Neosus Postat 4 augusti 2016 Postat 4 augusti 2016 Detta ljudkort var det jag undrade över. http://www.steinberg...dels/ur824.html Jag tror att det är ett bra kort tror jag att jag tror tror jag! 🙂
k9 (oregistrerad) Postat 4 augusti 2016 Postat 4 augusti 2016 10 gitarrer en bas balalajka mandolin. Saknar banjo! Har tre gitarrer en bas och en bamnjo. Sedan så har jag en massa stängade lik som ligger här och där. Tänkte göra lampor och bord av de,gitarrer som itne går att fixa. Men det har inte blivit av. Hade vist två Yamahaguror, den ena är dock tveksamt om de går att rädda. den andra är galet kul att spela på. Låter bra gör den med.
Neosus Postat 4 augusti 2016 Postat 4 augusti 2016 yamaha är rätt så bra grejer. Iallafall det som är bra är bra. Det som är mindre bra är inte så dåligt men inte bra heller men sämre än det som är bättre! Men bättre är bäst.
k9 (oregistrerad) Postat 4 augusti 2016 Postat 4 augusti 2016 Gillar Yamahas sound som de har på sina dyrare gitarrer. Min låter som en Strata som låter som en Les paul men mera som en VOX fast bara som en Yamaha ändå. Fast min är ingen dyr gitarr köpte den beggat för att den var så skum att se på.... haha
k9 (oregistrerad) Postat 4 augusti 2016 Postat 4 augusti 2016 En sån här har jag. http://www.yamahaguitars.nl/collection/sc-400/
k9 (oregistrerad) Postat 4 augusti 2016 Postat 4 augusti 2016 Oj den är ju över 30 år gammal insåg jag just.
Bluddrik Postat 4 augusti 2016 Postat 4 augusti 2016 Tom jag har tre gitarrert nu. Men mina plektrum har försvunnit.
Bluddrik Postat 4 augusti 2016 Postat 4 augusti 2016 Jag har taqgit upp gitarrspelet från början. Jag kunde inte ta öppna ackord längre. Har ingen känsel.
k9 (oregistrerad) Postat 4 augusti 2016 Postat 4 augusti 2016 Rom e gott... hick. Alla vägar bär ju dit.
k9 (oregistrerad) Postat 4 augusti 2016 Postat 4 augusti 2016 Jag har taqgit upp gitarrspelet från början. Jag kunde inte ta öppna ackord längre. Har ingen känsel. Jag har lite nedsatt känsel i vänstrhanden vilket är lite av ett problem. Men jag börjar vänja fingrarna så att de hamnr rätt änså. Stawwårs!
Bluddrik Postat 4 augusti 2016 Postat 4 augusti 2016 Jag har lite nedsatt känsel i vänstrhanden vilket är lite av ett problem. Men jag börjar vänja fingrarna så att de hamnr rätt änså. Jag tänkte också försöka det. Sen får jag titta på vänsterhanden hela tiden.
k9 (oregistrerad) Postat 4 augusti 2016 Postat 4 augusti 2016 Har du strängar på dina lik? OMG! 😮😱😊 De snygga liken är helt nakna dock.
k9 (oregistrerad) Postat 4 augusti 2016 Postat 4 augusti 2016 Ser ut att bli Steinberg kortet istället för Presonus kortet. 😑
k9 (oregistrerad) Postat 4 augusti 2016 Postat 4 augusti 2016 😛 Jag har tagit kompledigt! Bra arrangerat.
drloop (oregistrerad) Postat 4 augusti 2016 Postat 4 augusti 2016 Klar med studiostäd. Måste nog fixa lite med akustiken eftersom det blev lite tomt efter städningen.
Recommended Posts