Jump to content
Annons

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)
Postat

Just nu så tycker jag att Emmas silver är mera värt än alla tänkbara medaljer i OS tillsammans. Upmerksammas inte hon under idrottsgalan så emigrerar jag.

Det må vara ett silver men det känns som OS första diamant medalj. Så tycker jag.

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Kollar Norge Spanien matchen. Vore kul om våra tjejer fick möta Norge i en Final.

Postat

[...]

Vilken smak har OS undrar jag.

[...]

OSt

😑

k9 (oregistrerad)
Postat

OSt

😑

..bågar. 😑
Postat

Just nu så tycker jag att Emmas silver är mera värt än alla tänkbara medaljer i OS tillsammans. Upmerksammas inte hon under idrottsgalan så emigrerar jag.

På cykel?

k9 (oregistrerad)
Postat

Vi har ju svenskor med i simningen i natt med. Men jag orkar inte med mera sport just nu.

k9 (oregistrerad)
Postat

Många svenskar jag vill se i morgon. Bågskytte, judo, herrarnas handboll och damernas fotboll.

Blidde det en volvo, Neo?

k9 (oregistrerad)
Postat

OStron. 😑

Eller är det en religion? ☺️

Postat

Stog och tittade i kräftdisken på willys i dag när det kom förbi en snubbe och sa att han skulle skicka hem sin son till mig med ett par kg nästa gång dom lägger ut.

Jag köpte kräftor i alla fall.

k9 (oregistrerad)
Postat

OS rekord... 😏😊

Går och lägger mig nu. Lev väl! 😑

Postat

Blidde det en volvo, Neo?

Funderar på att åka och kolla på den ni nån dag framöver. Om jag köper den då har jag 2 st VolvOS.... ☺️😑

k9 (oregistrerad)
Postat

Hmmmm! Nina hundar väckte mig lagom till simningen. 😄

Blev lagom att kolla på en efter att hundarna fått sig en kortpromenad. 🙂

k9 (oregistrerad)
Postat

Både Sjöström och Coleman går vidare till final. Kul med två svenskor i finalen då. 😎

k9 (oregistrerad)
Postat

😳 Nu gick alla tre hundarna och lade sig igen. De ville vist se semin i simning bara. Undrar om jag kan somna om nu... 😏

😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.