Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Fråga Bluddrik och Sadam om hur jag är egentligen. Träffade ju dem IRL nu i somras när de var ute och tågluffade, för någon månad sedan.

Jo? Det var trevligt?

k9 (oregistrerad)
Postat

Hmm får nog ringa försäkringsbolaget och be dem kolla en vägg till... jösses!

Det tar ju aldrig slut. 😠🙁

k9 (oregistrerad)
Postat

Drömde att jag hade hussvamp och fick för mig att bryta ett hål i en vägg till. Både dumt och bra att jag gjorde det. Blir intressant att se om jag måste flytta tillfälligt och låta dem sanera och renovera här igen. 😠 :angry:

Läste lite om just hussvamp och förstod att det är allvarligare än jag trodde OM det nu skulle vara så. Hittade mera mögel och ska be dem kolla hela nedervåningen ordentligt. 😐 :mellow:

Men jag har testat min Memeni V och konstaterat att den var riktigt trevlig för både sång och ackegura så det får bli en låt och två slaskar inspelade till nästa helg. 😄

k9 (oregistrerad)
Postat

Vi kom till finalen i STN Kalmar!!

Låt nummer 7, om ni skulle vilja rösta. 😑 Smsa isåfall p4kalm låt7 till 72250. 🥰

http://sverigesradio...artikel=6461612

Gjorde det jag med. Glömde skriva det dock.
Postat (redigerat)

Drömde att jag hade hussvamp och fick för mig att bryta ett hål i en vägg till...

Vilken djävla tur att du inte drömde att du fick förstoppning. 😳

Nu blir det inget ljudkort... 😑

Redigerat av Dark Of Light
k9 (oregistrerad)
Postat

Vilken djävla tur att du inte drömde att du fick förstoppning. 😳

Nu blir det inget ljudkort... 😑

1 Ironiskt nog så vaknade jag och fick sitta på toa pga motsatsen till just förstoppning. 😳 :blink: 😳

2 Jo det blir det! 😑 -_- 😑

k9 (oregistrerad)
Postat

tjenna! 😄

Tja! Var bara uppe och vänder. Somnar om igen nu. Ha det! 😑

Nu ska jag iväg och köpa oliver.

Kan du inte hitta en Olivia istället?
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.