Jump to content
Annons

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)
Postat

Bra de då. Vi har fiskat litt 😑

Ni måste ju sparat tusenlappar på all fisk ni dragit upp nu. 😎
Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Såg inte den serien.

k9 (oregistrerad)
Postat

kollar på den nu

funderar på att strunta i andra halvan

k9 (oregistrerad)
Postat

Jo jag såg guldet och somnade efter det.

Vaknade idag och tycker att trummorna låter ganska guldigt med. Börjar äntligen hitta rätt när jag stämmer.

Dock så hittar jag inte mina vispar fast att jag vänt upp och ner på hela studion. Måste lånat ut dem och glömt vem som lånat dem.

Postat

Ja, hon är bra framgångsrik nu. Odopad hoppas jag. 😐 Det gick bra för hon som vurpade loss igår också, en otäck smäll det. Kunde ju brutit nacken.

Jag vet inte med er men nu är det kpd i alla fall. ☺️

k9 (oregistrerad)
Postat

Man vet att van Vleuten krockade hårt när ett flertal småfrakturer i ryggen och en allvarlig hjärnskakning klassa som att det gick bra. Men såg man olyckan så förstod man ju såklart att det kunde gått värre med.

k9 (oregistrerad)
Postat

Insåg just att jag måste köpa fler stativ och kablar med. Blir ju ett eller två tusen till. 😐

k9 (oregistrerad)
Postat

Jo det blir det. Men det kommer ju ta en månad till innan jag kan använda alla mickar på trummorna. fast jag tror att jag kom på en billig och enkel lösning för att upp fler mickar ändå. 😑

Postat

idag kommer jag kunna hämta mitt nya ljudkort jag beställt från 4sound

Postat

Det gick bra för hon som vurpade loss igår också, en otäck smäll det. Kunde ju brutit nacken.

Cykel är en grym sport. Det var ju likadant i herrloppet att dom som ledde kraschade, men dom slog sig ju inte lika jävligt. Jag trodde att hon var död.

Vad är det för events idag då?

k9 (oregistrerad)
Postat

idag kommer jag kunna hämta mitt nya ljudkort jag beställt från 4sound

Nice! Scarlet 2i2?

Handboll damer 14.30.

Japp! Köpte 6st glassbåtar att lugna mig med medans jag glor.
Postat

Vad är det för kort?

Focusrite Scarlett 2i2

k9 (oregistrerad)
Postat

2i2an är ett bra kort för pengarna tycker jag. Har ett som jag använt till min laptop.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.