Jump to content
Annons

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)
Postat

Vi får hoppas på damerna. Herrarna är väl rätt kass? Snart är det USA-Kina i basket.

Herrarna är för unga ännu. Men det kunde ju varit bra för sporten i Sverige med någon som syns på OS. Är ju själv cykeltönt. Men jag antar att du INTE vill se mig i cykelkläder... haha! 😆

Oj! En PT som var snudd på olaga hot. 😛

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Har vi inte folk som spelar bordtennis i OS idag med?

Postat

Försökte lära mig spela munspel förut men gav upp när jag inte lyckades lära mig att böja toner.

Det är det man har den där knappen till.

k9 (oregistrerad)
Postat

Det är det man har den där knappen till.

Nej man ska böja tonen med tungan om det ska låta helt rätt. Finns en massa fusksätt att böja tonen på, men när man lär sig böja tonen med tungan så får man mera kontroll och kan göra en massa fler roliga saker utan att "fuska".
Postat

. Är ju själv cykeltönt. Men jag antar att du INTE vill se mig i cykelkläder... haha! 😆

Har för mig att du är rätt bred. Kan tänka mig att det är som att se en jockey på 100 pannor.

Postat

Nej man ska böja tonen med tungan om det ska låta helt rätt. Finns en massa fusksätt att böja tonen på, men när man lär sig böja tonen med tungan så får man mera kontroll och kan göra en massa fler roliga saker utan att "fuska".

Vad har man då knappen till?

k9 (oregistrerad)
Postat

Har för mig att du är rätt bred. Kan tänka mig att det är som att se en jockey på 100 pannor.

Klockrent! Precis så är det. Jag har dessutom lite kulmage så jag ser ser ut som en arbapappa på hjul, är jag rädd. 😄
k9 (oregistrerad)
Postat

Man kan använda den på olika sätt, men den är till för att man ska kunna spela fler toner på munspelet. Oftast så är ju munspelen "stämda" i en tonart så man måste välja rätt munspel för låten. Men har man ett munspel med knappen, ett kromatiskt munspel, så kan man spela alla toner som finns på ett piano. fast förre oktaver då såklart.
k9 (oregistrerad)
Postat

Nu har handbollen börjat. Skön öppning av våra gubbar. 😎

Och precis när jag skriver det så.... 😐

k9 (oregistrerad)
Postat

Jinxade handbollen så nu säger jag inget om cyklingen förutom att den startar snart. 😊

k9 (oregistrerad)
Postat

Följer cyklingen nu eftersom pallplats ger medalj. Så det avgörs ju i detta lopp. Ska se klart på handbollen sedan.

k9 (oregistrerad)
Postat

insåg ju att jag kan följa både handbollen och cyklingen genom att bara ha två webfönster öppna. 😲😄

Nya os-grenar. Fickpingis och fickbiljard.

Och stavgräpp.
k9 (oregistrerad)
Postat

Vad många Specialized hojar det var med i OS. 🙂

Undrar hur många det är i MTB loppen. Nu blev ni också nyfikna, va? 😛

Postat

NU!!! Precis nu är jag hemma. Puuuuh....

Är det nåt sånt där mansläger där män "gör roliga saker" ihop?

Ja det skulle man väl kunna kalla det. 😛 Jag och två av mina absolut bästa vänner (som dessutom är bröder) Har installerat några terrabyte i nya hårddiskar, lagat en fönsterhiss på det franska helvetet till bil samt fyllt på mer kylmedium i ACn till densamma. Skönt och ha det klart lagom till hösten 🤪

Det har grillats, städats, burits, grillats igen och supits. Inget nuppa dock, det kommer väl ner en grann granntjej strax och då får man ta hand om den biten också. En helvetes trevlig helg helt enkelt 🙂 :) 🙂

Ska jag behöva svara på den..? 😑

Börjar en ny dansk serie i svt 1 21.00 som kanske är bra.

Follow The Money, ja. Ja jag tänkte ge den en chans.

Borta väldans bra men hemma är faen bäst.

Postat (redigerat)

😳 Gillar hon inte bin? Gör inte det ont? Blir inte hon stucken i akterkastellet eller något ännu värre? 😳😮

I cykeln??? Hur får hon plats!? 😮

Hur får man in biet i cykeln, alltså det här är ju...?

Det kanske är en sådan där bicycle...

Redigerat av Dark Of Light
Postat

😳 Gillar hon inte bin? Gör inte det ont? Blir inte hon stucken i akterkastellet eller något ännu värre? 😳😮

I cykeln??? Hur får hon plats!? 😮

Hur får man in biet i cykeln, alltså det här är ju...?

Det kanske är en sådan där bicycle...

Delirium?

k9 (oregistrerad)
Postat

Skönt med silver men olyckan gör ju att man inte är glad alls. Hin verkar ha klarat sig säger de nu.

k9 (oregistrerad)
Postat

Tycker att susanne ljungskog gör ett bra jobb som bisittare i cykeln.

Jo hon är ju grymt kunnig.
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.