Bluddrik Postat 3 augusti 2016 Postat 3 augusti 2016 Dom handlade mycket med slavar. Man skulle ha en slav.
Bluddrik Postat 3 augusti 2016 Postat 3 augusti 2016 Nu är det brasilien - kina med brasilien som stora favoriter.
k9 (oregistrerad) Postat 3 augusti 2016 Postat 3 augusti 2016 Blev just klar med Sverige matchen nu. Kollar på viaplay så jag kunde se hela fast att jag missade starten.
Bluddrik Postat 3 augusti 2016 Postat 3 augusti 2016 Blev just klar med Sverige matchen nu. Kollar på viaplay så jag kunde se hela fast att jag missade starten. Det var inte mycket att se. Det kunde lika gärna ha blivit kryss. Dålig insats. Kul om det inte bara är jag som är intresserad av os.
slejnard Postat 3 augusti 2016 Postat 3 augusti 2016 Jo jag gillar OS. Tråkigt att inte SVT har det dock.
slejnard Postat 3 augusti 2016 Postat 3 augusti 2016 River i toan. Till veckan kommer de och kollar fuktskadan. Försäkringen täcker det mesta av jobbet. Tur det! Kommer göra all målning själv. / fd målare
k9 (oregistrerad) Postat 3 augusti 2016 Postat 3 augusti 2016 Vad tror ni om detta ljudkort? http://www.ordermusic.se/#/start/
k9 (oregistrerad) Postat 3 augusti 2016 Postat 3 augusti 2016 River i toan. Till veckan kommer de och kollar fuktskadan. Försäkringen täcker det mesta av jobbet. Tur det! Kommer göra all målning själv. / fd målare Oj de skulle behövt en målare i fotbolls EM. Varför var du inte där och gjorde mål om du nu är målare?
k9 (oregistrerad) Postat 3 augusti 2016 Postat 3 augusti 2016 Jag tyckte matchen var rätt bra ändå. Är ju damfotboll så det brukar vara lite långsammare tempo. Men jag tränade medans jag kollade så jag var ju sysselsatt med annat och tröttnade kanske inte därför. Skaffade Viaplay sport bara för att följa OS.
k9 (oregistrerad) Postat 3 augusti 2016 Postat 3 augusti 2016 Dom handlade mycket med slavar. Man skulle ha en slav. Jo de gillade att hämta slavar i Irland vet jag.
Bluddrik Postat 3 augusti 2016 Postat 3 augusti 2016 Jo jag gillar OS. Tråkigt att inte SVT har det dock. Kan du inte se det?
slejnard Postat 3 augusti 2016 Postat 3 augusti 2016 Oj de skulle behövt en målare i fotbolls EM. Varför var du inte där och gjorde mål om du nu är målare? Som sagt före detta målare 😄 Kan du inte se det? Ja men inget går upp mot SVT:s kommentatorer! Eller är Jacob hård draftad?! 😮
k9 (oregistrerad) Postat 3 augusti 2016 Postat 3 augusti 2016 Åh jag blir tokig på mig själv nu. Den där slasken jag skulle sätta är ju stört omöjlig att få tight. 😠 :angry: 😠
k9 (oregistrerad) Postat 3 augusti 2016 Postat 3 augusti 2016 Tajt slask? Ja det är ett "enkelt" komp som bara bygger på ett skumt shuffle. Eller som är synkoperat som man säger ibland med. Så det måste vara tight om det ska funka alls. Funderar på att fuska och bara lägga tre ackord i taget och sedan klippa det hela rätt. Men som gitarrist så tar det ju emot att göra så ändå. Men jag insåg just att jag hållit på med musik eller stämma trummor, till och från, i över 13 timmar nu. Kan ju bero på det. 😉 Jaha du menade så... ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 4 augusti 2016 Postat 4 augusti 2016 Kollade vikingadokumentären nu. Synd att de inte gick in mer på om goterna bara var kristna vikingar eller inte. Vissa forskare säger ju det medans andra säger att det är en egen folkstam. I övrigt så var den bra, men tyvärr inte så mycket nytt för mig som ju följt denna del av forskingen rätt så noga.
Naymari Postat 4 augusti 2016 Postat 4 augusti 2016 "Dagens artister kan inte sjunga" "Förr i världen kunde de spela/sjunga, inte längre"
Dark Of Light Postat 4 augusti 2016 Postat 4 augusti 2016 Hmm. Fuktskador i toan säger du Slej... dags att börja sitta ner när du gör ettan oxo.
Bluddrik Postat 4 augusti 2016 Postat 4 augusti 2016 Vad tror ni om detta ljudkort? http://www.ordermusic.se/#/start/ Vad är det fär kort? Får inte upp nån bild.
Bluddrik Postat 4 augusti 2016 Postat 4 augusti 2016 "Dagens artister kan inte sjunga" "Förr i världen kunde de spela/sjunga, inte längre" Jag kan inte spela videon, men åtminsonne en av tjejerna du spelade in sjöng riktigt bra.
Recommended Posts