Jump to content
Annons

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)
Postat

😮

Stor poolariseringsvåg i Australien

Det misstänksamma är uttalandet; "eftersom vi är pensionärer går vi upp sent". Finns det sådana och varför flyter det en jättelik Treo i vattnet? 😲

Å andra sidan har de världens pool. 😑

Ja tusan vilken cool pool. Smidigt sätt att slänga bort skräp med. Snacka om sopnedkast. 😑
Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Kan tydligen inte stämma trummor alls. Börjar undra om min virvel pajade när jag testade det där knepet för att kunna reglera hur dämpad trumman låter genom att spänna skinnet på ett särskilt sätt.

Men antagligen så är det bara skinnet som tog stryka av det så jag ska testa att använda samma knep igen och se om det löser sig då.

Men först en kpd! 🥰 :wub: 🥰

Postat

Kan tydligen inte stämma trummor alls. Börjar undra om min virvel pajade när jag testade det där knepet för att kunna reglera hur dämpad trumman låter genom att spänna skinnet på ett särskilt sätt.

Men antagligen så är det bara skinnet som tog stryka av det så jag ska testa att använda samma knep igen och se om det löser sig då.

Paja inte virveln!!! Du ska köpa ljudkort denna månad!!! 😮
Postat

Ja, det där snedstämda tricket är häftigt. Men sargen kommer ju garanterat bli krokig förr eller senare.

k9 (oregistrerad)
Postat

Tror att jag pajat min virvels ändå.. 😠 :angry: 🙁 :( 😱 :ph34r: 🙁 :( 😠 :angry:

k9 (oregistrerad)
Postat

Såg nu att det kanske bara var underskinnet som inte var tipp topp. 😄

k9 (oregistrerad)
Postat

Ny virvel kostar 2000 så det får bli en nästa månad. Om jag inte har råd när jag köpt ljudkortet denna månad.

Postat

☺️ Spänningen stiger... Jag liksom hör en trumvirvel i dissonans.

Kpd!

Sedan blir det Sibylla pd.

Sedan blir det hälsa på kompisar och festa loss i en sisådär 3-4 dagar som följer pd.

😑

k9 (oregistrerad)
Postat

Tror att jag börjar få ordning på trummorna ändå. 😏 Men betoning på TROR då. 😑

Har pulat med dem i sex timmar nu. 😳

k9 (oregistrerad)
Postat

Nu tycker jag att trummorna låter skit igen.. haha! 😆

Får nog åka till Drumcenter och få lite tips där istället. ☺️

k9 (oregistrerad)
Postat

Nu låter trummorna helt sjukt fast ganska ballt. 😑

Tror att jag ger upp för idag. Haha!

k9 (oregistrerad)
Postat

Borde testa att micka dem iofs. Kan ju göra ljudkortet standalone även om det inte funkar att spela in med det...

k9 (oregistrerad)
Postat

ja vist jäklar !! OS var det ja....

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.