Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag tar en smileys-coffee-124728.gif pd.

Hmmmm! Nina hundar väckte mig lagom till simningen. 😄

Blev lagom att kolla på en efter att hundarna fått sig en kortpromenad. 🙂

Har de vänt på dygnet, ungdomarna?

PT pd.

Annons
Postat

Tips! Lyssna på Betsy på Spotify. bra röst!

Postat

Blev lagom att kolla på en efter att hundarna fått sig en kortpromenad. 🙂

Bor du inte så du kan släppa ut jyckarna så dom miotionerar sig själva?

k9 (oregistrerad)
Postat

Bor du inte så du kan släppa ut jyckarna så dom miotionerar sig själva?

Får inte ha dem lösa alls. De springer så lätt i kapp andra djur och fångar dem. Har hänt att en eller fler av dem har smitit ut någon gång dock. Mina tikar brukar vara lugnare och hålla sig när huset. Hannen brukar dra på äventyr istället. Min yngsta tik tror jag att jag kan ha lös utan att hon sticker, men jag har inte vågat pröva det än.

Vet att det var en Husky som sprang 18 mil om dagen i nästan nio dagar. Så en bortsprungen husky kan nå långt bara på en vecka. Blir jobbigt att leta hund på en 162 mils radie. De är ju dessutom experter på att simma. 😛

k9 (oregistrerad)
Postat

Tips! Lyssna på Betsy på Spotify. bra röst!

Jo hon hade en udda sångteknik. Glider på tonerna och har ett stort vibrato. Blev lite för mycket av dessa varor ibland kände jag. Men coolt ändå.

Gillar ju Bruce Dickinsons mera "kontrollerade" sätt som ju är baserat på samma tekniska samma grunder, men inte lika extremt.

Postat

Får inte ha dem lösa alls. De springer så lätt i kapp andra djur och fångar dem.

Det vore väl bra om dom kom hem med ett rådjur eller nåt?

k9 (oregistrerad)
Postat

Det vore väl bra om dom kom hem med ett rådjur eller nåt?

Vore bra om jag kunde flå och stycka dem. Men det vore ju ett jaktbrott iofs. Man får ju inte jaga med fällande hundar.
k9 (oregistrerad)
Postat

Att googla Betsy på Youtube funkade för mig.

Fast då youtubade jag ju Betsy.

Precis!

NINJAD!

Funkar ändå...

☺️

☺️
k9 (oregistrerad)
Postat

Och jag bor nästan mitt i Ludvika Centrum. Tar mig bara två minuter ner på stan.

Så jag bor inte så att jag kan ha lösa hundar alls.

Postat

Vore bra om jag kunde flå och stycka dem. Men det vore ju ett jaktbrott iofs. Man får ju inte jaga med fällande hundar.

Syrran hade en riesenschnauzer som stack iväg en gång så hon stod ute i trädgorden och skrek efter honom. Då kom det ett gäng hjortar längs gatan som han hade jagat upp och hoppsprang så där graciöst som dom kasn göra, och alldeles i hasorna kom jycken och sprang likadant.

Syrran garvade för mycket för att kunna kalla in honom.

k9 (oregistrerad)
Postat

Omkrets eller längd?

Eller radie?
k9 (oregistrerad)
Postat

Har plockat en massa liter bär idag. Åt säkert två liter med. Hjälpte morsan i deras trädgård.

k9 (oregistrerad)
Postat

Om nio dar kan jag beställa ljudkortet. Känns lite som att vänta på tomten, just nu.

k9 (oregistrerad)
Postat

D[ f[r vi ju snarlika ljudkort. Ska vi bilda klubb_

😳🤪😕

Oj hade vist engelskt tangentbord aktiverat. 😛

Postat (redigerat)

I need to buy a new soundcard! So I can record my accordion!

That vore mycket nice att record en ny dragspelsplatta!

Tjohej from hell! Lixom!

Heda!

Redigerat av Neosus
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.