Risken är mindre för att du blir pank.
slejnard Postat 16 januari 2016 Postat 16 januari 2016 God morgon Inte bra dricka för mkt - jobbande eller inte Kaffe däremot! ☺️
Recommended Posts