Neosus Postat 5 augusti 2016 Postat 5 augusti 2016 Ja dom håller inte vad dom lovar.. Man blir förbajjad!
slejnard Postat 5 augusti 2016 Postat 5 augusti 2016 Vi får gör en tillsammans istället. Ska ha en slask klar på månndag hade jag tänkt. Blev mycket olika att välja på så det kan bli fler än en. Vore kul Men Neo du och jag och vem som nu vill vara med. Absolut! Jag är på!
slejnard Postat 5 augusti 2016 Postat 5 augusti 2016 Solsken på väderkartan. Ösregn i verkligheten. Solsken här. Slöar i hammocken i syrrans stuga ☺️
Dark Of Light Postat 5 augusti 2016 Postat 5 augusti 2016 Druvan på stocken är noterad. Är hos polers och röjde ur ett litet förråd. Dricker Rom cognac o öl samt ska snart grilla marinerad fläskfile till de hungriga. Solen gassar o livet leker... nåja. Det går väl över. Ja solen alltså.
drloop (oregistrerad) Postat 5 augusti 2016 Postat 5 augusti 2016 På allmän begäran, here we go, mina musikaliska projekt: Följande projekt är med min musikkamrat Mikael, vi gör allt, jag sjunger och spelar Mikael sjunger ibland men framförallt skriver grymma texter och är mitt musikaliska stöd. Mikael har verkligen varit det jag behövt för att ta min kreativitet framåt. Det är en mastig lista med grejer, skumma igenom och kolla vad jag gjort. Eller skit i det. Skön själv promotion från maj. Gitarrpop bandet Third Machine Min favoritlåt är från och med 2:08 till 2:25 är det bästa jag gjort musikaliskt någonsin.Finns även på Spotify, Simple Machine, vårt 80 tals band projekt som startade med en vinst i tävlingen här på forumet vem som kunde göra bästa 80 talslåten. Vi skrev låten Lucy som vann sedan har vi skrivit en låt tiil Crying . ThinkingMachine, vårt huvudprojekt, ett syntband ingen.vet svensk rock låter lite som Kent. Från 3:50 så kommer en homage till David Bowie och låten Heroes. Carl Lavil, mitt soloprojekt. Indie pop. Spelad i radio med interbju och allt. Dabene från Morrirssey i Norge 🙂 Mitt slaskkonto för allt annat som jag gör. En låt jag gillar är: https://soundcloud.com/dabene/europa-320 Del två av min musikaliska resa Wiking och Motorfamiljen: En polare (Peter) och jag har ett projekt där vi på en kväll skall spela in och göra en låt, började egentligen på hans veranda där vi spelade in en låt på min iPad. Vi bestämmer genre och åker. , disco låt, Peter sjunger. , Håkan Hellström pastisch gjord med bara en iPad och gitarr inspelad på en veranda. ganska konstigt sång och gitarrljud. Gitarren är inspelad med ipaden mick och jag använder ett iPhone headset för att sätta spången. Remixjobb, Never Ending Story!!!! Historik: 94 ett projekt ihop med sångaren från Franska Bönder, vi skulle slå igenom 1994 var det tänkt. Bericadori, syntband med rötter i Twice A Mans: https://soundcloud.com/dabene/bericadori-yellow-moon
drloop (oregistrerad) Postat 5 augusti 2016 Postat 5 augusti 2016 Fick inte lov att posta så mycket länkar. jag sjunger och spelar allt utom där Johan och Peter sjunger. Lånar in gitarrister ibland.
Dark Of Light Postat 5 augusti 2016 Postat 5 augusti 2016 Jupp! En god pipa och rom efter maten. Vagottva!
k9 (oregistrerad) Postat 5 augusti 2016 Postat 5 augusti 2016 Nice låtar överlag Loop. Tyckte också om Lies, den var närmast den musik jag lyssnar på då den var lite svartrockig. Har du inte postat den här förut? Lite lustigt att jag pratade med en polare som bara gör musik i Frooty Loops om att göra en svartrocks influerad skiva på tre fyra låtar här om dagen. Anders Ilar heter han. Han har bland annat varit delaktig i detta projekt. https://ourlovingsun.bandcamp.com/track/come-apart Ska bli kul att jobba med någon så tänker så tvärtom mot vad jag gör när jag skriver, spelar in och mixar. Kan vara skönt att bara leverera loopar som han klipper och klistrar med sedan. Fast samtidigt så är det ju lite skumt när det man gör blir så förändrat att man inte alltid känner igen det man själv faktiskt spelat.
k9 (oregistrerad) Postat 5 augusti 2016 Postat 5 augusti 2016 oj! Trodde den började 21:00 men det var vist 00.00 den startar. Eller???
k9 (oregistrerad) Postat 6 augusti 2016 Postat 6 augusti 2016 Jag såg invigningen men somnade då och då under paraden. Tråkigaste invigningen jag sätt, men lätt den snyggaste OS-elden. 🥰 :wub: 🥰
k9 (oregistrerad) Postat 6 augusti 2016 Postat 6 augusti 2016 Fick ett grafikkort av en kompis igår eftersom mitt krånglar och han hade ett liggandes. Kollade upp kortet och såg just att det kostat 2000 nytt. 😮 Känns som en lite för dyr gåva att bara ta emot sådär. 😐 Får nog bjuda honom på en ordentlig måltid när vi träffas. 🙂
Bluddrik Postat 6 augusti 2016 Postat 6 augusti 2016 Då tar vi första guldet idag va? Är det inte bara försök?
Recommended Posts