Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

😮

Plöjer lite sons of anarchy. Hyfsad lovande serie. Sett några från säs 1

Gillade den serien men den hade sina svackor, kände jag. Men ändå helt klart en av de bättre serierna jag sett.
Postat

Morden i midsommer. Tippar på 3.

Ett. Tror jag. Hon blev begravd levande.

Två.

Tre. Och det är en halvtimme kvar.

Tittade på den där serien tillsammans med min nuvarande ex då när det begav sig. Nu när man ser på verkligheten med klarare ögon har jag konstaterat att jag inte gillar den. En klassiskt sk. brittisk "pensionärsdeckare", som Miss Marple eller liknande Agatha Christie varianter. Folk dör som flugor, ofta på en geografiskt väldigt begränsad yta och det tycks vara helt normalt. Småpluttrikt.

😮

Plöjer lite sons of anarchy. Hyfsad lovande serie. Sett några från säs 1

Oj, det var länge sedan. Ja, bra som faen ett tag, men som alla serier man envisas med att se i efterhand så kroknar man oavsett hur bra det är. Klart sevärd dock.
Postat

Ja det blir som tråkigt när det är tråkigt sedan efter att det först var roligt. Då var det roligt.. i början men sedan när det blev tråkigt så

atte.. 😳😑

drloop (oregistrerad)
Postat

Detroit Rock City

k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Kiss vin smakar vad det heter. Bandet var bra dock.

Redigerat av k9
k9 (oregistrerad)
Postat

Jo all musik var bättre på 70-talet. Förutom det fåtalet band som kommit senare och varit lika bra fast inte riktigt lika bra. De band som är bättre än banden från 70-talet är heller inte lika bra på samma sätt då de är bättre på ett annat sätt.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.