slejnard Postat 2 augusti 2016 Postat 2 augusti 2016 😮 Plöjer lite sons of anarchy. Hyfsad lovande serie. Sett några från säs 1
k9 (oregistrerad) Postat 2 augusti 2016 Postat 2 augusti 2016 😮 Plöjer lite sons of anarchy. Hyfsad lovande serie. Sett några från säs 1 Gillade den serien men den hade sina svackor, kände jag. Men ändå helt klart en av de bättre serierna jag sett.
Dark Of Light Postat 2 augusti 2016 Postat 2 augusti 2016 Morden i midsommer. Tippar på 3. Ett. Tror jag. Hon blev begravd levande. Två. Tre. Och det är en halvtimme kvar. Tittade på den där serien tillsammans med min nuvarande ex då när det begav sig. Nu när man ser på verkligheten med klarare ögon har jag konstaterat att jag inte gillar den. En klassiskt sk. brittisk "pensionärsdeckare", som Miss Marple eller liknande Agatha Christie varianter. Folk dör som flugor, ofta på en geografiskt väldigt begränsad yta och det tycks vara helt normalt. Småpluttrikt. 😮 Plöjer lite sons of anarchy. Hyfsad lovande serie. Sett några från säs 1 Oj, det var länge sedan. Ja, bra som faen ett tag, men som alla serier man envisas med att se i efterhand så kroknar man oavsett hur bra det är. Klart sevärd dock.
slejnard Postat 2 augusti 2016 Postat 2 augusti 2016 Gött å höra. Ja morden i Midsomer är nog det lägsta... Inte sett ett helt avsnitt
Neosus Postat 2 augusti 2016 Postat 2 augusti 2016 Ja det blir som tråkigt när det är tråkigt sedan efter att det först var roligt. Då var det roligt.. i början men sedan när det blev tråkigt så atte.. 😳😑
slejnard Postat 2 augusti 2016 Postat 2 augusti 2016 Gillar skådespeleriet i SOA. Ja det blir som tråkigt när det är tråkigt sedan efter att det först var roligt. Då var det roligt.. i början men sedan när det blev tråkigt så atte.. 😳😑 De e de de e!
Neosus Postat 2 augusti 2016 Postat 2 augusti 2016 Många serier som jag tyckte va bra i början men sedan blir det...tråkigt... Ni fattar va?
Bluddrik Postat 2 augusti 2016 Postat 2 augusti 2016 KISS gillar ni däremot hela bunten. Det är god smak det.
Dark Of Light Postat 2 augusti 2016 Postat 2 augusti 2016 Om du menar sång och instrumental enseblen, ja. Menar du drycken, nej.
k9 (oregistrerad) Postat 2 augusti 2016 Postat 2 augusti 2016 (redigerat) Kiss vin smakar vad det heter. Bandet var bra dock. Redigerat 2 augusti 2016 av k9
Dark Of Light Postat 3 augusti 2016 Postat 3 augusti 2016 Ja, med betoning på var. Det har länge varit en cirkus som inte riktigt levererar. Något som levererar är kpd. Morn´
Dark Of Light Postat 3 augusti 2016 Postat 3 augusti 2016 (redigerat) 😮 Stor poolariseringsvåg i Australien Det misstänksamma är uttalandet; "eftersom vi är pensionärer går vi upp sent". Finns det sådana och varför flyter det en jättelik Treo i vattnet? 😲 Å andra sidan har de världens pool. 😑 Redigerat 3 augusti 2016 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 3 augusti 2016 Postat 3 augusti 2016 Nä, hörni, det drar ihop sig till en kpd... IGEN!
k9 (oregistrerad) Postat 3 augusti 2016 Postat 3 augusti 2016 Jo all musik var bättre på 70-talet. Förutom det fåtalet band som kommit senare och varit lika bra fast inte riktigt lika bra. De band som är bättre än banden från 70-talet är heller inte lika bra på samma sätt då de är bättre på ett annat sätt.
Recommended Posts