Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Om du är uppväxt med dragspelsmusik Bluddrix förklarar det mycket. Hade det varit något annat hade du aldrig varit så vred samt aldrig blivit avstängd på forum. Aldrig heller hetat Saddam utan saker som Greger, Gardell eller Mark. Du hade haft blommor i ditt hår och din andedräkt hade haft en doft av sommar och kanske lite, lite lavendel.

Ja fy fan, men jag är tillbaka på flashback igen.

Postat

Grattis Nay!!!!!!! ☺️

Varit och badat i Vättern, samt hälsat på lite militärt folk i Karlsborg o pizza pd.

Vagott!

Gjorde samma sak förra veckan. Fast utan pizzan. Fin liten håla tyckte jag.

Postat

På väg till Chicago nu. Blev uppgraderad för första gången i mitt liv, så ddt är rätt så behagligt. Dessutom finns det fritt wifi på planet så ddt märks knappt att man är i luften.

Postat (redigerat)

Ja sommartid. Förutom turisterna då. Vintertid är det dött. Ja Karlsborg alltså 🙂

Redigerat av Dark Of Light
k9 (oregistrerad)
Postat

Det är vid knappar som det blir konflikt och jag inser att det inte handlar om en Fender...

Det är ju en keytar om det är en gitarr med knappar. Sa jag ju...

keytar.jpg

k9 (oregistrerad)
Postat

Blutt vad jag är trött. God morgon nu går jag och lägger mig. 😑

Postat

På väg till Chicago nu. Blev uppgraderad för första gången i mitt liv, så ddt är rätt så behagligt. Dessutom finns det fritt wifi på planet så ddt märks knappt att man är i luften.

Vad var det du skulle göra där nu igen? Jag har en massa släkt i chicago och spenderade större delen av en sommar där som grabb. Det måste ha varit 1972.

Postat (redigerat)

Har varit och handlat. Dom har jäkligt snygga sommaranställda tjejer i kassan,

AR-303069870.jpg

Vad är det med längstah deltagare och kassörskor? Jag nuppade en i Sibyllakioskens personalutrymme en gång. Kiosken var öppen, så även hon.

Redigerat av Dark Of Light
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.