Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
drloop (oregistrerad)
Postat

Lavalampa installerad i Studion.

k9 (oregistrerad)
Postat

Tyckte det var kul med ett silver till Danmark. Synd att svenska cykelförbundet valde att inte skicka dit någon svensk trots att vi hade två platser och en cyklist som kunde varit med och tävla. Med tanke på alla vurpor så skulle han kanske kunnat synas då och då. Eller bara vurpa en gång för att hamna i fokus.

Postat

Tyckte det var kul med ett silver till Danmark. Synd att svenska cykelförbundet valde att inte skicka dit någon svensk trots att vi hade två platser och en cyklist som kunde varit med och tävla. Med tanke på alla vurpor så skulle han kanske kunnat synas då och då. Eller bara vurpa en gång för att hamna i fokus.

Vi får hoppas på damerna. Herrarna är väl rätt kass? Snart är det USA-Kina i basket.

k9 (oregistrerad)
Postat

Undrar om man skulle ställa klockan och se på fotbollen/handbollen om man blir piggare efter ett par timmars sömn. Är ju inte OS så ofta ändå. 🙂

Når Kina upp till korgen?

De har en muterad gen som gör att det är vanligt med extremt långa individer där med. Lite nattfakta.. som kanske stämmer... 😑
k9 (oregistrerad)
Postat

Jobbigt om man skulle stamma och ha hicka. H..h..h...hick! Skulle ju ta flera sekunder varje hickning. 😑

Postat

Näpp. Är inte hemma. Har lagat AC och en elhiss på bilen. Fnular på om det ska grillas idag också.

Är det nåt sånt där mansläger där män "gör roliga saker" ihop?

k9 (oregistrerad)
Postat

Herrhandboll mot tyskland klockan 16.30. Linjelopp cykel damer 17.15. Simfinal i natt kl 3. Det är väl det mest intressanta?

Vi möter ju Nigeria i fjollboll med.
k9 (oregistrerad)
Postat

Kl 16:00 har vi ju rodden med.

k9 (oregistrerad)
Postat

Nej.

Jo gör det! Fast det passar inte så bra i kyrkan iofs.

Försökte lära mig spela munspel förut men gav upp när jag inte lyckades lära mig att böja toner.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.